eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Uruchomienie rozwiązania Portalu CRM dla Klientów PUP Katowice.



Ogłoszenie z dnia 2008-11-06

Katowice: Uruchomienie rozwiązania Portalu CRM dla Klientów PUP Katowice.
Numer ogłoszenia: 303901 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach, ul. Pośpiecha 14, Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598263, faks 032 2599503.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uruchomienie rozwiązania Portalu CRM dla Klientów PUP Katowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Uruchomienie rozwiązania Portalu CRM dla Klientów PUP Katowice. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Przygotowanie modułu dostępu PORTAL CRM dla Klientów PUP z funkcjonalnością PIERWSZEGO KONTAKTU, co umożliwi obywatelom - Klientom PUP: a) zainicjowanie Zainicjowanie kontaktu z PUP bez konieczności wizyty w PUP. W tym celu osoby zainteresowane załatwieniem sprawy w PUP będą mogły za pomocą infokiosku lub komputera podłączonego do sieci Internet dokonać elektronicznego zgłoszenia i umówienia na wizytę w PUP. Do zgłoszenia tego nie będzie potrzebne zalogowanie się do Portalu CRM, a jedynie podanie podstawowych danych (Imię i nazwisko, PESEL, Adres zameldowania, Fakt prowadzenia działalności gospodarczej). 2) Przygotowanie modułu dostępu PORTAL CRM dla Klientów PUP z funkcjonalnością DOSTĘPU SPERSONALIZOWANEGO, co umożliwi autoryzowanym użytkownikom - Klientom PUP: a) Wprowadzanie i aktualizowanie swojego profilu zawodowego (kwalifikacje zawodowe, wykształcenie), b) składanie zamówień na zaświadczenia elektroniczne i papierowe oraz pozyskiwanie zaświadczeń, c) składanie formularzy elektronicznych bez konieczności ponownego logowania się do ESP, d) wgląd do informacji dotyczących bezpośrednio Klienta (terminy zaplanowanych wizyt, dedykowane Klientowi oferty pracy zaproponowane przez doradców z PUP, dedykowane Klientowi propozycje szkoleń zaproponowane przez doradców z PUP, dedykowane komunikaty informacyjne z PUP dla Klienta, wystawione dla Klienta zaświadczenia elektroniczne, statusy i stan spraw Klienta w urzędzie, historia kontaktów z urzędem), e) uzupełnienie zgłoszenia o informacje o swoich kwalifikacjach (zawód wyuczony i wykonywany, ukończone szkoły), f) automatyczne zaplanowania swojej wizyty w PUP oraz uzyskania informacji o terminie i miejscu zgłoszenia się oraz o potrzebnych dokumentach, g) założenie konta (uzyskanie dostępu do pełnej funkcjonalności PORTALU CRM wymaga dodatkowo autoryzacji konta z wykorzystaniem podpisu elektronicznego lub autoryzacji dokonanej przez urzędnika PUP), h) w przypadku użycia podpisu elektronicznego Klient PUP będzie miał ponadto możliwość: złożenia elektronicznego wniosku o wydanie zaświadczenia o swoim statusie w PUP (niezarejestrowany / bezrobotny z prawem / bez prawa do zasiłku) i natychmiastowego uzyskania takiego zaświadczenia w postaci elektronicznej, złożenia wniosku o autoryzację założonego konta (co automatycznie spowoduje zautoryzowanie konta i uzyskanie dostępu do pełnej funkcjonalności PORTALU CRM). 3) Wprowadzenie zmian w SEPI, ESP oraz SYRIUSZ umożliwiających integrację i współpracę z nowym modułem dostępu dla Klientów PUP (PORATLEM CRM)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 461038.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Uruchomienie rozwiązania Portalu CRM dla Klientów PUP Katowice.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sygnity S.A., Aleja Pokoju 78, 31-564 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 461038.00
  • Oferta z najniższą ceną: 461038.00 oferta z najwyższą ceną: 461038.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.