Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-17
Katowice: Dostawa nabiału, lodów, mięsa i wędlin oraz owoców i warzyw dla OSW DĄB w Ustroniu
Numer ogłoszenia: 303890 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" ul.Rakowiecka 26, 00-940 W-wa, KRS: 0000334972 Sąd Rej. dla m.st. W-wy, kapitał zakł.774 140 000 zł w całości wpłacony.Jednostka prowadząca post. w im. "Poczty Polskiej S.A." Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny , pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, woj. śląskie, tel. (32) 2538862, faks (32) 2513346.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nabiału, lodów, mięsa i wędlin oraz owoców i warzyw dla OSW DĄB w Ustroniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia - dostawa nabiału, lodów, mięsa i wędlin oraz owoców i warzyw dla OSW DĄB w Ustroniu, w podziale na cztery części: 1) część I zamówienia - dostawa nabiału dla OSW DĄB w Ustroniu, 2) część II zamówienia - dostawa lodów dla OSW DĄB w Ustroniu, 3) część III zamówienia - dostawa mięsa i wędlin dla OSW DĄB w Ustroniu, 4) część IV zamówienia - dostawa owoców i warzyw dla OSW DĄB w Ustroniu. 2. Termin realizacji zamówienia (obowiązywania umowy): 1) dla części I, II, IV zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy, 2) dla części III zamówienia: 6 miesięcy od daty podpisania umowy. 3. Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji zamówienia w pełnym zakresie ilościowym i asortymentowym. Zmniejszenie ilości zamawianego towaru nie może przekroczyć 40 % całości zamówienia. Z tego tytułu wykonawca nie będzie mógł wnosić jakichkolwiek roszczeń względem zamawiającego. W przypadku likwidacji OSW DĄB w Ustroniu, zamawiający zobowiązany będzie do powiadomienia wykonawcy o tej sytuacji w terminie nie krótszym niż 14 dni przed likwidacją. W takim przypadku zamawiający nie będzie miał obowiązku realizacji umowy w pozostałej części, a umowa ulegnie rozwiązaniu. 4. Termin przydatności do spożycia dostarczanych produktów spożywczych winien być każdorazowo nie krótszy niż czasookres ich przechowywania. Przez zwrot świeża/y zamawiający rozumie produkty spożywcze wcześniej nie mrożone. 5. Dostawa i wyładunek artykułów odbywać się będzie wyłącznie na koszt wykonawcy, w zgodzie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarnymi i weterynaryjnymi [m.in. ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914)]. Wykonawca winien będzie dostarczać produkty spożywcze pochodzące z udokumentowanego źródła i spełniające wszelkie normy nałożone obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane do OSW DĄB, ul. Wczasowa 47, 43-450 Ustroń. 7. Nieprzekraczalny termin realizacji dostawy każdej partii produktów zamawiający ustala na 24 godziny (z wyłączeniem niedziel i świąt), od dnia dostarczenia zamówienia wykonawcy, w godzinach 5:00 - 12:00. 8. Dostawy konkretnego asortymentu i ilości produktów następować będą każdorazowo na podstawie zamówienia skierowanego do wykonawcy przez zamawiającego (nie częściej niż dwa razy w tygodniu) pisemnie (przesyłką pocztową), telefonicznie, poprzez faks lub pocztą elektroniczną. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z wykonawcą za pomocą faksu lub drogą elektroniczną (np. z powodu wyłączenia lub awarii odpowiedniego urządzenia u wykonawcy), za czas zgłoszenia przyjmować się będzie czas wskazany przez zamawiającego. 9. W wyjątkowych sytuacjach, np. podyktowanych nagłą potrzebą dodatkowej dostawy towaru, których wcześniej nie można było przewidzieć, zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia dodatkowego zamówienia. 10. Do każdej dostarczonej partii produktów spożywczych wykonawca winien każdorazowo dołączyć (przedstawić) odpowiednie dokumenty potwierdzające ich pochodzenie (nazwa producenta), asortyment, rodzaj opakowania, okres przydatności do spożycia, a także dokumenty wydania WZ. 11. Dodatkowo każdy produkt wykonawca zobowiązany będzie zaopatrywać w handlowy dokument identyfikacyjny, wystawiany zgodnie z przepisami ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego. Zamawiający wymaga, aby wszystkie wędliny były pakowane próżniowo (bez dostępu powietrza) - VAC lub w modyfikowanej atmosferze, poprzez zamykanie żywności w opakowania wypełnione atmosferą o zmodyfikowanych zawartościach CO2, O2, N2, pary wodnej oraz gazów śladowych w stosunku do naturalnego składu powietrza - MAP. Wędliny w osłonkach poliamidowych nie wymagają pakowania VAC ani MAP. Wymóg ust. 13 dotyczy części III zamówienia. 12. W przypadku nie zrealizowania przez wykonawcę dostawy w wyznaczonym terminie, zamawiający uprawniony będzie do zakupu towaru u innego dostawcy i obciążenia wykonawcy kosztami wynikającymi z różnicy pomiędzy ceną wynikającą z zawartej umowy, a ceną towaru zakupionego u innego dostawcy (łącznie z kosztami dostawy). 13. Zamawiający wymaga, aby ceny jednostkowe netto poszczególnych produktów, na podstawie których określona zostanie cena oferty, były niezmienne przez cały okres realizacji umowy (okres stałości ceny). Przez okres stałości ceny należy rozumieć niezmienność ceny (w tym cen jednostkowych artykułów objętych przedmiotem zamówienia) w określonym czasie, niezależnie od zmiany warunków, które mają na nią wpływ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.55.51.00 - Lody 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty, a w przypadku dołączenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ono poświadczone notarialnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, pokój 407.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Katowicach, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, pokój 407.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa dwóch zestawów GNSS RTK z kontrolerem LTE
- Wykonanie naprawy stropu na poziomie +6,50 m w budynku basztowej wieży wyciągowej szybu I dla Polskiej Grupy Górniczej S.A Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Dostawa oprogramowania
- Dostawa subskrypcji, wsparcie techniczne oraz asysta techniczna Wykonawcy dla rozwiązania antywirusowego stosowanego w WFOŚiGW w Katowicach lub rozwiązania równoważnego
- Jednorazowa dostawa sprzętu medycyny taktycznej dla jednostki organizacyjnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 Promyczek w Słupsku
- Sukcesywna dostawa środków spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Otmicach w roku 2026
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (wody mineralnej, soków, napojów, przetworów owocowych i warzywnych, towarów sypkich, przypraw i deserów) dla statku Nawigator XXI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (produktów mrożonych) dla statku Nawigator XXI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (produktów mleczarskich) dla statku Nawigator XXI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





