eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągDostawa mebli konferencyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-06

Elbląg: Dostawa mebli konferencyjnych
Numer ogłoszenia: 303875 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2353536, 2393125, faks 055 2353555, 2393334.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli konferencyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli konferencyjnych Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Meble konferencyjne Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych mebli konferencyjnych: 1. Stół jednostronny 2-osobowy - o wymiarach 160x90x77 cm z blendą z przodu, z kanałem na przewody do nagłośnienia konferencyjnego i kable do zasilania laptopów (Rys. Nr 1 ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ) Ilość - 7 szt. 2. Stół narożny 2-osobowy - o wymiarach 100x90x77cm z blendą narożną z kanałem na przewody do nagłośnienia konferencyjnego i kable do zasilania laptopów (Rys. Nr 2 ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ) Ilość - 2 szt. 3. Stół dwustronny 4-osobowy - o wymiarach 150x90x77 cm z blendą po środku (Rys. Nr 3 ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ) Ilość - 6 szt. 4. Stół trzystronny 5-osobowy - o wymiarach 185x90x77cm z blendą po środku (Rys. Nr 4 ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ) Ilość - 8 szt. 5. Stół jednostronny 3-osobowy - o wymiarach 240x90x77 cm z blendą z przodu ze środkową nogą węższą (Rys. Nr 5 ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ) Ilość - 1 szt. 6. Stół prezydialny 4-osobowy - o wymiarach 320x100x77 cm z blendą z przodu i wykonanym na niej ozdobnym reliefem herbu Elbląga (Rys. Nr 6 ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ) Ilość - 1 szt. 7. Stół prezydialny 3-osobowy - o wymiarach 240x100x77cm z blendą z przodu i wykonanym na niej ozdobnym reliefem herbu Elbląga. Noga środkowa węższa. (Rys. Nr 7 ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ) Ilość - 1 szt. 8. Mównica - o wymiarach 72x51x114/120 cm z półką na wysokości 90cm (Rys. Nr 8 ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ) Ilość - 1 szt. 9. Stół jednostronny 2-osobowy - o wymiarach 160x90x77 cm z blendą z przodu z kanałem na przewody do nagłośnienia konferencyjnego i kable do zasilania laptopów (Rys. Nr 9 ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ) Ilość - 2 szt. Całość zmontowanych i ustawionych stołów i mównicy wymienionych w pkt III.1. ppkt 1- 9 SIWZ przedstawia Rys. Nr 12 ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ. 10. Krzesła tapicerowane (Rys. Nr 10 ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ) Ilość - 120 szt. 11. Krzesła tapicerowane z podłokietnikami (Rys. Nr 11 ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ) Ilość - 32 szt. Opis wykonania konstrukcji zamawianych mebli: Konstrukcja stołów: - Blaty stołów wykonane z MDF gr. 25mm okleinowane dwustronnie naturalną okleiną jesionową, pogrubione do 50mm na szerokości 100mm z drewnianym ozdobnym wykończeniem brzegu blatu o szer. 15mm. Kierunek słojów okleiny poprzeczny. Blaty pokryte powłoką lakierniczą odporną na temperaturę (gorąca kawa, herbata). - Środkowe poprzeczne elementy podpierające blaty stołów (nogi) wykonane z 2 x MDF gr. 25mm okleinowanych dwustronnie okleiną naturalną jesionową ( kierunek słojów pionowy). Całość tworzy element o grubości 100mm. Po obu stronach połączony nakładką drewnianą ofrezowaną o szer. 120mm, z pilastrem ozdobnym. Na górnej części elementu podpierającego będą oparte i zamocowane blaty stołów. Element ten jest wspólny dla łączących się blatów w stołach nr 1;2;3;4;9;. Dół konstrukcji podpierającej ( stopa ) wykonany z drewna jesionowego o szer. 15cm i gr. 5cm ofrezowany . Całkowita długość elementu podpierającego dla stołów nr 1;2;3;4;9 wynosi 80cm, dla stołów nr 7;5; wynosi 44cm, dla stołu nr 6 wynosi 90cm. - Zewnętrzne poprzeczne elementy podpierające blaty stołów (nogi) wykonane z 1 x MDF gr. 25mm okleinowany dwustronnie okleiną naturalną jesionową ( kierunek słojów pionowy) oraz 1 x płyciny z drewna jesionowego, ofrezowanej wpuszczonej w ramę drewnianą jesionową o gr. 25mm. Całość tworzy element o grubości 100mm. Po obu stronach połączony nakładką drewnianą ofrezowaną o szer. 120mm, z pilastrem ozdobnym. Na górnej części elementu podpierającego będą oparte i zamocowane blaty stołów nr 4;5;6;7;9. Dół konstrukcji podpierającej ( stopa ) wykonany z drewna jesionowego o szer. 15cm i gr. 5cm ofrezowany . Całkowita długość elementu podpierającego dla stołów nr 4;9;5; wynosi 80cm, dla stołów nr 6;7 długość ta wynosi 90cm. - Blendy zewnętrzne wykonane w formie ofrezowanej płyciny, wpuszczonej w ramę o gr. 25mm. Całość wykonana z drewna jesionowego i wzmocniona od strony wewnętrznej 1 x MDF gr. 25mm okleinowany dwustronnie naturalną okleiną jesionową, tworząc element o gr. 100mm i wys. 69,5cm. Szerokości płycin w blendach w poszczególnych stołach wynoszą: - stół nr 9: 1 x 45cm i 1 x 60cm - stół nr 1: 2 x 60cm - stół nr 5 i 7: zewn. 2 x 40cm i wew. 1 x 80cm - stół nr 6: 3 x 80cm - W stołach prezydialnych nr 6;7, na środku przedniej blendy wykonać w formie reliefu herb Elbląga na płycinie wykonanej z drewna jesionowego o wymiarach 20x15cm. - Blendy środkowe wykonane z 2 x MDF gr. 25mm okleinowanych okleiną naturalną jesionową (kierunek słojów pionowy). Całość tworzy element o gr. 100mm i wys. 69,5cm. Szerokości blend w poszczególnych stołach wynoszą: - stół nr 3: 1 x 140cm - stół nr 4: 1 x 140cm - W stołach 1;2;9; kanał na przewody do systemu konferencyjnego należy tak wykonać, aby przewody w łatwy sposób można było rozłożyć i zdemontować. Przewody będą połączone szeregowo. Konstrukcja mównicy: - Blat mównicy wykonany z MDF gr. 25mm okleinowanego dwustronnie naturalną okleiną jesionową, pogrubionego do 50mm z drewnianym ozdobnym wykończeniem brzegu blatu o szer. 15mm. Kierunek słojów okleiny poprzeczny. Blaty pokryte powłoką lakierniczą odporną na temperaturę (gorąca kawa, herbata). Boki wykonane z 2 x MDF gr. 25mm okleinowane dwustronnie okleiną naturalną jesionową ( kierunek słojów pionowy). Całość tworzy element o grubości 100mm. Po obu stronach połączony nakładką drewnianą ofrezowaną o szer. 120mm, z pilastrem ozdobnym. Dół mównicy ( stopa ) wykonana z 3 elementów z drewna jesionowego o szer. 15cm i gr. 5cm ofrezowanych. Przód mównicy wykonany z dwóch płycin ofrezowanych wpuszczonych w ramę o gr. 25mm. Całość wykonana z drewna jesionowego. Na przedniej górnej części mównicy herb Elbląga wykonany w formie reliefu na płycinie z drewna jesionowego o wymiarach 15x20cm. Od środka na wysokości 90cm półka na notatki. Konstrukcja krzeseł: - Stelaże krzeseł wykonane z drewna jesionowego o wilgotności nie większej niż 9%. Siedzisko - formatka ze sklejki, pianka poliuretanowa T-35, tkanina meblowa żakardowa z próbnika tkanin firmy ZERIMEX w kolorze bordowym ze złotymi ozdobnikami. Kolor tkaniny uzgodnić z Zamawiającym. W oparcie krzeseł wkomponowany jest element drewniany w formie płyciny, rzeźbiony dwustronnie, ukazujący herb Elbląga oraz motyw gotycki( Rys. Nr 11). Wymiary tego elementu 47,5cm x 11cm. Nogi przednie o przekroju 47x47mm oraz poprzeczki podłokietników o przekroju 44x44mm toczone. Podłokietnik o kształcie krzywoliniowym jak na rysunku (Rys.Nr 11). Szerokość podłokietnika 45 mm, długość podłokietnika 355 mm. Noga tylna o zarysie krzywoliniowym i przekroju 35x35mm zakończona frezowaniem ozdobnym od góry. Łączyny poziome oparcia o zarysie łukowym z frezowaniem ozdobnym od strony wklęsłej. Wybarwienie wszystkich mebli wg koloru dopasowanego do istniejących drewnianych elementów ozdobnych na suficie sali konferencyjnej. Wszystkie elementy drewniane mebli wykonane z drewna jesionowego o wilgotności nie większej niż 9 %. 2. Zamawiający wymaga, aby meble wymienione w pkt III.1. ppkt 1- 9 SIWZ były zmontowane i ustawione zgodnie z rysunkiem Nr 12 ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, który zostanie wyłoniony w drodze przetargu nieograniczonego, dokumentu potwierdzającego pochodzenie drewna i jego wilgotność. 4. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na meble - licząc od dnia dostawy. 5. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty: Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy. 6. Zamawiający informuje, że cena nie podlega waloryzacji. 7. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 8. Zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę niżej wymienionych mebli konferencyjnych: a) Stół jednostronny 2-osobowy - ilość 7 szt. b) Stół narożny 2-osobowy - ilość 2 szt. c) Stół dwustronny 4-osobowy - ilość 6 szt. d) Stół trzystronny 5-osobowy - ilość 8 szt. e) Stół jednostronny 3-osobowy - ilość 1 szt. f) Stół prezydialny 4-osobowy - ilość 1 szt. g) Stół prezydialny 3-osobowy - ilość 1 szt. h) Mównica - ilość 1 szt. i) Stół jednostronny 2-osobowy - ilość 2 szt. j) Krzesła tapicerowane - ilość 120 szt. k) Krzesła tapicerowane z podłokietnikami - ilość 32 szt. szczegółowo opisanych w pkt III.1. SIWZ. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.30.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w sekretariacie Wydziału Finansowo - Budżetowego Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ. 2. Potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w Sekcji III.2) pkt 2., 3. i 4. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1, pokój nr 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. 2. Termin wykonania zamówienia: data zakończenia: 21 dni od daty udzielenia zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.