To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-01
Miechów: ORGANIZACJA REHABILITACJI, PORADNICTWA I WSPARCIA INDYWIDUALNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU: Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Numer ogłoszenia: 30384 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8124 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Sienkiewicza 18, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 41 3834084, faks 41 3834084.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA REHABILITACJI, PORADNICTWA I WSPARCIA INDYWIDUALNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU: Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: organizacja rehabilitacji, poradnictwa i wsparcia indywidualnego dla 5 Osób Niepełnosprawnych (ON) w wymiarze 5 godzin dziennie przez 9 miesięcy tj. w okresie od 01.02.2012r do 30.11.2012r. z wyłączeniem miesiąca lipca (przerwa), w ramach projektu: Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Szczegółowy opis zamówienia: 1. Organizacja zajęć rehabilitacyjnych wg wskazań lekarskich dla 5 ON w wymiarze 2 godz. dziennie obejmujące w szczególności: ćwiczenia bierne, ćwiczenia czynno-bierne, samowspomagane, oporowe, równoważne, pionizację i naukę chodzenia, masaże i inne wg. zalecenia specjalisty, nauka użytkowania sprzętu ortopedycznego, korzystania ze sprzętu ortopedycznego, rehabilitacyjnego i pomocniczego. Łączna ilość godzin zajęć dla grupy ON przez 9 m-cy: 193 dni x 2 godz. = 386 godz. 2. organizacja terapii zajęciowej dla 5 ON w wymiarze 2 godzin dziennie obejmujące w szczególności: muzykoterapia, biblioterapia, prace ręczne i inne odpowiadające zainteresowaniom usługobiorcy. Łączna ilość godzin terapii dla grupy ON przez 9 m-cy: 193 dni x 2 godz. = 386 godz. 3. wsparcie indywidualne psycholog/d-ca zawodowy dla grupy 5 ON w wymiarze 1 godzina dziennie. Łączna ilość godzin zajęć dla grupy ON przez 9 m-cy: 193 dni x 1 godz. = 193 godz. 4. zatrudnienie asystenta O N dla grupy ON przez 9 m-cy. 5. każdorazowy posiłek jednodaniowy dla uczestników zajęć. Przewidywana ilość posiłków w pełnym okresie trwania umowy: 193 dni x 5 osób = 965szt. 6. dowóz z miejsca zamieszkania na zajęcia i odwóz do miejsca zamieszkania po zajęciach uczestników zajęć transportem wykonawcy. W celu oszacowania kosztów dowozu przyjmuje się ilości km obejmujący dowóz i odwóz do miasta Miechowa (woj. Małopolskie) ok. 70 km dziennie w obie strony. Łącznie w okresie trwania zamówienia wynosi: 193 dni x 70km = 13 510km. Dowóz obejmuje zabranie uczestników zajęć z miejsca zamieszkania (spod domu) oraz odwóz do miejsca zamieszkania (pod dom). Pożądane jest aby zajęcia były przeprowadzane w Miechowie z każdą grupą stosownie do rodzaju zajęć. W przypadku braku takiej możliwości dojazd do miejsca gdzie prowadzone będą zajęcia nie może przekraczać 100km w jedną stronę wliczając tym samym w cenę oferty koszty dojazdu z miejsca zamieszkania usługobiorców do miejsca prowadzonych zajęć. 7. Termin realizacji zajęć- poniedziałek - piątek, w godz. 9.00-14.00 a. Rozpoczęcie zajęć: 01.02.2012r. zakończenie 30.11.2012r. z wyłączeniem miesiąca lipca. b. Zajęcia będą się odbywać w miesiącach: styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, sierpień, wrzesień, październik , listopad, grudzień. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkiego zaplecza użytkowego, technicznego, socjalnego oraz organizacyjnego w zakresie w/w usług objętych przedmiotem zamówienia (sale zabiegowe, stołówka, urządzenia do ćwiczeń, urządzenia do rehabilitacji, sale do zajęć, pojazdu do dowozu, itp.). 9. prowadzenie dokumentacji zajęć zgodnie z zaleceniami zamawiającego 10. współpraca z Kierownikiem PCPR w Miechowie oraz Koordynatorem Organizacyjnym oraz Merytorycznym Projektu w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia 12. Wykonawca wyznaczy osobę, która będzie koordynatorem, w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć. Koordynator zajęć jest zobowiązany do ścisłej współpracy z koordynatorami lokalnym w PCPR Miechów. 13. Wykonawca musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity). 14. Zamawiający zastrzega prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych, przez siebie oraz instytucje uprawnione do kontroli dokumentacji niniejszego projektu. 15. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowej promocji zajęć z określeniem nazwy zajęć, nazwy zamawiającego oraz nazwy projektu .Wszystkie materiały muszą być oznaczone zgodnie z aktualnymi Wytycznymi Dotyczącymi Oznaczania Projektów w Ramach Programu Kapitał Ludzki. 16. Wykonawca co miesiąc sporządzi sprawozdanie z realizacji przedmiotu umowy za dany okres rozliczeniowy celem zatwierdzenia przez zamawiającego będącego podstawą wypłaty wynagrodzenia miesięcznego. 17. Rozliczenie i termin płatności nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w cyklu miesięcznym zgodnie z projektem umowy. Do faktury Zamawiający zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty (oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki): - oryginały imiennych list obecności, potwierdzonych własnoręcznym podpisem uczestników zajęć - terminy realizacji zajęć i ilość godzin (harmonogramy) 18. W związku z możliwymi opóźnieniami w przekazywaniu funduszy z Europejskiego Funduszu Społecznego, płatność może zostać dokonana w terminie późniejszym, nie dłuższym jednak niż 30 dni od daty przekazania środków do dyspozycji Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dom Pomocy Społecznej BETANIA, ul. Ks. Skorupki 19, 32-200 Miechów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49990,16
Oferta z najniższą ceną: 45808,55 / Oferta z najwyższą ceną: 298857,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej w celu uzyskania niezbędnych decyzji i zezwoleń na wyk. robót budowlanych dla zad.: Przebudowa dr. powiatowej nr 1186K w dwóch odcinkach.
- Obsługa instruktorska zajęć nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych
- Dostawy paliwa na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Miechowie w 2026r.
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych w ramach programu "Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026" - zamówienie powtórzone II
- Dostawa kontrolerów do dronów oraz wyposażenia pracowni projektowania sieci na potrzeby BCU w Miechowie - powtórzenie
- Zakup wraz z dostawą respiratorów transportowych dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie"
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców miasta Puszczykowa - Świadczenie usług w zakresie konsultacji, porad psychologa/psychoterapeuty dziecięcego
- "Świadczenie usług zdrowotnych ponadpodstawowej terapii leczenia uzależnień i współuzależnienia"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rehabilitacji fizycznej dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Szprotawa "Nowe horyzonty usług społecznych w Szprotawie"
- Przeprowadzenie diagnozy dzieci narażonych prenatalnie na alkohol, będących pod opieką rodzin zastępczych - pod kątem FASD (płodowy zespół alkoholowy)
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
- "Świadczenie usług poradnictwa psychologicznego celem przeprowadzenia indywidualnej diagnozy potrzeb w celu opracowania ścieżki reintegracji dla uczestników projektu pn. Każdy inny - wszyscy równi"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





