eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › wywóz odpadów stałych i płynnych pochodzących z gospodarstw domowych i lokali użytkowych w budynkach gminnych i TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-24

POZYCJA 30382

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gliwice: wywóz odpadów stałych i płynnych pochodzących z gospodarstw domowych i lokali użytkowych w budynkach gminnych i TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., do kontaktów: Jerzy Pochaba, ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice, tel. 032 2310395, 3000033, fax 032 2310395, 3000033, e-mail: biuro@2tbszbm.gliwice.pl, www.2tbszbm.gliwice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz odpadów stałych i płynnych pochodzących z gospodarstw domowych i lokali użytkowych w budynkach gminnych i TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów stałych oraz wywóz odpadów płynnych z nieruchomości zarządzanych i administrowanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach określonych ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 1996r. Nr 132, poz. 622 z późniejszymi zmianami). Wywóz odpadów stałych odbywać się będzie na Składowisko Komunalne przy ul. Rybnickiej w Gliwicach, będące w gestii Przedsiębiorstwa Składowania i Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 36. Wywóz odpadów płynnych odbywać się będzie do Centralnej Oczyszczalni Ścieków należącej do Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach, ul. Rybnicka 47. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gliwice. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Oryginalny kod CPV: 90.12.14.00 - Usługi uzdatniania oraz wywozu cieczy ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.35.00 - Usługi uzdatniania oraz wywozu cieczy ściekowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC 94020, 94010. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1) Zakres wywozu odpadów stałych: a) systematyczny wywóz odpadów stałych, co najmniej dwa razy w tygodniu przy pomocy trzech śmieciarek bezpyłowych i jednego samochodu ciężarowego skrzyniowego, b) wywóz odpadów wielkogabarytowych w zależności od potrzeb przy pomocy jednego samochodu ciężarowego skrzyniowego. Pojazdy, o których mowa w pkt II.2.1.1)a) i b) winny być oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację (logo firmy, nazwa firmy, itp.), c) nieodpłatne wyposażenie nieruchomości w odpowiednią liczbę i rodzaj sprawnych pojemników i kontenerów. Pojemniki i kontenery powinny być wykonane ze stali/blachy i zabezpieczone przed korozją. Pojemniki i kontenery winny być oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację (logo firmy, nazwa firmy, itp.). Operacja wymiany pojemnika i kontenerów musi się odbyć w ciągu jednej doby, licząc od daty wejścia w życie umowy, d) posprzątanie wokół pojemników i kontenerów po każdorazowym opróżnieniu, e) utrzymanie w czystości pojemników i kontenerów oraz przynajmniej jednokrotne w miesiącu ich dezynfekowanie, f) bieżące remontowanie pojemników i kontenerów oraz ich okresowa wymiana w zależności od potrzeb, g) nieodpłatne ustawienie pojemników segregacyjnych (szkło, papier, plastik) wraz z ich opróżnianiem minimum jeden raz w miesiącu. Zamawiający wskaże miejsca ustawienia pojemników. Przewidywana ilość pojemników: 3 x 10 sztuk, h) pokrycie wszelkich kosztów związanych z wywozem i przyjęciem odpadów na składowisko, i) wykonawca obowiązany jest do dołączania do faktury potwierdzeń odbioru odpadów stałych ze składowiska. 2) Zakres wywozu odpadów płynnych: a) mechaniczne wypompowanie nieczystości płynnych przy pomocy samochodu asenizacyjnego. Samochód do wywozu odpadów płynnych powinien być oznakowany w sposób umożliwiający identyfikację (logo firmy, nazwa firmy, itp.), b) transport nieczystości płynnych i ich zrzut do oczyszczalni ścieków wraz z pokryciem wszelkich kosztów z tym związanych. 3) W chwili ogłaszania przetargu, ilości osób i odpadów rzutujących na zakres prac i cenę ofertową przedstawiają się następująco: a) ilość osób w lokalach mieszkalnych, dla których obowiązuje cena jednostkowa wywozu nieczystości stałych w zł/osobę, miesiąc = 6,694 b) ilość osób w lokalach użytkowych, dla których obowiązuje cena jednostkowa wywozu nieczystości stałych w zł/osobę, miesiąc = 234 c) łącznie dla a) i b) = 6 928 osób d) ilość odpadów stałych z lokali użytkowych, dla których obowiązuje cena jednostkowa wywozu nieczystości stałych w zł/m sześc. = 60 m sześc./miesiąc e) ilość odpadów płynnych z lokali mieszkalnych, dla których obowiązuje cena jednostkowa wywozu odpadów płynnych w zł/m sześc. = 310 m sześc./miesiąc. Przedstawione powyżej ilości osób i odpadów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 20 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych zamawiający wymaga, aby wykonawca: a) posiadał zezwolenie - decyzję Prezydenta Miasta Gliwice na wykonywanie działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych stałych i płynnych od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta Gliwice z jednoczesnym ich transportem, b) posiadał następujący sprzęt techniczny: śmieciarki bezpyłowe - min. 3 szt., samochód asenizacyjny - min. 1 szt., samochód ciężarowy skrzyniowy - min. 1 szt., c) był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150.000,00 PLN, d) dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia e) wykazał się wykonanymi min. 2 zamówieniami o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia. Przez zamówienie o podobnym charakterze rozumie się wywóz odpadów komunalnych stałych z pojemników i kontenerów z terenu miejskiego dla minimum 6000 mieszkańców przez okres nie krótszy niż 24 miesięcy, f) nie podlegał wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy wspólni - np. konsorcjum (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - ważność: wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - ważność: wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy przypadku składania oferty przez podmiot zbiorowy g) Zezwolenie - decyzję Prezydenta Miasta Gliwice na wykonywanie działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych stałych i płynnych od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta Gliwice z jednoczesnym ich transportem, h) Dla wykonawców z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej znajduje zastosowanie par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Ważność dokumentu: wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia minimum 150.000,00 zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) "Wykaz urządzeń" - zał. oferty, w którym wykonawca oświadcza, że posiada sprzęt wymieniony w pkt III.2.1.b) b) "Wykaz zamówień o podobnym charakterze z ostatnich 3 lat" - zał. oferty, w którym wykonawca oświadcza wykonanie zamówień opisanych w pkt III.2.1.e) c) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień wymienionych w pkt III.2.1.e). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 98/2005/TR. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.08.2005, cena - 18,30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Zarządu Budynków Miejskich II Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. z o.o. lub przelewem na rachunek ZBM II TBS sp. z o.o. po wcześniejszym złożeniu zamówienia na specyfikację istotnych warunków zamówienia. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.08.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.08.2005, godzina 10:00, siedziba Zarządu Budynków Miejskich II TBS Sp. z o.o., ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice, pokój nr 309.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Żadna z części zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.