eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, sprawa ZP.3520/36/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-23

Biała Podlaska: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, sprawa ZP.3520/36/10
Numer ogłoszenia: 303820 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428296, faks 083 3428297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, sprawa ZP.3520/36/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 17 części.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9, 33.14.13.10-6, 33.18.22.00-1, 33.14.12.20-8, 33.14.16.40-8, 33.14.12.00-2, 33.77.12.00-7, 33.19.90.00-1, 33.77.00.00-8, 33.14.13.20-9, 33.14.11.12-8, 39.51.20.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1-280,00 zł, Część 2-2000,00 zł, Część 3-250,00 zł, Część 4-800,00 zł Część 5-350,00 zł, Część 6 - 2 600,00 zł, Część 7- 560,00 zł, Część 8-80,00 zł Część 9-500,00 zł, Część 10 -60,00 zł, Część 11- 400,00 zł, Część 12-400,00 zł, Część 13 - 150,00 zł, Część 14 - 700,00 zł, Część 15-120,00 zł, Część 16-200,00 zł, Część 17- 240,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III. 4. 3. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków) jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia. 3 Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz. W razie wątpliwości, co do wiarygodności oświadczenia, zamawiający zastrzega sobie prawdo żądania przedłożenia w wyznaczonym terminie stosownego dokumentu, dopuszczającego dany wyrób do obrotu. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty, przed zawarciem umowy dostarczy zamawiającemu dokumenty dopuszczające zaoferowane wyroby do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. 4) Dokument/dokumenty potwierdzające, że zaoferowane w zakresie części 14 wyroby są wykonane z tkaniny spełniającej wymagania określone w formularzu cenowym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 do siwz)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający udostępni siwz w formie papierowej, cena 30 zł, pok. 207 przy ul. Okopowej 3 lub za zaliczeniem pocztowym - cena 40 zł. Prośbę można przesłać na faks 83/3428297.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Okopowa 3, pok. 105, 21-500 Biała Podlaska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od dnia złożenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych nie wzrosną przez okres minimum 3 miesięcy od daty zawarcia umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Filtr elektrostatyczny, rura karbowana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr elektrostatyczny (bakteryjno - wirusowy) - szt. 3500, rura karbowana do cięcia (pakowna po 50m) - op.80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły i strzykawki jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły i strzykawki jednorazowego użytku - 14 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Elektrody endokawitarne do czasowej stymulacji serca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody endokawitarne do czasowej stymulacji serca wraz z introducerami - kpl. 30, introducery - szt. 20, elektrody endokawitarne do czasowej stymulacji serca - 40 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kaniule noworodkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule do wlewów dożylnych pediatryczno - noworodkowe Ch 0,7 - szt. 7000, Kaniule do wlewów dożylnych pediatryczno - noworodkowe Ch 0,6 - szt. 400, korki do kaniul - szt. 80000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 57
    • 2. Jakość - 40
    • 3. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Osłonki sondy pomiarowej do termometrów Filac i Genius 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osłonki sondy pomiarowej do termametru Filac - szt. 3000, osłonki sondy pomiarowej do termometru Genius 2 - szt. 150000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyroby medyczne jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyroby medyczne jednorazowego użytku - 48 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Cewniki i dreny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki i dreny jednorazowego użytku, zestawy do odsysania pola operacyjnego, zgłębniki żołądkowe - 17 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prowadniczki do igły punkcyjnej do nefrostomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadniczki do igły punkcyjnej do nefrostomii do przystawki punkcyjnej C358/3Cb/30 firmy GE - szt. 48.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Cewniki urologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: M. in.:cewniki urologiczne, zestawy do szynowania moczowodów, zestawy do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego - 13 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pieluchy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluszki typu Pampers Newborn - szt. 6000, pieluszki typu Pampers Midi - szt. 500, pieluszki typu Pampers Maxi - szt. 600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pieluchomajtki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dorosłych roz. M - szt. 5500, pieluchomajtki dla dorosłych rozm. L - szt. 12000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Rurki: ustno - gardłowe, intubacyjne, tracheostomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: M. in. rurki: ustno - gardłowe, intubacyjne, tracheostomijne, zestawy Venturi - 15 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestawy do kaniulacji dużych naczyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do kaniulacji dużych naczyń, dwukanałowe - szt. 202, zestawy do kaniulacji dużych naczyń, trzykanałowe - szt.2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Ubrania i pościel z tkaniny bawełnianej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy, sukienki, ubrania damskie, ubrania męskie, prześcieradła, serwety, podkłady, furażerki - 8 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Plastry i dreny do polisomnografu Embletta Gold.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry - szt. 400, dreny do nosa - szt.400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zgłębniki do tamponowania krwotoków z jamy nosowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębnik gumowy do tamponowania krwotoków z jamy nosowej lewy - szt. 100, zgłębnik gumowy do tamponowania krwotoków z jamy nosowej prawy - szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Tampony wewnątrznosowe z gąbki PVA ze sznureczkiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tampony wewnątrznosowe z gąbki PVA ze sznureczkiem - szt. 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.