eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Przebudowa ulicy Duracza w Wałbrzychu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-11

Wałbrzych: Przebudowa ulicy Duracza w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 30380 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252817 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, ul. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 74 6414404.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Duracza w Wałbrzychu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulicy Duracza w Wałbrzychu, w następującym zakresie: - przebudowa drogi nr 116824D ul. Duracza na odcinku od skrzyżowania z ul. Główną (bez przebudowy skrzyżowania) do skrzyżowania z ul. Dunikowskiego, - przebudowa wlotu ul. Duracza w ul. Dunikowskiego bez przebudowy całego skrzyżowania, - przebudowa skrzyżowania ul. Duracza z ul. Kruczkowskiego, - budowa parkingów, - budowa chodnika obustronnego wzdłuż całej ulicy, - przebudowa kanalizacji deszczowej wraz z podłączeniem istniejącej sieci kanalizacji deszczowej z budynków, - przebudowa sieci wodociągowej, - budowa nowego oświetlenia, - przebudowa infrastruktury podziemnej kolidującej z inwestycją, - wycinka drzew i /krzewów oraz nasadzenia, - wykonanie docelowej organizacji ruchu. 2. Podstawowy zakres rzeczowy Roboty drogowe - jezdnia - 858,00 m2, - miejsca parkingowe i postój TAXI - 400,00 m2, - droga pożarowa - 75,00 m2, - chodniki - 540,00 m2, - opaska przykrawężnikowa - 250,00 m2, - krawężniki - 606,00 m, - ściek przykrawężnikowy - 505,00 m, - humusowanie i obsianie terenu - 415,00 m2, - wycinka drzew -13 szt., - wycinka i karczowanie krzewów i samosiejek - 375 m2, - karczowanie pni drzew - 16 szt., - nasadzenia krzewów - 110,00 m2, - znaki pionowe - 50,00 szt., - słupki znaków drogowych - 29,00 szt., - oznakowanie poziome - 115,00 m2. Kanalizacja deszczowa - studnie rewizyjne z tworzywa sztucznego fi600 - 9 szt., - studnie rewizyjne betonowe fi1200 - 11 szt., - wpust deszczowy w ciągu pieszym - 5 szt., - wpust deszczowy uliczny - 23 szt., - budowa przykanalików fi160 - 148,00 mb, - budowa kanału fi200 - 126,30 mb, - budowa kanału fi250 - 75,20 mb, - budowa kanału fi315 - 43,00 mb, - budowa kanału fi400 - 116,90 mb. Sieć wodociągowa - rurociąg PE fi160 - 167,50 mb, - kolano PE fi160 - 8 szt., - trójnik PE fi160/fi90/90st - 5 szt., - trójnik PE fi160/fi110/90st - 1 szt., - trójnik PE fi160/fi63/90st - 2 szt., - połączenie uniwersalne kołnierzowo-rurowe DN150 - 2 szt., - połączenie uniwersalne kołnierzowo-rurowe DN100 - 1 szt., - połączenie uniwersalne kołnierzowo-rurowe DN80 - 2 szt., - połączenie uniwersalne kołnierzowo-rurowe DN50 - 7 szt., - złączka przejściowa PE/żel kołnierzowa 160/150 - 2 szt., - złączka przejściowa PE/żel kołnierzowa 110/100 - 1 szt., - złączka przejściowa PE/żel kołnierzowa 90/80 - 5 szt., - złączka przejściowa PE/żel kołnierzowa 63/50 - 2 szt., - prostka żeliwna dwukołnierzowa DN150 - 2 szt., - kolano żeliwne dwukołnierzowe DN80 - 2 szt., - kolano żeliwne dwukołnierzowe DN50 - 1 szt., - prostka żeliwna dwukołnierzowa DN50 - 1 szt., - prostka żeliwna dwukołnierzowa DN100 - 2 szt., - kolano żeliwne dwukołnierzowe DN80 - 2 szt., - zasuwa żeliwna kołnierzowa DN150 z osprzętem - 2 kpl., - zasuwa żeliwna kołnierzowa DN100 z osprzętem - 1 kpl., - zasuwa żeliwna kołnierzowa DN80 z osprzętem - 5 kpl., - zasuwa żeliwna kołnierzowa DN50 z osprzętem - 2 kpl., - hydrant p-poż. podziemny w skrzynce ulicznej DN80 - 3 kpl., - prostka żeliwna dwukołnierzowa DN80 - 3 szt. Oświetlenie uliczne - kabel YKXS 4x16mm2 - 260,00 mb, - kabel XRUHAKXS 1x120mm2 - 681,00 mb, - mufa kablowa TRAJ-12/1x70-120 - 2 szt., - fundament prefabrykowany do latarni - 4 szt., - kabel YKYżo 3x2,5mm2 - 119,00 mb, - rura ochronna DVK 50 - 66,00 mb, - rura ochronna SRS 110 - 39,00 mb, - rura ochronna APS 110 - 399,00 mb, - rura ochronna SRS 160 - 20,00 mb, - bednarka Fe/Zn 30x3 - 220,00 mb, - oprawa oświetlenia przejścia dla pieszych - 4 szt., - słup stalowy rurowy 6m na prefabrykowaym fundamencie - 4 kpl. Telekomunikacja ORANGE - ramy pokryw studni kl. 12,5T - 3 szt, - rury ochronne APS110 - 109,00 mb. Telekomunikacja DIALOG - rura SRS-110/6,3 - 60,00 mb, - rura DVK-110T - 640,00 mb, - rura HDPE32/2,9 - 680,00 mb, - studnia kablowa SKO2g - 1 kpl., - studnia kablowa SKM4 z bloczków M6 - 4 kpl., - kabel XzTKMXpw 5x4x0,5 - 20,00 mb, - kabel XzTKMXpw 10x4x0,5 - 156,00 mb, - kabel XzTKMXpw 25x4x0,5 - 40,00 mb, - kabel XzTKMXpw 50x4x0,5 - 78,00 mb. Mała architektura - kosze na śmieci - 3 szt., - ławki - 6 szt., - słupki ograniczające wjazd pojazdów - 12 szt. 3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) przebudowę układu drogowego wraz z docelową organizacją ruchu (rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni oraz chodników). Wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych w miejscach rozebrania starych jezdni i chodników. Zmiana sposobu parkowania na obustronne parkowanie prostopadłe z wyznaczeniem strefy postojowej dla TAXI wzdłuż przebudowywanego dwustronnego chodnika, przebudowa dwóch skrzyżowań typu T, ustawienie elementów małej architektury, wycinka krzewów i drzew kolidujących z przebudową oraz nowe nasadzenia, 2) przebudowę kanalizacji deszczowej w pełnym zakresie - całkowita wymiana rur kolektora deszczowego, wymiana wpustów ulicznych oraz studni rewizyjnych, 3) przebudowę odcinków sieci wodociągowej wraz z dopięciem istniejących rurociągów oraz nową armaturą odcinającą i podziemnymi hydrantami p-poż., 4) przebudowę linii kablowej oświetlenia ulicznego, 5) przebudowa i usunięcie kolizji odcinków linii kablowej NN i SN, 6) przebudowę i usunięcie kolizji w przebiegi sieci teletechnicznych operatorów ORANGE Polska SA i Telefonia DIALOG sp. z o.o., 7) wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu projektu organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót wraz z niezbędnymi zatwierdzeniami w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy (koszty związane z przygotowaniem i uzgodnieniem projektu ponosi Wykonawca), 8) organizację i likwidację zaplecza budowy wraz z zasilaniem w media wg własnych potrzeb, 9) zapewnienie poziomej osnowy geodezyjnej, 10) opracowanie i zatwierdzenie u Zamawiającego harmonogramu finansowo - rzeczowego robót, planu BiOZ, PZJ. 3. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy realizować w oparciu o: 1) zezwolenie na realizację inwestycji drogowej Nr 938/2014 z dnia 27.08.2014 r. Prezydenta Miasta Wałbrzycha, 2) dokumentację projektową opracowaną przez DROMOST sp. z o.o., ul. Trójpole 3b, 61-696 Poznań, zawierającą: a) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, b) Projekt Budowlany - Projekt zagospodarowania terenu, c) Projekt Wykonawczy - branża drogowa, d) Projekt Wykonawczy - kanalizacja deszczowa, e) Projekt Wykonawczy - przebudowa sieci wodociągowej, f) Projekt Wykonawczy - branża elektryczna, g) Projekt Wykonawczy - siec teletechniczna, operator ORANGE i DIALOG, h) Projekt Wykonawczy - zieleń, i) Projekt Wykonawczy - mała architektura, j) Projekt Organizacji Ruchu Docelowego. 5. Zakres obowiązków Wykonawcy W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się: 1) zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza z planszą zbiorczą uzbrojenia wraz z docelową organizacją ruchu), 2) sporządzenie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz wszelkich niezbędnych, posiadających odpowiednie uzgodnienia, projektów technologicznych robót towarzyszących wymaganych przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) wykonanie i utrzymanie wprowadzonej tymczasowej organizacji ruchu, 4) zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, 5) zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy, 6) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem BiOZ, 7) wbudowanie materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 8) przedstawienie Inspektorowi Nadzoru wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed rozpoczęciem robót, 9) usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych, 10) zorganizowanie i utrzymanie w okresie trwania umowy zaplecza budowy w celu przeprowadzenia rady budowy, bieżących spotkań i narad roboczych, 11) wykonanie robót na sieciach kolidujących z budową drogi zgodnie z uzgodnieniami gestorów sieci załączonymi w branżowych Projektach Wykonawczych. Konieczne nadzory i opłaty należy uwzględnić w cenach kosztorysu ofertowego, 12) po zakończeniu przedmiotu zamówienia sporządzenie operatu kolaudacyjnego zawierającego elementy (dane) wynikające z umowy, SIWZ, STWiORB i prawa budowlanego, w tym wyniki badań sprawdzających (zgodnie ze STWiORB), powykonawczą mapę z planszą zbiorczą uzbrojenia potwierdzoną w ośrodku geodezyjnym wraz tabelą wykonanych elementów. Informacje dodatkowe 1) Kosztorys ofertowy należy odczytywać w powiązaniu z SIWZ, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacjami projektowymi. 2) Warstwa ścieralna na jezdni ma być wykonana całą szerokością - bezszwowo. 3) Wykonawca realizujący zadanie w ramach zamówienia będzie zobowiązany do współpracy z wykonawcami realizującym roboty na rzecz: - Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA, 00-537 Warszawa, ul. Krucza 6/4, Gazownia Wałbrzych, 58-300 Wałbrzych, ul. Kościuszki 3, w zakresie dotyczącym przebudowy instalacji gazowej, orientacyjny czas wykonywania prac - ok. 3 tygodnie, - Wałbrzyskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., 58-300 Wałbrzych, al. Wyzwolenia 39, w zakresie dotyczącym przebudowy instalacji wodnej, orientacyjny czas wykonywania prac orientacyjny czas wykonywania prac - ok. 3 tygodnie, - TAURON Dystrybucja SA, Oddział w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, ul. Wysockiego 11, w zakresie dotyczącym instalacji energetycznej, orientacyjny czas wykonywania prac orientacyjny czas wykonywania prac - ok. 2 tygodnie, - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta, 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 1, w zakresie dotyczącym montażu słupów oświetlenia drogowego (Program SOWA), orientacyjny czas wykonywania prac - ok. 2 tygodnie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o., ul. Częstochowska 12, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2327350,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1843306,18

  • Oferta z najniższą ceną: 1521705,27 / Oferta z najwyższą ceną: 3291229,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.