Ogłoszenie z dnia 2015-11-10
Chełm: Sukcesywna dostawa środków czystości, artykułów papierowych oraz akcesoriów do sprzątania wg zadań
Numer ogłoszenia: 303798 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. , ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, faks 082 5630450.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa środków czystości, artykułów papierowych oraz akcesoriów do sprzątania wg zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna realizacja dostaw według zadań: Zadanie nr 1 - Sukcesywna dostawa środków czystości. Szczegółowy opis jakościowo - ilościowy przedstawiony jest w załączniku nr 1a do DIWZ, który jednocześnie należy traktować jako formularz cenowy. CPV: 39831200-8 - detergenty 33711900-6 - mydło 24457000-2 - środki grzybobójcze 33631600-8 - środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 39800000-0 - środki czyszczące i polerujące 39811100-1 - odświeżacze powietrza 39831000-6 - preparaty piorące Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku środków czystości zawierających substancje niebezpieczne do dostarczenia wraz z ofertą, kart charakterystyki tych produktów. Zadanie nr 2 - Sukcesywna dostawa artykułów papierowych. Szczegółowy opis jakościowo - ilościowy przedstawiony jest w załączniku nr 1b do DIWZ, który jednocześnie należy traktować jako formularz cenowy. CPV: 33760000-5 - papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk. Zadanie nr 3 - Sukcesywna dostawa akcesoriów do sprzątania. Szczegółowy opis jakościowo - ilościowy przedstawiony jest w załączniku nr 1c do DIWZ, który jednocześnie należy traktować jako formularz cenowy. CPV: 39224000-8 - miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39812400-1 - zmiotki 39525800-6 - ściereczki do czyszczenia 39525810-9 - ściereczki do polerowania 39525100-9 - ściereczki do kurzu 39224330-0 - wiadra 19520000-7 - produkty z tworzyw sztucznych 1.1. Zgodnie z zastrzeżeniem zawartym w prawie opcji zamawiający zrealizuje w sposób pewny zakup artykułów w ilościach podanych w kolumnie Ilość gwarantowana bez opcji. 1.2. Pozostałe ilości (opisane w kolumnie Ilość opcjonalna będą realizowane w zależności od faktycznych potrzeb zamawiającego, zgodnie z przedstawionym poniżej zapisem dotyczącym skorzystania z prawa opcji. 1.3. W ramach opcji Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionego w załączniku nr 1 załączniki nr 1a, 1b lub 1c do DIWZ do umowy asortymentu do wartości złożonej przez Wykonawcę oferty. 2. Produkty muszą być dostarczane w nowych, nieuszkodzonych, nie noszących śladów otwierania opakowaniach producenta, z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. 3. Przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 12-miesięczny okres ważności. Okres przydatności do użycia, w momencie dostawy nie może być mniejszy niż 2/3 terminu wskazanego przez producenta. 4. Bezpośrednio na opakowaniu produktu muszą być umieszczone trwałe oznaczenia wskazujące: - nazwę producenta, - nazwę produktu, - opis użytkowania, - skład, - wielkość opakowania/gramaturę produktu, - datę produkcji lub okres przydatności do użycia umieszczony na każdym produkcie. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, analogicznie do podziału na zadania z pkt 1. 6. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich elementów/usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonywanymi dostawami np.: - dostawa na teren magazynu ul. Bieławin 5 w Chełmie, w godz. 7:00 - 14:30, - rozładowanie i wniesienie. 7. Prawo opcji. 7.1. Zamawiający, zgodnie z treścią pkt 1 ppkt 1.1., 1.2. i 1.3, zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji w zależności od faktycznych potrzeb. 7.2. W przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji: a) wykonawca będzie zobligowany zastosować warunki i ceny zgodne ze złożoną ofertą; b) wykonawcy przysługuje dodatkowe wynagrodzenie, wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w załączniku nr 1 do umowy załączniki do oferty 1a, 1b lub 1c Opis i kalkulacja. 7.3. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości produktów w zamówieniu podstawowym, poprzez zamówienia składane na zasadach przewidzianych w umowie. 7.4. Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 39.22.40.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a). b) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną sukcesywną dostawę, trwającą co najmniej 3 miesiące, zgodną z opisem i odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie (załącznik nr 6).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
I WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 Ustawy. 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a). 1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. a) Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a). b) Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną sukcesywną dostawę, trwającą co najmniej 3 miesiące, zgodną z opisem i odpowiadającą swoim charakterem przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie (załącznik nr 6). 1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a). 1.4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a). 1.5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a). 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy. Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 4). II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (ART. 22 UST 1 PKT 1-4) ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST 1 I 2 USTAWY. 1. W zakresie wykazania przez wykonawcę spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 1-4 Ustawy wykonawca powinien złożyć: 1.1. Oświadczenie zgodnie z treścią załącznika nr 3 lub 3a. 1.2. Wykaz wykonanej lub wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednej sukcesywnej dostawy trwającej co najmniej 3 miesiące zgodną z opisem i odpowiadającej swoim charakterem przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa ta została wykonana (załącznik nr 6) oraz załączeniem dowodu, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie (referencje/poświadczenie). 2. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, należy przedłożyć: 2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4). 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: 3.1. Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: 3.1.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty będą uznane za odrzucone, po uwzględnieniu zastrzeżenia zawartego w art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 4.1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) dokumenty i oświadczenia opisane w ust. VIII, od pkt 2.1. do pkt 2.2. oraz pkt. 3.1 składane są dla każdego partnera z osobna, b) pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w DIWZ. 4.3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 4.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: a) wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych wykonawców tworzących konsorcjum, b) prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od zamawiającego oraz do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich wykonawców realizujących wspólnie umowę), c) oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum - minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego i umowy gwarancji jakości, d) określenie sposobu współdziałania wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 5. Niespełnienie wymagań określonych w pkt 4.5. potraktowane będzie, jako uchylanie się od podpisania umowy. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wymagane dokumenty muszą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków będzie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy - 10
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, co może spowodować zmianę ilości przedmiotu zamówienia oraz wartość oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zasady i sposób korzystania z prawa opcji zawarte są w ust. IV DIWZ oraz w załączniku nr 5. 2. Wynagrodzenie, wykonawcy z tytułu realizacji niniejszego postępowania może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). Zmiana wynagrodzenia z tego tytułu obejmuje dostawy wykonane po dacie wejścia w życie przepisów regulujących zmiany. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany materiałów wykazanych w załączniku nr do umowy, pod warunkiem wycofania z oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienia towarem o właściwościach porównywalnych lub lepszych, z zachowaniem formy pisemnej. 3.1. Wykonawca w wyżej wymienionym przypadku zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie o wycofaniu produktu z dystrybucji przez producenta lub uprawnionego przedstawiciela producenta oraz propozycję nowego, zamiennego, produktu do akceptacji Zamawiającego. 3.2. W przypadku braku pisemnej akceptacji przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy, strony dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w części objętej wnioskiem Wykonawcy wykazanym w ust. 3.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57, pokój 32..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57, pokój 27..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia do obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę. 2. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Szczegółowe warunki współpracy między Zamawiającym, Wykonawcą i podwykonawcą określone są w załączniku nr 5 do DIWZ. 4. Do porozumiewania się z wykonawcami uprawniony jest: Kierownik Działu Zamówień Publicznych i Zakupów - Tomasz Szajkowski. MPGK Sp. z o.o. Chełm, ul. Wołyńska 57, codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:30. E-mail: tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl, fax: 82 563 03 45...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa środków czystości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa artykułów papierowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa akcesoriów do sprzątania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Badania lekarskie cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Terespolu w 2026 r.
- Remont pomieszczeń sanitarnych JRG 1 KM PSP w Chełmie
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA OBIEKTÓW CHPWiTM SP. Z.O.O. W CHEŁMIE, W OKRESIE od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zakup samochodów osobowych
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz usługi dystrybucyjne dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
- Zagospodarowanie w procesie odzysku odpadu o kodzie 19 12 10
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Artykuły i akcesoria do usługi sprzątania, pojemniki na zużyte igły, podajniki
- DOSTAWA - ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH II
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
- Dostawy środków czystości i higieny
- "Dostawa środków czyszczących i higieny dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, na 2026 r. "
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





