eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulęczynoPRZEBUDOWA DROGI KISTOWO-KISTÓWKO-CHOJNA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-23

Sulęczyno: PRZEBUDOWA DROGI KISTOWO-KISTÓWKO-CHOJNA
Numer ogłoszenia: 303786 - 2011; data zamieszczenia: 23.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255034 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulęczyno, ul. Kaszubska 26, 83-320 Sulęczyno, woj. pomorskie, tel. 058 6844001, faks 058 6844001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI KISTOWO-KISTÓWKO-CHOJNA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Kistowo - Kistówko - Chojna polegającej na: Założenia techniczne. Trasa główna (droga gminna): - klasa ulicy: droga lokalna; - prędkość projektowa Vp=50km:h; - przekrój drogowy 1:2: droga o szerokość jezdni 2x2,5m; - po obu stronach drogi pobocze gruntowe o szerokości 0,75m; - w miejscach konieczności i możliwości terenowych rowy przydrożne o przekroju trapezowym o szerokości dna min. 0,4m; - na włączeniu z drogą powiatową jezdnia od strony południowej ograniczona krawężnikiem 15x30cm wraz z chodnikiem o szerokości od 1,5 do 2,0m ograniczonym obrzeżem betonowym 8x30cm Drogi poprzeczne: - skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1912G, - pozostałe to przede wszystkim skrzyżowania o parametrach zjazdów publicznych, - przekrój drogowy 1:2: szerokość jezdni 2x2,25m (szerokość na włączeniach dostosowana do szerokości jezdni istniejących dróg gruntowych); Zakres opracowania. Projekt obejmuję przebudowę drogi gminnej na trasie Kistowo - Kistówko - Chojna z włączeniem w drogę powiatową nr 1912G wraz z podłączeniami do istniejących dróg poprzecznych (zjazdy publiczne, drogi gminne) oraz zabudowań indywidualnych. Zakres opracowania przewiduje: - Przebudowę trasy głównej o łącznej długości 2408,67m; - Budowę skrzyżowań i zjazdów: km 0+000,00 z drogą powiatową nr 1912G, km 0+848,95 - Zjazd publiczny nr 1 km 1+408,73 - Droga Gminna nr 1 km 1+525,36 - Droga Gminna nr 2 km 1+889,18 - Zjazd publiczny nr 2 km 2+112,53 - Zjazd publiczny nr 3 km 2+300,70 - Droga Gminna nr 3 - Budowę zjazdów indywidualnych na posesje zgodnie z planem sytuacyjnym: Projektowany układ sytuacyjny. Zaprojektowany układ sytuacyjny powstał w oparciu o istniejący stan sytuacyjny drogi gminnej zawarty na mapie do celów projektowych. Geometria drogi gminnej i dróg poprzecznych stworzona została w nawiązaniu do istniejącego układu przestrzennego. Głównym założeniem projektu jest wykonanie dokumentacji umożliwiającej budowę drogi głównej na trasie Kistowo - Kistówko - Chojna o przekroju jednojezdniowym 2x2,50m wraz z jej poprzecznymi połączeniami. Promienie łuków w osi projektowanej trasy wynikają z trzech rzeczy: 1. Optymalne wykorzystanie istniejącej nawierzchni drogi gruntowej jako podbudowy pod projektowana jezdnię 2. Wykorzystania w jak największym stopniu tereny działek gminnych 3. Włączenia w stan istniejący Wielkości zastosowanych promieni łuków poziomych trasy głównej wahają się w granicach od 30 do 480m. Na trasie przewidziano skrzyżowania, zjazdy publiczne, zjazdy indywidualne, które z jednej strony dostosowane są do stanu projektowanego z drugiej zaś do stanu istniejącego w terenie. Drogi poprzeczne: Wykonanie dróg poprzecznych uzależnione jest przede wszystkim potrzebą i koniecznością powiązania trasy głównej ze wszystkimi istniejącymi połączeniami. Zaprojektowano drogi o szerokości od 3,30 do 5,0m. Drogi dostosowano do projektowanej drogi gminnej, krawędzie skrzyżowań lub zjazdów wyługowano promieniami kołowymi stycznymi do obu krawędzi o promieniach od 3 do 12m lub na niektórych przecięciach ze zjazdami zastosowano skosy 1:1 o wymiarze 1x1m. Szczegółowe rozwiązania pokazano na rysunkach planów sytuacyjnych. Rozwiązanie wysokościowe Głównym założeniem prowadzenia wysokościowego trasy głównej jest optymalizacja kosztów budowy (maksymalne wykorzystanie istniejącej podbudowy z kruszywa naturalnego z jednoczesnym wpisaniem się z konstrukcją projektowaną na istniejącą przestrzeń). Ze względu na duże zróżnicowanie wysokościowe istniejące spadki na trasie głównej od 0,5 do 8%, na włączeniach dróg poprzecznych do 20% w projektowanym układzie na trasie głównej zaprojektowano niwelety o pochyleniu od 0,5 do 8%, zaś na zjazdach od 2,9 do 15%. Załomy niwelety przekraczające 1% wyokrąglono łukami pionowymi od R=50m (na zjazdach) do R=3500m na trasie drogi gminnej. Jezdnia główna na projektowanym odcinku posiada przekrój daszkowy o pochyleniu 2% z wyjątkiem łuków gdzie pochylenie osiąga wartości do -5%. Zieleń, chodniki posiadają spadek poprzeczny 2% w kierunku jezdni, zaś pobocze gruntowe zwrócone jest od jezdni w kierunku rowów z pochyleniem 8%. Szczegółowe rozwiązanie pokazano na rysunkach profilu podłużnych i przekrojów normalnych. Odwodnienie. Ze względu na zastosowanie przekroju drogowego (jezdnie bez krawężników z wyjątkiem kilkumetrowego włączenia w drogę powiatową), odwodnienie układu odbywa się w istniejący teren, bądź do systemu rowów przydrożnych, które przy dużych pochyleniach umocniono brukowcem nieobrobionym. Ich rozmieszczenie pokazane jest na rysunku planu sytuacyjnego oraz na profilach. W celu odprowadzenia wody opadowej ze skarp wykopów km od 0+ 640,00 do 0+714,00 oraz na łuku poziomym o R=30m km od 1+709,50 do 1+750,00 zaprojektowano odwodnienie liniowe w postaci ściekiem betonowego o wymiarach 50x60cm. Roboty ziemne. Roboty ziemne wykonywane na projektowanej ulicy oraz wszystkich drogach dojazdowych należy wykonać zgodnie z PN-S-02205 Roboty ziemne. Roboty ziemne dla projektowanego odcinka drogi można podzielić dwojako: I.Roboty związane z wykonaniem wyrównania istniejącej podbudowy jej wyprofilowania i dogęszczania do uzyskania wymaganych parametrów dla tej klasy drogi tj. Is = 1,0 i E2=100MPa. II.Roboty związane z wykonaniem poszerzenia istniejącej podbudowy, które polegać będą zdjęciu humusu, wykonaniu wykopu pod projektowaną konstrukcję i wykonanie odpowiedniej podbudowy. Założono, że większość nasypów zostanie zbudowane z piasku średniego, którego kąt tarcia wewnętrznego powinien być większy niż średnica 30, spójność c=0 kPa oraz gęstość objętościowa += 18 kN:m3. Grunt z wykopu (z istniejącej drogi gminnej) po zbadaniu jego przydatności do wbudowania w nasyp w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru wykorzystać można do budowy nasypów (pod poszerzenie drogi gminnej). Roboty ziemne należy wykonywać w suchej porze roku tak, aby w żadnym wypadku nie dopuścić do nawodnienia gruntu, na którym budowany ma być nasyp lub konstrukcja nawierzchni. Jeżeli wykonawca dopuści do takiej sytuacji, zobowiązany jest niezwłocznie osuszyć podłoże na swój koszt przed rozpoczęciem dalszych robót. Jeżeli projektowany nasyp budowany jest na zboczu o pochyleniu większym niż 20% należy zabezpieczyć go przed zsuwaniem się po podłożu przez wycięcie w zboczu stopni wysokości 0,5 m wg PN-S-02205 Roboty ziemne. W podłożu projektowanej inwestycji istnieje uzbrojenie podziemne , dlatego w pobliżu istniejących sieci roboty ziemne będą wykonywane ręcznie i pod stałym nadzorem. Wykonawca musi dostosować technologię wykonania robót do następujących obostrzeń: 1)Zachować wymagane przepisami i normami odległości od istniejących sieci podziemnych. 2)W pobliżu istniejących sieci roboty wykonywać ręcznie. 3)Postępować zgodnie z uzgodnieniami z Energa S.A. i PWiK Sierakowice. 4)W przypadku natrafienia na nie zinwentaryzowane sieci należy powiadomić odpowiedniego gestora. Konstrukcje nawierzchni. Kategorię ruchu wyznaczono na podstawie liczby osi obliczeniowych na dobę na pas obliczeniowy w połowie okresu eksploatacji (w dziesiątym roku po oddaniu drogi) w obliczeniach przyjęto rok 2020. Do obliczeń przyjęto pomiary ruchu wykonane przez WANIT Projektowanie Dróg z siedzibą w Przodkowie i przyjęto roczny wskaźnik wzrostu ruchu 1,5%. Na podstawie liczby osi obliczeniowych na dobę na pas obliczeniowy w 2020r przyjęto kategorie ruchu zgodnie Katalogiem Typowych Konstrukcji Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych. Obliczenia wykonano poniżej: Średni Dobowy Ruch w 10 roku po oddaniu drogi do eksploatacji: SDR2020(s. ciężarowe)=11 P:dobę SDR2020(s. ciężarowe+przyczepy)=6 P:dobę SDR2020(autobusy)= 2P:dobę L2020 = (11x0,109+6x1,245+2x0,594)x0,5 = 5 [osi 100kN:dobę:pas] Na podstawie Katalogu Typowych Konstrukcji Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych przyjęto kategorię ruchu KR1. Zgodnie z załącznikiem nr 5 do rozporządzenia ministra transportu i gospodarki morskiej w sprawie Warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie Dz. U. nr 43 poz. 430 przyjęto następujące rodzaje konstrukcji nawierzchni: KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI JEZDNI TYP KR - 1 1)Beton asfaltowy gr. 4cm w-wa ścieralna 2)Beton asfaltowy gr. 5cm w-wa wiążąca 3)Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie min. 10cm pod. Pomocnicza 4)Istniejąca podbudowa z kruszywa naturalnego Wzmocnienie na poszerzeniach: 1)Grunt stabilizowany cementem Rm=2,5 MPa gr. 15cm 2)Nasyp piaszczysty gr. 30cm KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI WJAZDÓW 1)Beton asfaltowy gr. 4cm w-wa ścieralna 2)Beton asfaltowy gr. 5cm w-wa wiążąca 3)Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie gr. 10cm pod. pomocnicza KONSTRUKCJA ŚCIEKU KORYTKOWEGO 1)Płyta ściekowa betonowa typ korytkowy 50x60cm gr. 15m 2)Ława betonowa z betonu B-15 gr. 10cm KONSTRUKCJA ROWU UMOCNIONEGO 1)Brukowiec nieobrobiony 13x16cm gr. 15cm 2)Ława betonowa z betonu B-15 gr. 10cm KONSTRUKCJA CHODNIKA 1)Kostka betonowa szara gr. 6cm w-wa ścieralna 2)Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5cm 3)Podbudowa z piasku średniego gr. 15cm pod. Zasadnicza Na połączeniach różnych typów projektowanej konstrukcji nawierzchni zastosowano geokompozyt siatki z włókna szklanego na podkładzie z polipropylenowej włókniny (np. Glasstex) - dotyczy połączenia projektowanej drogi gminnej z drogą powiatową nr 1912G. 2.Ewentualne zastosowanie w dokumentacji i przedmiarach robót nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem lub inne równoważne o nie gorszych parametrach. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia a nie ma na celu naruszenia art. 29 i 7 Ustawy Pzp. 3.Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi komplet dokumentacji technicznej obejmującej: 1)Projekt budowlany - branża drogowa 2)Projekt wykonawczy - branża drogowa 3)Przedmiar robót - branża drogowa 4)Szczegółowe Specyfikacje Techniczne 5)Dokumentacja geotechniczna 6)Analiza powiązania z innymi drogami publicznymi - branża drogowa 7)Określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu 8)Projekt budowlano-wykonawczy - branża telekomunikacyjna 9)Specyfikacja techniczna - branża telekomunikacyjna 10)Przedmiar robót - branża telekomunikacyjna..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROMOS Sp. z o. o., ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2511965,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1489517,04

  • Oferta z najniższą ceną: 1489517,04 / Oferta z najwyższą ceną: 2082191,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.