Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-06
Bielsko-Biała: Dostawa sprzętu komuterowego
Numer ogłoszenia: 303587 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Bielsku Białej , ul. Cieszyńska 10, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 0334990499, faks 033 4990495.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsko-biala.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komuterowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Bielsku-Białej (autoloader taśmowy-1 szt., dyski do macierzy-4 szt., karta sieciowa do serwera-1 szt., pamięć RAM do serwera-12 szt., switch-1 szt., oprogramowanie do tworzenia infrastruktury wirtualnej-1 szt.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.71.35 - Karty sieciowe 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy złożyli ofertę ważną w rozumieniu niniejszej specyfikacji. Zamawiający uzna, że oferta jest ważna w rozumieniu niniejszej specyfikacji jeśli spełnia wszystkie wymogi określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz niniejszej specyfikacji, a szczególności, jeśli została sporządzona zgodnie z treścią Rozdziału X niniejszej specyfikacji, stanowiącym opis sposobu przygotowania ofert. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. 3. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: a). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający uzna, że warunki te zostały spełnione jeżeli: a). Wykonawca jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym lub ewidencji działalności gospodarczej a określenie przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej w tym rejestrze lub w tej ewidencji obejmuje wykonanie robót, usług i dostaw określonych przedmiotem zamówienia, b). Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsko-biala.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Bielsku-Białej
ul.Cieszyńska 10
43-300 Bielsko-Biała.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Bielsku-Białej ul.Cieszyńska 10 43-300 Bielsko-Biała pok.411.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Budowa parku w ramach projektu "Ochrona różnorodności biologicznej - park naturalistyczny przy ulicy Stawowej i Spółdzielców w Bielsku-Białej.
- Przebudowa i remont modernizowanej pracowni zawodowej w Bielskim Centrum Edukacji przy ul. Legionów 44-46 w Bielsku-Białej w ramach projektu "Bielsko-Biała - zawodowo"
- Przebudowa pracowni zawodowych w budynku ZSEEiM przy ul. J. Słowackiego 24 w Bielsku-Białej, w ramach projektu "Zawody przyszłości - modernizacja sal do praktycznej nauki zawodu w Bielsku-Białej"
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i świadczeniem usług nadzoru autorskiego w Czerwionce - Leszczynach przy ul. Parkowej.
- Zwiększenie bioróżnorodności i retencji zbiornika w ogródku jordanowskim przy ul. Wyzwolenia, w zakresie projektu "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej" (...)
- Świadczenie usług transportowych związanych z przekwaterowaniami najemców oraz przewozem rzeczy na magazyn ZGM a także wywóz gabarytów z lokali porzuconych w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Asysta techniczna systemu elektronicznego obiegu dokumentów oraz planowania budżetu EZD SIDAS oraz SPiRB w roku 2026
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- Dostawa sprzętu serwerowego i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Orzyszu z podziałem na części
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach zadania "Cyberbezpieczna Gmina Kleszczów" z podziałem na 6 części"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





