eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźzakup i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi Urzędu Stanu Cywilnego



Ogłoszenie z dnia 2005-06-24

POZYCJA 30355

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: zakup i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi Urzędu Stanu Cywilnego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Biuro Informatyki Urzędu Miasta Łodzi, do kontaktów: Krzysztof Wawrzyńczyk, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. +48 42 6384409, fax +48 42 6384418, e-mail: juliusz.pruszynski@uml.lodz.pl, www.uml.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Informatyki Urzędu Miasta Łodzi, Krzysztof Wawrzyńczyk, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. +48 42 6384343, fax +48 42 6384418, e-mail: k.wawrzynczyk@uml.lodz.pl, www.uml.lodz.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Informatyki Urzędu Miasta Łodzi, Krzysztof Wawrzyńczyk, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. +48 42 6384343, fax +48 42 6384418, e-mail: k.wawrzynczyk@uml.lodz.pl, www.uml.lodz.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Informatyki Urzędu Miasta Łodzi, Krzysztof Wawrzyńczyk, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. +48 42 6384343, fax +48 42 6384418, e-mail: k.wawrzynczyk@uml.lodz.pl, www.uml.lodz.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi Urzędu Stanu Cywilnego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Urzędu Miasta Łodzi, instalacja oraz wdrożenie oprogramowania do obsługi Urzędu Stanu Cywilnego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Łódź. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.12.00 - Oprogramowanie aplikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita szacunkowa wartość zamówienia (art.32, ust.1) wynosi 279 974 euro, szacunkowa wartość zamówienia będącego przedmiotem tego postępowania (art.32, ust.4) wynosi 20 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 42;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium w PLN - 2.900,00; zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 10% ceny całkowitej (brutto)podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Brak wymogów. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca musi legitymować się doświadczeniem w zakresie realizacji podobnych zamówień w USC udokumentowane co najmniej trzema zakończonymi sukcesem wdrożeniami w miastach (lub gminach) liczących powyżej 100 000 mieszkańców w okresie ostatnich 3 lat. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z podaną datą wystawienia lub potwierdzenia przez urząd wystawiający odpis. Data ta nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy od terminu składania ofert. Z odpisu musi wynikać kto jest uprawniony do reprezentowania firmy, w przeciwnym razie należy dołaczyć listę osób uprawnionych. 2)Aktualną umowę regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dokument ten załączają tylko wykonawcy występujący wspólnie. 3)Aktualną informację z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Zaświadczenie musi podawać stan aktualny na dzień jego wystawienia. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie musi podawać stan aktualny na dzień jego wystawienia. 6)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności objętej przedmiotem zamówienia. 7)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat instalacji i wdrożeń dla urzędów stanu cywilnego w dużych miastach (lub gminach) powyżej 100 tys. mieszkańców. 8)Potwierdzone przez zleceniodawcę referencje zainstalowanych, wdrożonych i działających instalacji programu w dużych miastach (lub gminach) powyżej 100 tys. mieszkańców, z podaniem ich wartości, daty wykonania oraz odbiorców nazwa, adres, telefon). 9)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentu wymienionego w punktach 1), 3), 4) i 5), składa odpowiedni dokument lub dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentów, jakich zamawiający może żądać od dostawcy lub wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków, uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat instalacji i wdrożeń zakończonych sukcesami dla urzędów stanu cywilnego w dużych miastach (lub gminach) powyżej 100 tys. mieszkańców. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena oferty - 40% Ilość miast (pow.100 tys.m.) gdzie wdrożono co najmniej trzy programy w ciągu ostatnich 3 lat - 60% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BI/3411/P70/IV/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.08.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.08.2005 godzina 11:50. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: brak ograniczeń. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 11.08.2005, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.