eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-27

Wałcz: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 303555 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1906 , ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2502184, faks 067 2502184, 2502971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rbm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Notebook - 55 szt. Zadanie nr 2 - Drukarka laserowa A4 monochromatyczna -15 szt. Zadanie nr 3 - MS OFFICE 2007 Standard PL MVL - 55 szt. Szacunkowa wartość zamówienia: 477 868,85 zł. (bez VAT)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.31.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwotach: zadanie nr 1 - 7 664,00 zł zadanie nr 2 - 811,00 zł zadanie nr 3 - 1 082,00 zł - w przypadku złożenia oferty na wszystkie zadania wadium wynosi - 9 557,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Do zadania nr 1 - notbook a) wydruk z przeprowadzonych testów MobileMark2007 Performance Qualification, potwierdzony przez przedstawiciela producenta sprzętu w Polsce, że oferowane modele komputerów z oferowanymi procesorami osiągają wynik 190 pkt.. b) wydruk z przeprowadzonych testów MobileMark2007 Battery Life Rating, potwierdzony przez przedstawiciela producenta sprzętu w Polsce, że oferowane modele komputerów osiągają wynik 410 minut . c) certyfikat ISO 9001: 2000 lub równoważny dla producenta sprzętu, d) certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta sprzętu e) wydruk ze strony Microsoft WHCL potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli notebooków z zainstalowanym systemem operacyjnym f) oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez akredytowaną jednostkę potwierdzające, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosi maksymalnie 23 dB g) deklaracja zgodności CE, h) oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, i) oświadczenie producenta komputera lub jego przedstawiciela w kraju, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem sprzętu będącego przedmiotem zamówienia j) oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji na dostarczony przedmiot na okres podany przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia opisanych w Rozdziale XIII załączniku nr 1 do SIWZ. - zadanie nr 1 k) oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku awarii sprzętu, wykonawca dokona jego naprawy zgodnie z zapisami wyszczególnionymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia opisanych w Rozdziale XIII załączniku nr 1 do SIWZ - zadanie nr 1 l) dokument potwierdzający międzynarodową gwarancję producenta na świadczenie usług serwisu gwarancyjnego na terenie całego świata 3.2. Do zadania 2 - Drukarka laserowa a) certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych przez okres gwarancji. b) oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji na dostarczony przedmiot na okres podany przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia opisanych w Rozdziale XIII załączniku nr 1 do SIWZ. - zadanie nr 2 3.3 Do zadania 3 - oprogramowanie a) oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu 3 miesięcznej gwarancji na nośniki

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 (określonych w rozdziale IV, podrozdział I pkt. 1 ppkt. 1.2-1.4) polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenie istotnych zmian do treści zawartej umowy, jeżeli zmiany dotyczą: a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia b) zmianą świadczenia Wykonawcy (typu, rodzaju, modelu sprzętu) w sytuacji gdy zmówiony sprzęt nie może być dostarczony z powodu zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, z zastrzeżeniem, iż nowy rodzaj sprzętu będzie charakteryzowała się lepszymi parametrami w całości bądź w części (w każdym przypadku nie będą one gorsze niż w sprzęcie zamawianym)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rbm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 1906, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz. Dokumenty odpłatne 20 PLN za zaliczeniem pocztowym, 10 PLN odebrane osobiście w JW 1906. Prośbę o SIWZ przesłać na adres JW 1906 lub fax (067) 250 21 84.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Jawnej Zamawiającego - budynek nr 1, pokój nr 4. Komisyjne otwarcie ofert - budynek nr 1 w dniu 8 listopada 2010r. o godzinie 10:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Notebook.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook -55 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drukarka laserowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa A4 monochromatyczna -15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MS OFFICE 2007 Standard PL MVL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Microsoft Office 2007 Standard PL MVL - 55 nośników + 55 licencji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.