Ogłoszenie z dnia 2013-07-30
Poznań: dostawa materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 303506 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzedaż i dostawa na rzecz Zamawiającego oryginalnych materiałów eksploatacyjnych: tonerów i bębnów światłoczułych do urządzeń drukujących i kopiujących, wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do wzoru umowy, będącym integralną częścią umowy, zwanych dalej materiałami oraz odbiór zużytych materiałów. Miejsce wykonania zamówienia: - Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Poznania, ul. Gronowa 22a, Poznań, - Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Poznania, ul. Libelta 16/20, Poznań. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu oraz posiadać oryginalne, fabryczne opakowanie. Materiały eksploatacyjne do drukarek, będących na wyposażeniu Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Poznania, muszą być oryginalne, gdyż Wydział otrzymał je do używania, a zgodnie z zapisem umowy nr Km-I.272.1.2012 Fn 6591/12 z 28.12.2012 r. właściciel sprzętu, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A, wymaga stosowania do niego wyłącznie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, zalecanych przez producentów tego sprzętu. Materiały eksploatacyjne do drukarek będących na wyposażeniu Wydziału Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Poznania muszą być oryginalne, gdyż Wydział otrzymał je do używania, a właściciel sprzętu, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, wymaga stosowania do niego wyłącznie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, zalecanych przez producentów tego sprzętu. Przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy). Szczegóły realizacji dostaw zawarto we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY TECHNIKI BIUROWEJ "INFOBIUROTECHNIKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY TECHNIKI BIUROWEJ "INFOBIUROTECHNIKA" SP. Z O.O.
- Zakłady Techniki Biurowej INFOBIUROTECHNIKA Sp. z o.o., Promienista 121, 60-141 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119384,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 147877,00
Oferta z najniższą ceną: 147877,00 / Oferta z najwyższą ceną: 153682,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Spełnione zostają przesłanki art. 70 Prawa zamówień publicznych - dostawa tuszy i tonerów mieści się w dostawach powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakości, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie oświetlenia parkowego na terenie Miasta Poznania
- Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
- Upgrade do najnowszej wersji oraz rozszerzenie oprogramowania Axence nVision
- Roczna obsługa serwisowa systemów Rittal zainstalowanych w serwerowni WCO
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- AD/ZP/166/25 Analiza działalności naukowej Politechniki Poznańskiej
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





