Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-06
Warszawa: Dostawa notebooków, dysków zewnętrznych, drukarki, peryferyjnego sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 303475 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy , ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 50 54 444, faks 022 8271960.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie nauk ekonomicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa notebooków, dysków zewnętrznych, drukarki, peryferyjnego sprzętu komputerowego i oprogramowania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooków, dysków zewnętrznych, drukarki i innego (fabrycznie nowego) peryferyjnego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wymienionego w pkt. 3.1.1.-3.1.5. Minimalną konfigurację i parametry dla zadań I - IV określono w załączniku nr 5 do SIWZ. 3.1.1. Zadanie I Składnik 1 - dostawa 3 szt. notebooków 15,4 Składnik 2 - dostawa 2 szt. zasilaczy awaryjnych do komputerów PC. 3.1.2. Zadanie II Składnik 1 - dostawa 22 szt. dysków twardych zewnętrznych 1 TB Składnik 2 - dostawa 11 szt. dysków twardych zewnętrznych 320 GB o wielkości 2,5 cala Składnik 3 - dostawa 1 szt. dysku twardego zewnętrznego 160 GB 3.1.3. Zadanie III Składnik 1 - dostawa 1 szt. drukarki przenośnej 3.1.4. Zadanie IV Składnik 1 - dostawa 14 szt. pendrive z dyktafonem o pojemności 4 GB Składnik 2 - dostawa 5 szt. pendrive o pojemności 8 GB Składnik 3 - dostawa 1 szt. pendrive z dyktafonem o pojemności 16 GB Składnik 4 - dostawa 10 kompletów głośników do komputerów Składnik 5 - dostawa 4 szt. myszy bezprzewodowych Składnik 6- dostawa 3 szt. klawiatur bezprzewodowych 3.1.5. Zadanie V Składnik 1 - dostawa 1 szt. systemu operacyjnego Leopard do Mac Book Pro Składnik 2 - dostawa 1 szt. Upgrade Adobe Acrobat Profesional z wersji 6 do wersji 9 Składnik 3 - dostawa 1 szt. Upgrade QuarkXpress z wersji 7 do wersji 8 3.2. Wyklucza się zaoferowanie urządzeń używanych lub składanych z używanych części. Sprzęt musi być fabrycznie nowy. 3.3. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego na notebookach oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego ze sprzętem komputerowym. 3.4. Sprzęt ma być zaoferowany w postaci jednowariantowej opcji zaproponowanej przez Wykonawcę, tzn. z podaniem konkretnych wartości parametrów (załącznik nr 6 do SIWZ). 3.5. Minimalny okres gwarancji oraz czas i miejsce naprawy zostały określone przy poszczególnych składnikach w zadaniach. 3.6. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do instalowania i wymiany w zakupionym sprzęcie standardowych kart i urządzeń zgodnie, z zasadami sztuki, przez wykwalifikowany personel Zamawiającego. 3.7. W razie, gdy naprawa sprzętu potrwa dłużej niż 6 tygodni, lub gdy sprzęt będzie naprawiany 4 razy, Zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana sprzętu na nowy, taki sam lub odpowiedni. 3.8. Zepsute podzespoły (w okresie gwarancji) muszą być wymienione na fabrycznie nowe. 3.9. Zgodnie z Ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. (Dz. U. Nr 180, poz. 1495) - Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odebrania z siedziby Zamawiającego zużytego sprzętu do utylizacji w ilości odpowiadającej co najmniej ilości nowo zakupionego sprzętu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy Pzp oraz warunki szczegółowe: 5.1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.1.2 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.1.3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Pzp. 5.1.4 O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych warunków w pkt 6 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ należy załączyć: 6.1.1. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 6.1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 6.1.3. Aktualny w terminie składania ofert odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 6.1.4. Aktualne w terminie składania ofert zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub wraz z dokumentem z tego urzędu, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 6.1.5. Aktualne w terminie składania ofert zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na Fundusz Ubezpieczeń Społecznych lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 6.1.6. Wypełniony i podpisany szczegółowy opis oferowanego sprzętu ( załącznik nr 6 do SIWZ). 6.1.7. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.3. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pk. 6.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 6.4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.4.2. Do pełnomocnictwa należy dołączyć wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ - Informacje o podmiocie wspólnym..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ierigz.waw.pl w zakładce zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej
- Państwowy Instytut Badawczy
00-002 Warszawa
ul. Świętokrzyska 20
pokój 115.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy 00-002 Warszawa ul. Świętokrzyska 20 pok.212.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i dostarczenie trzech przyczep z masztami teleskopowymi przeznaczonymi na potrzeby Wojewody Mazowieckiego.
- Dostawa czterech bezzałogowych statków powietrznych (BSP),z wyposażeniem dodatkowym oraz przeprowadzenie szkolenia produktowego na zabezpieczenie potrzeb Wojewody Mazowieckiego zadania z zakresu OLiOC
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Dynasy 8 m 5, część nr 2: Chmielna 26 m 1
- WYKONYWANIE USŁUGI OCHRONY OSÓB, TERENU, OBIEKTÓW I MIENIA W INSTYTUCIE KOLEJNICTWA W WARSZAWIE
- Zapewnienie usługi wsparcia technicznego dla posiadanego oprogramowania Commvault.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów WFDiF w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby IMDiK PAN
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem, tabletu i monitorów interaktywnych na potrzeby jednostek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Zbuczyn
- Dostawa sprzętów, narzędzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rządowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeń"
- ,,Dostawa sprzętu informatycznego oraz multimedialnego na potrzeby Filii nr 8 Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





