eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu AGD do Urzędu Dozoru Technicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-03

Warszawa: Dostawa sprzętu AGD do Urzędu Dozoru Technicznego
Numer ogłoszenia: 303306 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu AGD do Urzędu Dozoru Technicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu AGD do Urzędu Dozoru Technicznego oraz 22 jednostek terenowych UDT - nr sprawy ZP-AN-66/09 1. Odkurzacz o jakości nie gorszej niż Zelmer Solaris 5000.0 HQ oraz parametrach technicznych: - Typ: workowy - Moc: 2200 W - Elektroszczotka: tak - Moc silnika: 2200 W - Pojemność worka-pojemnika: 3,5 l - Wskaźnik napełnienia worka: tak - Rodzaj worka: jednorazowy - Funkcje urządzenia: elektroniczna regulacja siły ssania, elektroniczny wskaźnik zapełnienia worka, parkowanie poziome i pionowe, wskaźnik zanieczyszczenia filtra, autostart - Dodatkowe cechy: blokada zamknięcia pokrywy bez worka, zabezpieczenie przed przegrzaniem, miękkie kółka - Wymiary: 28 x 32 x 48 cm - Waga: 5,4 kg - Poziom hałasu: 74 dB - Zasięg: 12 m - Rury: teleskopowe, metalowe 9 2. Chłodziarko-zamrażarka wolnostojąca o jakości nie gorszej niż Electrolux ERC19002W oraz parametrach technicznych: - pojemność brutto chłodziarka [l]: 172 - pojemność netto chłodziarka [l]: 166 - pojemność zamrażalnika [l]: 18 - wysokość [mm]: 1050 - szerokość [mm]: 550 - głębokość [mm]: 612 - klasa energetyczna: a+ - zużycie energii [kwh]: 0,54 - zdolność zamrażania [kg/24h]: 2 - poziom hałasu [db(a)]: 40 - sterowanie: mechaniczne - wysokość wnęki [mm]: 0 - głębokość wnęki [mm]: 0 - szerokość wnęki [mm]: 0 - klasa klimatyczna: sn-n-st - kolor: biały - uchwyt na butelki - uchwyty, umożliwiające przechowywanie butelek na półce znajdującej się na drzwiach urządzenia. - prawo- lub lewostronny montaż drzwi 3. Zmywarka wolnostojąca o jakości nie gorszej Whirlpool ADP 6945 oraz parametrach technicznych: - system Aquacare - funkcja Antibacteria - elektroniczny wskaźnik poziomu soli - elektroniczny wskaźnik poziomu nabłyszczacza - funkcja zmywania strefowego - opóźniony start: 1 - 24 h - liczba poziomów natrysku: 3 - system naprzeminnego zmywania Auto Clean (nowy system samoczyszczących filtrów) - zabezpieczenie przed zalaniem - Waterstop - regulowany górny kosz na naczynia - dolny kosz zbudowany z modułów - klasa energetyczna: A - klasa skuteczności zmywania: A - klasa skuteczności suszenia: A - zużycie energii: 1,05 kWh/cykl - zużycie wody: 13 l - poziom natężenia dźwięku: 46 dB(A) - wnętrze ze stali nierdzewnej - wymiary produktu [WxSzxGł] [cm]: 85x60x60 4. Ekspres ciśnieniowy o jakości nie gorszej niż Saeco Royal Cappuccino oraz parametrach technicznych: - młynek z regulacją stopnia zmielenia - programowalna ilość kawy: 6-9 g - pojemność zbiornika na ziarna: 300 g - pojemność pojemnika na odpady (w porcjach: ok. 30) - zawiera: oziębiacz mleka - filtr na wodę - pojemnik na 2 dodatkową kawę - elektrycznie programowana ilość kawy w filiżance - jednoczesne parzenie 2 filiżanek - świeżo mielona kawa dla każdej filiżanki - parzenie wstępne - dysza pary/gorącej wody - pozwala na proste pobieranie mleka prosto z kartonika i przygotowywanie kawy w jednym momencie, za pomocą podwójnego systemu ogrzewania wody - 2 oddzielne bojlery - funkcja szybkiej pary - płyta podgrzewająca filiżanki - obrotowa podstawa - wyjmowany blok zaparzający - automatyczny program płukania-/czyszczenia-/odkamieniania - cyfrowe oprogramowanie - ciśnienie 15 bar - napięcie: 230 V - pobór mocy: 2300 W - 39,5 x 39,0 x 45,5 cm (wys. x szer. x gł.) - ok. 15 kg 5. Mikrofalówka o jakości nie gorszej niż LG MC 8083 KLR oraz parametrach technicznych: - sterowanie elektroniczne, - grill, - rożen, - termoobieg, - pamięć, minutnik do 99 min., - 8 programów automatycznych gotowania, - 4 programy automatyczne rozmrażania, - 4 programy automatyczne odgrzewania, - 4 programy automatyczne pieczenia, - opiekanie na chrupko, - utrzymywanie w cieple, - pojemność 30 l, - moc mikrofali 900 W, - moc grilla 1250 W, - moc termoobiegu 1350 W. 6. Żelazko o jakości nie gorszej niż ZELMER 28Z024 oraz parametrach technicznych: - moc [W] 2400 - wytwarzanie pary [g/min] 0-35 - super uderzenie pary [g/min] 90 - pojemność zbiornika na wodę [ml] 300 - wyświetlacz LCD - rodzaj stopy podwójnie ceramiczna - funkcja Auto-off (strażak) w 2 pozycjach - możliwość używania wody z kranu - system antywapienny - system anty-kapania - funkcja samooczyszczania - uderzenie pary w pionie - spryskiwacz - wskaźnik poziomu wody - prasowanie na sucho/z parą - możliwość nawinięcia przewodu - obrotowy przewód - spryskiwacz - regulacja natężenia uderzenia pary - łatwe napełnianie zbiornika wody 7. Czajnik elektryczny o jakości nie gorszej niż Philips HD 4646-70 oraz parametrach technicznych: - pojemność 1,5 l - filtr antywapniowy wyjmowany - grzałka ukryta - obrotowa podstawa - wskaźnik poziomu wody dwustronny - schowek na przewód - automatyczne wyłączenie po zagotowaniu - zabezpieczenie przed włączeniem pustego czajnika - bezpiecznik termiczny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. dostawę wyposażenia AGD o wartości (łącznie) nie mniejszej niż 90.000,00 PLN brutto; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania tych warunków będzie polegała na ocenie spełnia-nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt 9 niniejszego Ogłoszenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 9.1 W celu spełniania warunków, należy złożyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej; b) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - na potwierdzenie spełniania warunku - wykonania co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. dostawy wyposażenia AGD o wartości (łącznie) nie mniejszej niż 90.000,00 PLN brutto - z podaniem ich wartości brutto, daty wykonania i odbiorców (nazwa, adres, tel.fax.) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; d) Wypełniony i podpisany Wniosek o dopuszczenie do licytacji elektronicznej - na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia; e) Wypełniony Formularz Wykonawcy stanowiący załącznik nr 2 do ogłoszenia. Ponadto Wykonawca ww. formularz prześle elektronicznie na adres e-mail: ap@udt.gov.pl. 9.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 9.1 pkt. a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9.3 Dokumenty, o których mowa w ust. 9.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 9.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 9.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 9.3 stosuje się odpowiednio. 9.5 Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do podpisania oferty). 9.6 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 9.7 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 9.8 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich wniosek musi spełniać następujące wymagania: - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z przedsiębiorców wspólnie składających wniosek oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. każdy z partnerów składa osobno dokumenty określone w ust 9.1. pkt. a). Reszta dokumentów może być złożona wspólnie, przy czym oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia każdy Wykonawca musi złożyć osobno w zakresie określonym w pkt. 4) oświadczenia, a w stosunku do pkt 1), 2) i 3) oświadczenie może być złożone wspólnie. - wniosek składany wspólnie musi być podpisany przez przedstawiciela upoważnionego przez wszystkich występujących wspólnie uczestników postępowania lub musi być podpisany przez każdego uczestnika występującego wspólnie, - wniosek musi być podpisany w taki sposób, by prawnie zobowiązywał wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy łączącej Wykonawców lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. - Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) - wypełniając wniosek o dopuszczenie do licytacji, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące podmiotów występujących wspólnie. - Zamawiający przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego będzie żądał dostarczenia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. UWAGA Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust 9, zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia wniosek Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożenie na wezwanie Zamawiającego oświadczeń i dokumentów powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków. 9.9 Zamawiający dopuszcza do udziału w licytacji elektronicznej i zaprasza do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. 9.10 Informacja o dopuszczeniu do udziału w licytacji elektronicznej przekazana zostanie Wykonawcom przez Zamawiającego na podany we Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu adres korespondencyjny (forma papierowa) oraz na adres e-mail lub faks do dnia 18 września 2009 r. 9.11 Zamawiający przekaże do dnia 18 września 2009 r. prowadzącemu licytację (firmie PWPW S.A.) informację o Wykonawcach dopuszczonych do udziału w postępowaniu (Formularze Wykonawców)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: www.ppp.pwpw.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.udt.gov.pl

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 4.1. Wykonawcy składają, wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do licytacji Formularz Wykonawcy. 4.2. Po dopuszczeniu przez Zamawiającego do udziału w licytacji elektronicznej Wykonawcy zostaną zaproszeni do składania ofert, a ich dane zostaną przesłane do PWPW S.A. Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej otrzymają od PWPW S.A. drogą elektroniczną bezpłatne instrukcje obsługi licytacji elektronicznej oraz login i hasło dostępu do systemu PPP na stronie www.ppp.pwpw.pl. 4.3. Zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej zostaną przekazane Wykonawcom przez Zamawiającego w formie pisemnej, fax-em oraz drogą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy wskazany w Formularzu Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia. 4.4. Wykonawcy potwierdzą otrzymanie zaproszeń do udziału w licytacji pisemnie, fax-em lub drogą elektroniczną na adres e-mail osoby upoważnionej do kontaktu ze strony Zamawiającego. 4.5. Minimalne wymagania techniczne urządzeń informatycznych używanych do dostępu do systemu PPP: a) komputer klasy PC, b) system operacyjny Windows 2000 lub wyższy; c) zegar 300Mhz, 64MB RAM; d) stałe łącze internetowe; e) przeglądarka Internet Explorer 5.5 bądź wyższa; f) aplet java pobrany jednorazowo przy pierwszym połączeniu ze stroną; g) wyłączona autoryzacja na serwerze proxy; PWPW S.A. udziela informacji technicznych związanych z organizacją licytacji elektronicznej pod numerem telefonu (22) 464 79 79, e-mail: aukcje@pwpw.pl..

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 5.1. Po zalogowaniu za pośrednictwem strony internetowej www.ppp.pwpw.pl do systemu PPP przy użyciu otrzymanego loginu i hasła, Wykonawcy uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. W czasie trwania licytacji Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 5.2. Licytacja elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej: 92.818,56 PLN brutto. 5.3. Krok postąpienia (minimalna różnica ceny składanych ofert): wynosi: 200 PLN brutto. 5.4. Krok postąpienia maksymalny wynosi: 5000 PLN brutto. 5.5. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. W trakcie licytacji elektronicznej system PPP na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także cenach złożonych przez nich ofert. 5.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który w toku licytacji elektronicznej zaoferował najniższą cenę. 5.7. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli zajdą przesłanki, przewidziane w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp: a) wpłyną mniej niż dwa wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, b) w trakcie licytacji elektronicznej nie została złożona żadna oferta..

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    1Podstawowy czas trwania licytacji elektronicznej wynosić będzie 20 minut.

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 14.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie 02-353 przy ul. Szczęśliwickiej 34, pokój nr 7.

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 6.1. Licytacja zostanie przeprowadzona dnia 28 września 2009 r. 6.2. Licytacja rozpocznie się o godzinie 10:00..

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: 6.6. Maksymalny czas trwania licytacji elektronicznej: 45 minut. 6.7. Zamknięcie licytacji elektronicznej następuje w chwili upływu czasu trwania licytacji elektronicznej..

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 6.4. Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi w chwili upływu podstawowego czasu trwania licytacji elektronicznej pod warunkiem, że w ciągu ostatnich 3 minut trwania licytacji żaden z Wykonawców nie złoży oferty. Jeżeli w ciągu ostatnich 3 minut trwania licytacji elektronicznej zostanie złożona oferta przez któregokolwiek z Wykonawców nastąpi uruchomienie opcjonalnego przedłużenia licytacji elektronicznej. 6.5. W trakcie licytacji elektronicznej możliwe jest uruchomienie 5 opcjonalnych przedłużeń licytacji elektronicznej. Licytacja elektroniczna kończy się wraz z upływem: a. 20 minuty jeśli w okresie między 17 a 20 minutą nie zostanie złożona nowa oferta b. 25 minuty jeśli w okresie między 22 a 25 minutą nie zostanie złożona nowa oferta c. 30 minuty jeśli w okresie między 27 a 30 minutą nie zostanie złożona nowa oferta d. 35 minuty jeśli w okresie między 32 a 35 minutą nie zostanie złożona nowa oferta e. 40 minuty jeśli w okresie między 37 a 40 minutą nie zostanie złożona nowa oferta f. 45 minuty jeśli w okresie między 42 a 45 minutą zostanie bądź nie zostanie złożona nowa oferta. 6.6. Maksymalny czas trwania licytacji elektronicznej: 45 minut. 6.7. Zamknięcie licytacji elektronicznej następuje w chwili upływu czasu trwania licytacji elektronicznej. 6.8.Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda na swojej stronie internetowej www.udt.gov.pl oraz na stronie internetowej www.ppp.pwpw.pl nazwę (firmę) oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. Licytacja elektroniczna jest jednoetapowa. Podstawowy czas trwania licytacji elektronicznej wynosić będzie 20 minut..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.