eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągDostawa kalendarzy na rok 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-06

Elbląg: Dostawa kalendarzy na rok 2009
Numer ogłoszenia: 303295 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2353536, 2393125, faks 055 2353555, 2393334.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kalendarzy na rok 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kalendarzy na rok 2009 Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Kalendarze do planowania spotkań Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kalendarzy na rok 2009 o następujących wymaganiach: 1) Kalendarz książkowy A5 - ilość 80 szt.: a) okładka twarda skóropodobna, b) zawiera w początkowej części kalendarza na trzech kolejnych stronach kalendarz na rok 2008, rok 2009 i rok 2010 z miesiącami od stycznia do grudnia, umieszczony w górnej części strony oraz miejsce na notatki w dolnej części strony, c) następnie na jednej stronie kartki znajduje się jeden kolejny miesiąc roku 2009 w rubryce pionowej po lewej lub prawej stronie kartki oraz miejsce obok, przeznaczone na notatki, d) w dalszej części kalendarza znajduje się na każdej stronie kartki 1 dzień z podziałem na notatki od godz. 7.00 do godz. 20.00, co 0,5 godz. (od poniedziałku do piątku), e) sobota i niedziela na jednej stronie kartki, f) w każdym dolnym prawym rogu strony dwa kolejne miesiące, g) w końcowej części kalendarz zawiera miedzy innymi takie dane jak: - orientacyjne odległości połączeń w Polsce, - orientacyjne odległości drogowe w Europie, - numery kierunkowe wybranych miast Polski w ruchu automatycznym, - numery kierunkowe połączeń wychodzących z Polski w ruchu automatycznym, - kartki ze spisem alfabetycznym na telefony. 2) Kalendarz książkowy A4 - ilość 5 szt.: a) okładka twarda skóropodobna, b) zawiera w początkowej części kalendarza na trzech kolejnych stronach kalendarz na rok 2008, rok 2009 i rok 2010 z miesiącami od stycznia do grudnia, umieszczony w górnej części strony oraz miejsce na notatki w dolnej części strony, c) następnie na jednej stronie kartki znajduje się jeden kolejny miesiąc roku 2009 w rubryce pionowej po lewej lub prawej stronie kartki oraz miejsce obok, przeznaczone na notatki, d) w dalszej części kalendarza znajduje się na każdej stronie kartki 1 dzień z podziałem na notatki od godz. 7.00 do godz. 20.00, co 0,5 godz. (od poniedziałku do piątku), e) sobota i niedziela na jednej stronie kartki, f) w każdym dolnym prawym rogu strony dwa kolejne miesiące, g) w końcowej części kalendarz zawiera miedzy innymi takie dane jak: - orientacyjne odległości połączeń w Polsce, - orientacyjne odległości drogowe w Europie, - numery kierunkowe wybranych miast Polski w ruchu automatycznym, - numery kierunkowe połączeń wychodzących z Polski w ruchu automatycznym, - kartki ze spisem alfabetycznym na telefony. 3) Kalendarz stojący - ilość 19 szt.: a) z twardą podstawą, b) z przekładanymi kartkami o wymiarach 20 x 13 cm, c) musi zawierać na każdej stronie kartki poszczególne dni tygodnia, d) miejsce na notatki po prawej stronie kartki, e) kalendarz odwracalny: jednostronnie od stycznia do czerwca, z drugiej strony od lipca do grudnia. 4) Kalendarz leżący - ilość 394 szt.: a) z tekturową podstawą umożliwiającą postawienie, b) z przekładanymi kartkami o wymiarach: długość: od 27 do 30 cm, szerokość: od 13,5 do 15 cm, c) musi zawierać na każdej stronie kartki poszczególne dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli umieszczone w oddzielnych kolumnach, z miejscem na notatki (sobota i niedziela w jednej kolumnie) oraz na każdej stronie skrócony kalendarz 3 kolejnych miesięcy (aktualnego, poprzedzającego i następnego), d) kalendarz odwracalny: jednostronnie od stycznia do czerwca, z drugiej strony od lipca do grudnia. 2. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty: Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy. 3. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę niżej wymienionych kalendarzy na rok 2009: 1) Kalendarzy książkowych A5 - 80 szt. 2) Kalendarzy książkowych A4 - 5 szt. 3) Kalendarzy stojących - 19 szt. 4) Kalendarzy leżących - 394 szt. szczegółowo opisanych w sekcji II.1.3) pkt 1. ogłoszenia. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.61.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. VI. ppkt 1.2. SIWZ 2. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2., 3. i 4. Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA 10 dni od daty udzielenia zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.