Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-06
Elbląg: Dostawa kalendarzy na rok 2009
Numer ogłoszenia: 303295 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2353536, 2393125, faks 055 2353555, 2393334.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kalendarzy na rok 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kalendarzy na rok 2009 Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Kalendarze do planowania spotkań Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kalendarzy na rok 2009 o następujących wymaganiach: 1) Kalendarz książkowy A5 - ilość 80 szt.: a) okładka twarda skóropodobna, b) zawiera w początkowej części kalendarza na trzech kolejnych stronach kalendarz na rok 2008, rok 2009 i rok 2010 z miesiącami od stycznia do grudnia, umieszczony w górnej części strony oraz miejsce na notatki w dolnej części strony, c) następnie na jednej stronie kartki znajduje się jeden kolejny miesiąc roku 2009 w rubryce pionowej po lewej lub prawej stronie kartki oraz miejsce obok, przeznaczone na notatki, d) w dalszej części kalendarza znajduje się na każdej stronie kartki 1 dzień z podziałem na notatki od godz. 7.00 do godz. 20.00, co 0,5 godz. (od poniedziałku do piątku), e) sobota i niedziela na jednej stronie kartki, f) w każdym dolnym prawym rogu strony dwa kolejne miesiące, g) w końcowej części kalendarz zawiera miedzy innymi takie dane jak: - orientacyjne odległości połączeń w Polsce, - orientacyjne odległości drogowe w Europie, - numery kierunkowe wybranych miast Polski w ruchu automatycznym, - numery kierunkowe połączeń wychodzących z Polski w ruchu automatycznym, - kartki ze spisem alfabetycznym na telefony. 2) Kalendarz książkowy A4 - ilość 5 szt.: a) okładka twarda skóropodobna, b) zawiera w początkowej części kalendarza na trzech kolejnych stronach kalendarz na rok 2008, rok 2009 i rok 2010 z miesiącami od stycznia do grudnia, umieszczony w górnej części strony oraz miejsce na notatki w dolnej części strony, c) następnie na jednej stronie kartki znajduje się jeden kolejny miesiąc roku 2009 w rubryce pionowej po lewej lub prawej stronie kartki oraz miejsce obok, przeznaczone na notatki, d) w dalszej części kalendarza znajduje się na każdej stronie kartki 1 dzień z podziałem na notatki od godz. 7.00 do godz. 20.00, co 0,5 godz. (od poniedziałku do piątku), e) sobota i niedziela na jednej stronie kartki, f) w każdym dolnym prawym rogu strony dwa kolejne miesiące, g) w końcowej części kalendarz zawiera miedzy innymi takie dane jak: - orientacyjne odległości połączeń w Polsce, - orientacyjne odległości drogowe w Europie, - numery kierunkowe wybranych miast Polski w ruchu automatycznym, - numery kierunkowe połączeń wychodzących z Polski w ruchu automatycznym, - kartki ze spisem alfabetycznym na telefony. 3) Kalendarz stojący - ilość 19 szt.: a) z twardą podstawą, b) z przekładanymi kartkami o wymiarach 20 x 13 cm, c) musi zawierać na każdej stronie kartki poszczególne dni tygodnia, d) miejsce na notatki po prawej stronie kartki, e) kalendarz odwracalny: jednostronnie od stycznia do czerwca, z drugiej strony od lipca do grudnia. 4) Kalendarz leżący - ilość 394 szt.: a) z tekturową podstawą umożliwiającą postawienie, b) z przekładanymi kartkami o wymiarach: długość: od 27 do 30 cm, szerokość: od 13,5 do 15 cm, c) musi zawierać na każdej stronie kartki poszczególne dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli umieszczone w oddzielnych kolumnach, z miejscem na notatki (sobota i niedziela w jednej kolumnie) oraz na każdej stronie skrócony kalendarz 3 kolejnych miesięcy (aktualnego, poprzedzającego i następnego), d) kalendarz odwracalny: jednostronnie od stycznia do czerwca, z drugiej strony od lipca do grudnia. 2. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty: Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy. 3. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę niżej wymienionych kalendarzy na rok 2009: 1) Kalendarzy książkowych A5 - 80 szt. 2) Kalendarzy książkowych A4 - 5 szt. 3) Kalendarzy stojących - 19 szt. 4) Kalendarzy leżących - 394 szt. szczegółowo opisanych w sekcji II.1.3) pkt 1. ogłoszenia. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.61.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. VI. ppkt 1.2. SIWZ 2. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2., 3. i 4. Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu
Wydział Zamówień Publicznych pokój 125
82-300 Elbląg ul. Łączności 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA 10 dni od daty udzielenia zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku Przedszkola nr 21 przy ul. Wiejskiej 6 w Elblągu w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności (...)
- ŚWIADCZENIE USŁUGI DOZORU I OCHRONY TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWEGO Z OBSŁUGĄ PORTIERNI WRAZ Z OBSŁUGĄ PARKINGU NIESTERZEŻONEGO DLA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH NA TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWYM
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





