eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawanaprawa ścieżek rowerowych na ulicach m.st. Warszawy bedących w zarządzie ZDM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-24

POZYCJA 30327

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: naprawa ścieżek rowerowych na ulicach m.st. Warszawy bedących w zarządzie ZDM

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: 1) procedura: Małgorzata Kiliś tel 22 620-10-21 wew. 269; 2) inf. techniczne: Grażyna Czarnowska tel 22 811-24-104, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6201021, fax 022 6209171, e-mail: zdm@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, 1) procedura: Małgorzata Kiliś tel 22 620-10-21 wew. 269; 2) inf. techniczne: Grażyna Czarnowska tel. 22 811- 24-10, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 620-10-21, faks 22 620-91-71, e-mail: zdm.@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, Biuro Obsługi Klienta (kancelaria) - parter, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 620-10-21 wew. 118 lub 119, faks. 22 620-06-08. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, Biuro Obsługi Klienta (kancelaria) - parter, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 620-10-21 wew. 118 lub 119, faks. 22 620-06-08.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: naprawa ścieżek rowerowych na ulicach m.st. Warszawy będących w zarządzie ZDM. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: naprawa ścieżek rowerowych na ulicach m.st. Warszawy będących w zarządzie ZDM, dotyczy ulic: Wybrzeże Gdańskie odc. Most Gdański - ul. Grodzka i ul. Sobieskiego odc. granica robów przy ul. Kostrzewskiego - Al. Wilanowska. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.62 - Ścieżki rowerowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: naprawa ścieżek rowerowych na ulicach m.st. Warszawy bedących w zarządzie ZDM, dotyczy ulic: Wybrzeże Gdańskie odc. Most Gdański - ul. Grodzka i ul. Sobieskiego odc. granica robów przy ul. Kostrzewskiego - Al. Wilanowska. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 26 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych , 1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.3. Spełniają warunki określone w punkcie 2 niniejszej Instrukcji. 2. Warunki wymagane od Wykonawców. 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie "rachunków zysku i strat" pozycja "przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 7 000 000,00 zł. b) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe, nie mniejszą niż 1 (xpb większe bądź równe 1). c) dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 600 000,00 zł d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 1000 000,00 zł 2.2. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunek określony w pkt 2.1. a) spełniają łącznie, z tym, że jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek co najmniej w wysokości nie mniejszej niż: 5 000 000,00 zł - warunek określony w pkt 2.1. b) spełnia każdy z Wykonawców, - warunek określony w pkt 2.1. c) i d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.3. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla realizacji zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp. - Stanowisko - Minimalna wymagana liczba osób - Doświadczenie zawodowe (liczba porównywalnych robót) 1. - Kierownik budowy (odpowiedzialny za wykonanie robót branży drogowej) - 1 osoba - 5 lat 2. - Majster - 1osoba - 3 lata W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Kierownik Budowy i Kierownicy Robót winni posiadać zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami). Osobami / Kandydatami na stanowiska wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 2.4. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. 2.5. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował zamówienie o złożoności i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, to jest wybudował ścieżki rowerowe lub chodnik z kostki betonowej o łącznej powierzchni minimum 20 000 m2. Roboty muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia (np. referencje). 2.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.5. 2.7. Wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. 3. Wraz z ofertą należy złożyć nw. dokumenty i oświadczenia: 3.1. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.2. sprawozdanie finansowe za ostatnie 2 lata obrotowe 3.3. wykaz zrealizowanych robót w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3.4. dokumenty potwierdzajace należyte wykonanie zamówienia na ww. roboty, 3.5. wykaz potencjału kadrowego odpowiedzialnego za realizację zamówienia 3.6. wypełniony kosztorys ofertowy 3.7. tabelę wartości elementów scalonych 3.8. wykaz podwykonawców 3.9. oświadczenie finansowe 3.10. aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierający nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.11. informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.12. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.13. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.14. zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.15. informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w warunkach niniejszej SIWZ - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.16. dowód ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej: 1 000.000,00 zł (słownie jeden milion złotych). 3.17. kopia dowodu wniesienia wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: cena - 20 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.08.2005, godzina 14:30, siedziba zamawiającego (sala konferencyjna).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.