Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-02
Sosnowiec: Serwis techniczny aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 303216 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zakład Diagnostyki Obrazowej , Plac Medyków 2, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2901600, 3682432, faks 032 2918823.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http//bip.silesia-region.pl/zdososnowiec
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis techniczny aparatury medycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj aparatury medycznej 1. Rezonans magnetyczny SYMPHONY SIEMENS 2003 23074 2. Rezonans magnetyczny AVANTO SIEMENS 2006 0846469026124 3. Tomograf komputerowy SOMATOM EMOTION 6 SIEMENS 2004 90221200 4. Konsola satelitarna LEONARD SIEMENS 2005 06737.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: BRAKIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków w postępowaniu zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, (co najmniej 2 zamówienia zrealizowane), /formularz - załącznik nr 4/ c)Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumenty potwierdzające posiadanie autoryzacji producenta aparatury medycznej wymienionej w zał. nr 1 SIWZ. d)Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie o dysponowaniu sprzętem i oprogramowaniem diagnostycznym pozwalającym na prawidłową diagnostykę i naprawę aparatury medycznej określonego producenta. e)Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie o dysponowaniu pracownikami przeszkolonymi przez producenta aparatury medycznej wymienionej w zał. nr 1 SIWZ f)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 cyt. rozporządzenia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) do oferty wykonawca winien wyznaczyć i dołączyć: Podmioty występujące wspólnie są zobowiązane wyznaczyć pełnomocnika. Do oferty należy dołączyć również pełnomocnictwo udzielone przez podmioty występujące wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.silesia-region.pl/zdososnowiec.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http//bip.silesia-region.pl/zdososnowiec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ Zakład Diagnostyki Obrazowej Pl. Medyków 2, 41-200 Sosnowiec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- Dostawa RTG dla Przychodni MILOWICE Sp. z o.o. w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis aparatury badawczej w Instytucie Psychiatrii i Neurologii, w podziale na 20 zadań
- Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz bieżących napraw sekwenatarów MiSeq prod. Illumina na okres 24 miesięcy znajdujących się w DCOPiH.
- RZP-62/KS/2025 - Usługa okresowej konserwacji technicznej aparatury i sprzętu medycznego - II.
- Wykonanie pogwarancyjnej usługi serwisowej aparatury medycznej Allura Xper FD20 wraz z systemem fizjomonitoringu
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





