Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-27
Bytom: Część I:
Dostawa baterii akumulatorów na rejon Niwka - Modrzejów,
Część II:
Dostawa 2 szt. baterii akumulatorowych 110 V na rejon Siemianowice,
Część III:
Dostawa baterii akumulatorowej 220 V na rejon Jan Kanty.
Numer ogłoszenia: 303041 - 2010; data zamieszczenia: 27.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I: Dostawa baterii akumulatorów na rejon Niwka - Modrzejów, Część II: Dostawa 2 szt. baterii akumulatorowych 110 V na rejon Siemianowice, Część III: Dostawa baterii akumulatorowej 220 V na rejon Jan Kanty..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Dostawa i wymiana 2 zestawów baterii akumulatorów typu 12 VE 60 o napięciu znamionowym 220 V/zestaw w sekcji A rozdzielni prądu stałego (zestaw pierwszy) i w sekcji B rozdzielni prądu stałego (zestaw drugi) oraz przegląd 2 zasilaczy typu ZB 220 DC 10 - zlokalizowanych w kontenerowej stacji transformatorowo-rozdzielczej rejon Niwka-Modrzejów. Część II: Dostawa i wymiana 2 szt. baterii akumulatorowych o napięcie znamionowym 110 V każda, złożonych z zestawów akumulatorów kwasowych typu 6SP-110 - zabudowanych w akumulatorni rozdzielni 6 kV Nr 3 na powierzchni rejonu Siemianowice. Część III: Dostawa i wymiana baterii akumulatorowej o napięcie znamionowym 220 V złożonej z zestawów akumulatorów kwasowych typu 6SP-180 - zabudowanej w akumulatorni rozdzielni głównej 6 kV R-2 na powierzchni rejonu Jan Kanty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.42.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I - 500,00 zł (słownie: pięćset zł), Część II - 500,00 zł (słownie: pięćset zł), Część III - 700,00 zł (słownie: siedemset zł).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę porównywalną z przedmiotem zamówienia o wartości minimum Część I - 10 000,00 zł brutto, Część II - 11 000,00 zł brutto, Część III -14 000,00 zł brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Elektromonterzy wykonujący prace elektroinstalacyjne (minimum dwie osoby) muszą posiadać zaświadczenie kwalifikacyjne (SEP) w zakresie eksploatacji (E) urządzeń i instalacji elektroenergetycznych do 1 kV w zakresie montażu i konserwacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. 2. Projekt umowy - załącznik nr 7 do druku OFERTA. 3. Wypełniony formularz gwarancyjny - załącznik nr 8 do druku OFERTA - Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres co najmniej 24 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru przedmiotu umowy dla danej części. 4. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 9 do druku OFERTA.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje, że zakazuje się istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w tym także w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Dostawa baterii akumulatorów na rejon Niwka - Modrzejów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: dostawa baterii akumulatorów na rejon Niwka-Modrzejów: Dostawa i wymiana zestawu akumulatorów w sekcji A rozdzielni prądu stałego, w tym: dostawa 17 szt. nowych akumulatorów typu 12 VE 60, demontaż i utylizacja starych (zużytych) 17 szt. akumulatorów typu jw., montaż dostarczonych 17 szt. akumulatorów typu 12 VE 60 w szafie rozdzielczej wraz z wykonaniem połączeń tworzących zestaw akumulatorów o napięciu znamionowym 220V, uruchomienie zestawu akumulatorów 220 V po montażu wraz z wykonaniem pomiarów odbiorczych potwierdzonych protokołem. Dopuszcza się zastosowanie zamiennika akumulatora typu 12 VE 60 jednak zamiennik nie może mieć gorszych parametrów i musi mieć podobne wymiary - konieczność zachowania wymiarów istniejących akumulatorów wynika z faktu, iż nowe akumulatory muszą być zabudowane w istniejącej szafie, w której są zabudowane akumulatory przeznaczone do wymiany. Zmiana typu akumulatorów zostanie ujęta w ofercie. Dostawa i wymiana zestawu akumulatorów w sekcji B rozdzielni prądu stałego, w tym: dostawa 17 szt. nowych akumulatorów typu 12 VE 60, demontaż i utylizacja starych (zużytych) 17 szt. akumulatorów typu jw., montaż dostarczonych 17 szt. akumulatorów typu 12 VE 60 w szafie rozdzielczej oraz z wykonaniem połączeń tworzących zestaw akumulatorów o napięciu znamionowym 220V, uruchomienie zestawu akumulatorów 220 V po montażu wraz z wykonaniem pomiarów odbiorczych potwierdzonych protokołem. Dopuszcza się zastosowanie zamiennika akumulatora typu 12 VE 60 jednak zamiennik nie może mieć gorszych parametrów i musi mieć podobne wymiary - konieczność zachowania wymiarów istniejących akumulatorów wynika z faktu, iż nowe akumulatory muszą być zabudowane w istniejącej szafie, w której są zabudowane akumulatory przeznaczone do wymiany. Zmiana typu akumulatorów zostanie ujęta w ofercie. Wykonanie przeglądu dwóch zasilaczy typu ZB 220 DC 10 potwierdzonego protokołem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.42.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - dostawa 2 szt. baterii akumulatorowych 220 V na rejon Siemianowice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - dostawa 2 szt. baterii akumulatorowych 220 V na rejon Siemianowice: Dostawa nowych 18-tu zestawów akumulatorowych kwasowych typu 6SP-110 (po 6 ogniw akumulatorowych w każdym zestawie) wraz z osprzętem niezbędnym do montażu (izolatory, mostki połączeniowe itp.). Demontaż i utylizacja starych (zużytych) 18-tu zestawów akumulatorowych typu jw. składających się na baterie B1 i B2 zabudowane w rozdzielni 6 kV Nr 3 rejon Siemianowice. Montaż baterii B1 z dostarczonych 9-ciu zestawów akumulatorowych typu 6SP-110 w pomieszczeniu akumulatorni rozdzielni 6 kV Nr 3 wraz z wykonaniem połączeń tworzą?cych baterię akumulatorową o napięciu znamionowym 110 V i pojemności znamionowej 110 Ah. Montaż baterii B2 z dostarczonych 9-ciu zestawów akumulatorowych typu 6SP-110 w pomieszczeniu akumulatorni rozdzielni 6 kV Nr 3 wraz z wykonaniem połączeń tworzących baterię akumulatorową o napięciu znamionowym 110 V i pojemności znamionowej 110 Ah. Uruchomienie obu baterii akumulatorowych 110 V (B1 i B2) po montażu wraz z wykonaniem pomiarów odbiorczych potwierdzonych protokołem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.42.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - dostawa baterii akumulatorowej na rejon Jan Kanty..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - dostawa baterii akumulatorowej na rejon Jan Kanty: Dostawa nowych 18-tu zestawów akumulatorowych kwasowych typu 6SP-180 (po 6 ogniw akumulatorowych w każdym zestawie) wraz z osprzętem niezbędnym do montażu (izolatory, mostki połączeniowe itp.). Demontaż i utylizacja starych (zużytych) 18-tu zestawów akumulatorowych typu jw. składających się na baterię nr 2 zabudowaną w rozdzielni głównej 6 kV R-2. Montaż baterii nr 2 z dostarczonych 18-tu zestawów akumulatorowych typu 6SP-180 w pomieszczeniu akumulatorni rozdzielni głównej 6 kV R-2 wraz z wykonaniem połączeń tworzących baterię akumulatorową o napięciu znamionowym 220 V i pojemności znamionowej 180 Ah. Uruchomienie baterii akumulatorowej 220 V nr 2 po montażu wraz z wykonaniem pomiarów odbiorczych potwierdzonych protokołem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.42.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Utworzenie Żłobka Miejskiego nr 3 w budynku przy ul. Strzelców Bytomskich 248a w Bytomiu
- Część I: Remont pokrycia dachowego, przemurowanie kominów, (...) przy ul. Rybnicka 261 w Radlinie, Część II: Remont dachu z dachówki wraz z naprawą tynku (...)przy ul. Reja 5/1 i 2 w Zabrzu
- Świadczenie usług administrowania i serwisowanie oprogramowania SZYK oraz jego rozwój
- Letnie utrzymanie pasa drogowego na terenie miasta Bytomia z podziałem na części
- Dostawa łopatek laminatowych wirnika wentylatora WOK 3,0/I zabudowanego przy szybie "V-Zachodni" dla SRK S.A Oddział CZOK
- Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - ul. Staromiejska 2+2of, ul. Staromiejska 3
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.