Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-21
Słupsk: Wykonywanie usług konserwacyjno-remontowych oraz usuwanie awarii w zakresie robót stolarsko-ciesielskich w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Miasta Słupsk - zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
Numer ogłoszenia: 302939 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku , ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, faks (059) 842 80 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Spółka Prawa hahdlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług konserwacyjno-remontowych oraz usuwanie awarii w zakresie robót stolarsko-ciesielskich w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Miasta Słupsk - zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług konserwacyjno-remontowych oraz usuwanie awarii w zakresie robót stolarsko-ciesielskich, w budynkach (klatki schodowe, strychy, piwnice), lokalach i na terenach zewnętrznych stanowiących wyłączną własność Miasta Słupsk oraz w lokalach mieszkalnych i użytkowych Miasta Słupsk znajdujących się w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie PGM Sp. z o.o. w Słupsku - obejmujących budynki, których wykaz adresowy stanowią załączniki nr 8, nr 9 i nr 10 do SIWZ. 1.1. Zakres robót: 1) W budynkach stanowiących wyłączną własność Miasta Słupsk (dotyczy części nr 1) obejmował będzie między innymi: - naprawę stolarki okiennej i drzwiowej na klatkach schodowych, strychach i korytarzach piwnicznych (wymiana okapników, ramiaków lub ich flekowanie). - dopasowywanie okien i drzwi w pomieszczeniach jak wyżej, - wymiana lub uzupełnienie nietypowych drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych (komunalnych) oraz drzwi w częściach wspólnych budynków (kl. schodowe, strychy, piwnice), - uzupełnienie brakujących lub zniszczonych skrzydeł okiennych w częściach wspólnych budynków (kl. schodowe, strychy, korytarze piwniczne). - uzupełnienie lub wymiana uszkodzonych samozamykaczy, zamków, klamek z szyldami, zawiasów i innych okuć przy drzwiach i oknach na klatkach schodowych, strychach i w pomieszczeniach wspólnego użytku (pralnie, suszarnie, wózkownie itp.), - wymiana lub naprawa (flekowanie) podłóg na klatkach schodowych i na strychach , - podstemplowanie stropów, ścian i krokwi konstrukcji dachów, - uzupełnienie brakujących lub zniszczonych stopni schodów, kątowników ochronnych stopni schodowych, tralek, progów i poręczy , - wzmocnienie lub umocowanie stopni biegów schodowych, słupków balustrad i poręczy balustrad, - zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych (pustostany, lokale po eksmisji lub zgonie najemcy, budynki do rozbiórki itp.), - wymiana lub uzupełnienie podłóg w lokalach mieszkalnych (komunalnych), - naprawa lub wymiana drewnianych ścianek działowych, podsufitek itp - wymiana lub uzupełnienie wykładzin PCV w lokalach mieszkalnych (komunalnych) i w częściach wspólnych budynków (kl. schodowe), - wymiana drzwi ciesielskich do piwnic lub komórek gospodarczych przynależnych do lokali 2) W lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością Miasta Słupsk znajdujących się w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych (dotyczy części nr 2 i części nr 3) obejmował będzie między innymi: - naprawa bądź uzupełnienie brakujących lub zniszczonych skrzydeł okiennych, - zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych (pustostany, lokale po eksmisji lub zgonie najemcy, - wymiana lub uzupełnienie albo naprawa nietypowych drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych, - wymiana, uzupełnienie i naprawy podłóg, listew przypodłogowych itp. elementów w lokalach mieszkalnych (komunalnych), - naprawa lub wymiana drewnianych ścianek działowych, podsufitek itp., - wymiana lub uzupełnienie wykładzin PCV w lokalach mieszkalnych (komunalnych) - wymiana drzwi ciesielskich do piwnic lub komórek gospodarczych przynależnych do lokali komunalnych, Opis przedmiotu zamówienia określają również: wzory umów stanowiące zał. nr 7.1,7.2,7.3 do SIWZ . 1.2. Zakres rzeczowy robót oraz termin ich wykonania określać będzie każdorazowo zlecenie robót wystawione przez zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.20.00-1, 45.43.21.00-5, 50.80.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku wykonawca musi wykazać: a) w przypadku składania oferty na jedną z części zamówienia - wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie (wykonane w ramach jednej umowy) polegające na wykonaniu robót tożsamych z przedmiotem zamówienia tj. mających w swoim zakresie konserwacje i remonty, bądź naprawy albo usługi konserwacyjno-remontowe w zakresie robót stolarsko-ciesielskich o łącznej wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł z VAT, b) w przypadku składania oferty na dwie części zamówienia - wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót tożsamych z przedmiotem zamówienia tj. mających w swoim zakresie konserwacje i remonty, bądź naprawy albo usługi konserwacyjno-remontowe w zakresie robót stolarsko-ciesielskich o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł z VAT lub co najmniej dwa. zamówienia polegające na wykonaniu robót tożsamych z przedmiotem zamówienia, tj. mających w swoim zakresie konserwacje i remonty, bądź naprawy albo usługi konserwacyjno-remontowe w zakresie robót stolarsko-ciesielskich o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł z VAT: Weryfikację spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez wykonawcę wykazu wykonanych robót oraz dokumentów od zamawiających potwierdzającymi należyte wykonanie i prawidłowe ukończenie wykazanych robót. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku wykonawca musi wykazać że dysponuje: a) stolarnią wraz z niezbędnymi maszynami koniecznymi do wykonywania robót stolarskich, b) co najmniej 1 cykliniarką do cyklinowania podłóg, c) co najmniej jednym zestawem elektronarzędzi akumulatorowych lub zasilanych napięciem 230V takich jak: - przenośna pilarka tarczowa, - wiertarka , - strug elektryczny, - szlifierka taśmowa W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie Weryfikację spełnienia powyższego warunku zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez wykonawcę wykazu narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca - wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia powyższego warunku wymaga się, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 PLN w przypadku składania oferty na jedną z części zamówienia lub na kwotę minimum 100.000,00 PLN w przypadku składania oferty na dwie części zamówienia. Zamawiający dokona weryfikacji spełnienia powyższego warunku w oparciu o przedstawione przez wykonawcą dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - koszty zakupu materiałów - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4,
NIP 839-00-07-964
tel. (059) 84 87 510 fax (059) 84 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwie Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4, pokój nr 4 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: -wykonywanie usług konserwacyjno-remontowych oraz usuwanie awarii w zakresie robót stolarsko-ciesielskich - w rejonie Administracji Zasobów Gminnych PGM przy Pl. Zwycięstwa 4,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług konserwacyjno-remontowych oraz usuwanie awarii w zakresie robót stolarsko-ciesielskich, w budynkach (klatki schodowe, strychy, piwnice) oraz w lokalach mieszkalnych i użytkowych i na terenach zewnętrznych stanowiących 100% własność Miasta Słupsk będących w zarządzie PGM Sp. z o.o. w Słupsku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.20.00-1, 45.43.21.00-5, 50.80.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. koszty zakupu materiałów - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonywanie usług konserwacyjno-remontowych oraz usuwanie awarii w zakresie robót stolarsko-ciesielskich - w rejonie Administracji Wspólnot i Lokali nr 1 PGM przy ul. Prusa 6 w Słupsku,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług konserwacyjno-remontowych oraz usuwanie awarii w zakresie robót stolarsko-ciesielskich, w lokalach Miasta Słupsk znajdujących się w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie PGM Sp. z o.o. w Słupsku rejon Administracji Wspólnot i Lokali nr 1 PGM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.20.00-1, 45.43.21.00-5, 50.80.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. koszty zakupu materiałów - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonywanie usług konserwacyjno-remontowych oraz usuwanie awarii w zakresie robót stolarsko-ciesielskich - w rejonie Administracji Wspólnot i Lokali nr 2 PGM przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług konserwacyjno-remontowych oraz usuwanie awarii w zakresie robót stolarsko-ciesielskich, w lokalach Miasta Słupsk znajdujących się w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie PGM Sp. z o.o. w Słupsku rejon Administracji Wspólnot i Lokali nr 2 PGM przy ul. Niemcewicza 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.20.00-1, 45.43.21.00-5, 50.80.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. koszty zakupu materiałów - 10
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Przygotowanie i dowożenie posiłków do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Bierkowie w roku szkolnym 2025/2026
- Modernizacja budynków i infrastruktury jednostek oświatowych - wymiana nawierzchni boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 5 w Słupsku
- Modernizacja budynków i infrastruktury jednostek oświatowych - wymiana posadzki w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupsku
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 19 "Słupskiego Chłopczyka" w Słupsku
- PRZEBUDOWA ODCINKA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 213 W SŁUPSKU.
- "Poprawa dostępności transportowej powiatu słupskiego poprzez przebudowę odcinków dróg powiatowych" z podziałem na 7 zadań
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu" - etap I.
- Remont instalacji wodociągowej wraz z montażem zestawów hydroforowych
- Remont podłóg w pomieszczeniach biurowych i ciągach komunikacyjnych w siedzibie Zamawiającego
- Odnowienie 13 pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie AN-6 (5 części).
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów będących w zasobie ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy Część 1 - ul. Bieniewicka 24 m. 8 Część 2 -ul. Siemiradzkiego 5 m. 7
- "Zadanie 5: Wypożyczalnia sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i medycznego. 5.1: Przebudowa pomieszczeń na potrzeby wypożyczalni sprzętu."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.