Ogłoszenie z dnia 2008-11-06
Sosnowiec: PN/Z/13/2008
Numer ogłoszenia: 302803 - 2008; data zamieszczenia: 06.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego , ul. Wawel 15, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3684876, faks 032 2936764.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zla.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN/Z/13/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów biurowych na rok 2009.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00 - 21.00.00.00 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: oferent nie wykluczony na podstawie art 22 ust1 i art 24 ust 1 i 2 Pzp oferta sporządzona w języku polskim oferta złożona w terminie wyzanaczonym przez zamawiajacego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy-zał nr 1oswiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst art 22 ust 1 i art 24 ust 1 i2-zał nr 2 wyciąg rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -zał nr 3projekt umowy dostawy-zał nr 4wykaz asortymentowo cenowy-zał nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - długość terminu płatności po wystawienu faktury - 5
- 3 - dlugość terminu dostawy po otrzymaniu zamówienia - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zla.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego 41-200 Sosnowiec
ul.Wawel 15 pok.302.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 09:00, miejsce: zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego 41-200 Sosnowiec ul.Wawel 15 pok.301,sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet A-.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier, zeszyty,teczki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. długość terminu płatności po wystawieniu faktury - 5
- 3. długość terminu dostawy po otrzymaniu zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: segregatory,koszulki,koperty,taśmy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.19.00.00-7, 22.85.00.00-3, 21.23.23.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. długość terminu płatności po wystawieniu faktury - 5
- 3. długość terminu dostawy po otrzymaniu zamowienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet C.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długopisy,wkłady do długopisów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. długość terminu płatności po wystawieniu faktury - 5
- 3. dlugość terminu dostawy po otrzymaniu zamowienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet D.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: flamastry, cienkopisy,ołówki,tusz do stempli.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.23.21.40-7, 30.19.21.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. długość terminu płatności po wystawieniu faktury - 5
- 3. długość terminu dostawy po otrzymaniu zamowienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet E.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drobny sprzęt biurowy, kleje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 24.62.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. długość terminu płatności po wystawieniu faktury - 5
- 3. długość terminu dostawy po otrzymaniu zamowienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet F.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taśmy maszynowe, akcesoria do czyszczenia komputerów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.23.70.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. dlugość terminu płatności po wystawieniu faktury - 5
- 3. dlugość terminu dostawy po otrzymaniu zamowienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet G.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tonery, kartridże, oryginały lub równoważne nie odbiegajace jakościowo od oryginałów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet H.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koperty szare 36x44,24x30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 21.23.23.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. długość terminu płatności po wystawieniu faktury - 5
- 3. dlugość terminu dostawy po otrzymaniu zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kalendarze na 2010 rok.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.86.92.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. długość terminu płatności po wystawieniu faktury - 5
- 3. długość terminu dostawy po otrzymaniu zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Organizacja wypoczynku zimowego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu.
- "Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii dzieci i młodzieży - Moduł IV"- powtórka
- "Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026"
- Zakup agregatów prądotwórczych do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO (ŁÓŻKO ELEKTRYCZNE, SZAFKA PRZYŁÓŻKOWA, ŁÓŻKO PORODOWE)
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Głowackiego 4 w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2026
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek, innych materiałów biurowych na potrzeby UMiG we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w I połowie 2026 roku
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





