eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nadarzyn › Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą zewnętrzną w m. Parole dz. nr ew. 65 gm. Nadarzyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-10

Nadarzyn: Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą zewnętrzną w m. Parole dz. nr ew. 65 gm. Nadarzyn
Numer ogłoszenia: 302792 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241086 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 22 7298185, faks 22 7298175.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą zewnętrzną w m. Parole dz. nr ew. 65 gm. Nadarzyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą zewnętrzną w m. Parole dz. nr ew. 65 gm. Nadarzyn 2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Budowę budynku świetlicy wiejskiej w m. Parole, zgodnie z dokumentacja projektową, o parametrach technicznych: Powierzchnia zabudowy 658,80 m2,Powierzchnia użytkowa 989,92 m2, Powierzchnia całkowita 1 317,60 m2 Kubatura budynku 4 348,00 m3 Wymiary gabarytowe: Długość max 32,30 m, Szerokość max 29,60 m, Wysokość max 8,64 m, Liczba kondygnacji - 2 kondygnacje w tym poddasze nieużytkowe, 2)Wykonanie uzbrojenia terenu zewnętrznego w sieci instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektrycznej wraz z przyłączami do istniejących sieci publicznych; 3) Wykonanie boiska do piłki nożnej z nawierzchni trawy syntetycznej o parametrach: powierzchnia zabudowy 968 m2, szerokość 20,0m + 2* 1,0m = 22,0 m, długość 40,0m + 2* 2,0m = 44,0 m Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) a.Parametry projektowanej trawy syntetycznej: Typ włókna: monofil. Skład chemiczny włókna; polietylen. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2. b. Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni: Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. c.Charakterystyka podłoża i konstrukcja nawierzchni: Podłoże, na którym ma być układana wykładzina powinno być przygotowane zgodnie z instrukcją producenta i powinno być suche, równe, pozbawione zanieczyszczeń, mocne i stabilne. Konstrukcja nawierzchni zgodnie z rysunkiem przekroju. Nawierzchnie obramowane będą obrzeżem betonowym 8 x 30 cm na ławie betonowej zwykłej. Górny poziom obrzeża musi być równy z powierzchnia trawy w celu uniknięcia wypłukiwania granulatu gumowego z trawy. Wody opadowe odprowadzane będą poprzez drenaż wgłębny do kanalizacji deszczowej wg projektu instalacji wod. - kan.d. Elementy wykończeniowe: Na wykonanej nawierzchni należy wykonać oznakowanie zgodnie z normami Polskiego Związku Piłki Nożnej. Wyposażenie bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki, siatki do bramek- 2 sztuki e. Utwardzenia Projektuje się utwardzenie wokół boiska wykonane z kostki betonowej gr. 6 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej w stosunku 1:4, gr. 5 cm i podbudowie piaskowej gr. 10 cm. f. Ogrodzenie terenu:Piłkochwyty wysokości 5,0m - Ogrodzenie wykonane z siatki osłonowej, bezwęzłowej wykonanej z polipropylenu o oczkach 15*15cm, grubości splotu 2,3 mm. Siatka rozpięta na słupkach z kształtownika stalowego RK 80x80x5. Pod słupki ogrodzenia wykonać stopy fundamentowe 60x60 cm z betonu B15, zagłębione min 80 cm poniżej poziomu terenu. Ogrodzenie wykonać w kolorze zielonym. 4) Wykonanie placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną, zgodnie z dokumentacją projektową: W przestrzeni placu zabaw i siłowni zewnętrznej zainstalowane zostaną urządzenia tj. zestaw zabawowy dla dzieci (Domek )1-7 - szt. 1, bujak - sprężynowiec - szt. 1, huśtawka wagowa - szt. 1, huśtawka - szt., karuzela z siedziskami - szt. 1, ławka z oparciem - szt. 1, kosz na śmieci - szt. 2, tablica regulaminowa - szt. 1, piaskownica - szt.1.,ławka do ćwiczeń brzucha szt.1, steper szt. 1, twister szt. 1 biegacz szt. 1, urządzenie siłowe szt.1 Urządzenia i mała architektura powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów oraz spełniać wymogi Polskich Norm PN-EN-1176, PN-EN 1117 i warunków bezpieczeństwa, tj. posiadać stosowne certyfikaty bezpieczeństwa, zgodności i dopuszczenia do stosowania w kontakcie z dziećmi.5) Wykonanie parkingów, dojść i dojazdu do drogi publicznej, zgodnie z dokumentacją projektową; 6) Wykonanie ogrodzenia działki, zgodnie z dokumentacją projektową; 7) Zagospodarowanie terenów zielonych, zgodnie z dokumentacją projektową; 8)Wykonanie zbiornika akumulacyjno-odparowywalnego o pojemności V=63 m3, zgodnie z dokumentacją projektową. 3.Prace powinny być wykonywane zgodnie z umową, specyfikacją techniczną i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas prowadzenia prac budowlanych.4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokolarnego bezusterkowego odbioru robót.5. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych).W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 6. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: 1)projekt budowlany wielobranżowy świetlicy wraz z infrastrukturą zewnętrzną 2)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3)przedmiary robót - materiał pomocniczy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo Budowlany ELLA Bronisław Gawrylczyk, ul. Wróblewskiego 4, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3227622,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2963652,27

  • Oferta z najniższą ceną: 2573000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4675000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.