eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyninwykonanie komunikacji wewnątrzosiedlowej i miejsc postojowych przy budynku mieszkalnym AK-1 ul. Spółdzielcza w Gostyninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-17

Gostynin: wykonanie komunikacji wewnątrzosiedlowej i miejsc postojowych przy budynku mieszkalnym AK-1 ul. Spółdzielcza w Gostyninie
Numer ogłoszenia: 30276 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Gostyninie sp. z o.o. , ul. Bierzewicka 14a, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2352483, faks 024 2352483.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mtbs.mdi.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie komunikacji wewnątrzosiedlowej i miejsc postojowych przy budynku mieszkalnym AK-1 ul. Spółdzielcza w Gostyninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: korytowanie terenu pod nawierzchnię utwardzoną z przemieszczeniem urobku na hałdę w obrębie placu budowy - 413 m3, ułożenie kostki betonowej o gr. 8 cm na podbudowie cementowo - piaskowej - 846 m2, ułożenie kostki betonowej o gr. 6 cm na podbudowie cementowo - piaskowej - 101 m2, ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15 x 30 na ławie betonowej B-15 - długość 245 mb, ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20 x 30 na ławie betonowej B-15 - długość 81 mb, ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8 x 25 na podsypce cementowo - piaskowej - długość 89 mb, regulacja wysokościowa kratek ściekowych - szt 3, regulacja wysokościowa włazów kanalizacyjnych - szt 4,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli umowy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, wykazując się, co najmniej: 1 pracownikiem nadzoru posiadającym uprawnienia do kierowania i prowadzenia robót ogólnobudowlanych. Osoby te muszą posiadać uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego oraz muszą być członkami właściwej regionalnej izby samorządu zawodowego. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy (zgodnie z wzorem przedstawionym w zał. nr 2 do siwz); 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentów, składa równoważne dokumenty wymienione w §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Z 2009 r., Nr 87, poz. 605 ze zm.); 3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 4) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie prowadzonej działalności związanej z każdą branżą robót budowlanych, którą obejmuje niniejsze postępowanie. 5)wykaz robót budowlanych zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z zał. nr 5 do siwz). Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie nawierzchni co najmniej 500 m2;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mtbs.mdi.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mtbs.mdi.pl. Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Gostyninie Sp.z o.o. 09-500 Gostynin ul. Bierzewicka 14a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Gostyninie Sp.z o.o. 09-500 Gostynin ul. Bierzewicka 14a (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.