eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › modernizacja gospodarki ściekowej Gliwice - ul. Tarnogórska



Ogłoszenie z dnia 2005-06-24

POZYCJA 30276

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gliwice: modernizacja gospodarki ściekowej Gliwice - ul. Tarnogórska

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Lucjan Lamch, ul. Rybnicka 47, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2317025, fax 032 2317025, e-mail: llamch@pwik.gliwice.pl, www.pwik.gliwice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., Danuta Surzyn, ul. Rybnicka 47, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2321706, fax 032 2321016, e-mail: biuro@pwik.gliwice.pl, www.pwik.gliwice.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja gospodarki ściekowej Gliwice - ul. Tarnogórska. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie kanalizacji sanitarnej od istniejącego kolektora DN 800mm w rejonie ul. Folwarcznej do ul. Tarnogórskiej, w ul. Tarnogórskiej (od DK 88 do ul. Rostka), w łączniku od ul. Tarnogórskiej w stronę ul. Podlesie i w północno-wschodniej części ul. Lublinieckiej oraz wykonanie przepięcia kanalizacji deszczowej z ul. Tarnogórskiej do istniejącego kolektora Ø 400 w rejonie zjazdu z DK-88, łącznie z odtworzeniem nawierzchni dróg. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gliwice, rejon ul. Tarnogórskiej. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 834055 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: max. 8 miesięcy od daty podpisania umowy i nie póżniej niż do 30/06/2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10000 EUR. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie na stanowiskach kierownika budowy i kierowników robót posiadają stosowne uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 2. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) -w dalszej części IDW zastępowanej skrótem u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skladania ofert; 3. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 4 (cztery) zamówienia na roboty budowlane z zakresu sieci kanalizacyjnych o wartości co najmniej 450.000 euro (bez VAT) każde, w tym 1 (jedno) o wartości co najmniej 700.000 euro (bez VAT). Doświadczenie winno obejmować wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej o łącznej długości co najmniej 2.000 m, w tym co najmniej 1.000 m w terenie zurbanizowanym oraz wykonanie lub odtworzenie nawierzchni bitumicznej o powierzchni co najmniej 1.000 m2. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, b) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: inżynier z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, min. 10 lat doświadczenia w robotach z zakresu sieci kanalizacyjnych, w tym 7 lat jako kierownik budowy; - Kierownik robót instalacyjnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: inżynier z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, 7 lat doświadczenia w robotach z zakresu sieci kanalizacyjnych, w tym 5 lat jako kierownik budowy lub robót; - Kierownik robót drogowych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: inżynier z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności drogowej, 7 lat doświadczenia w robotach drogowych, w tym 5 lat jako kierownik budowy lub robót; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani sa przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru oraz CV zawierające informacje potwierdzające stawiane warunki. 4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął średni roczny obrót w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości co najmniej 1.500.000 euro. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 200.000 euro lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000 euro. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, 5. złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.09.2005, cena - 311.10 PLN- płatne w kasie Zamawiającego (7:00 - 15:00) lub na konto Zamawiającego: Bank Pocztowy S.A. nr 98132014652818005220000019 SIWZ można uzyskać na pisemny wniosek, po przedstawieniu dowodu wpłaty. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.09.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.09.2005, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego, Gliwice ul. Rybnicka 47, sala konferencyjna (I p.).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Spójności Memorandum Finansowe z dnia 7 września 2001 - Nr 2000PL16PPE003. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.