Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-16
Katowice: Wykonanie konserwacji cieków i urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania Śląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach - Oddział w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 302628 - 2012; data zamieszczenia: 16.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Sokolska 65, 40-087 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 25 83 076, faks 32 25 82 743.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji cieków i urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania Śląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach - Oddział w Częstochowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie konserwacji cieków i urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania Śląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach - Oddział w Częstochowie część nr 1: Ciek Wierzchowina w km 0+000 - 3+300 w m. Dudki, Lubojenka gm.Mykanów - odcinek uregulowany, (zakres rzeczowy ciek: 3,3 km) część nr 2: ciek Lgoczanka w km 0+000 - 0+200 i 1+100 - 5+500 w m. Lgota Błotna, Lelów gm. Lelów część nr 3: rzeka Liswarta w km 22+600 - 22+800 w m. Rębielice Królewskie gm. Popów część nr 4: ciek Lublinica w m. Koszwice, Solarnia gm. Pawonków w km 6+850 - 9+000, 9+000 - 13+000, 13+000 -15+590 oraz teren miasta Lubliniec w km 19+750 - 21+470.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22.ust.1 pkt 1 ustawy Pzp załączonego do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 1 zadanie odpowiadające zakresowi robót konserwacyjnych stanowiących wybrane części przedmiotu zamówienia, na które wykonawca złoży ofertę, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach oraz załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22. ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których dostępny potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22. ust.1 pkt 3 ustawy Pzp załączonego do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach oraz załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22. ust.1 pkt 3 ustawy Pzp .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22. ust.1 pkt 4 ustawy Pzp załączonego do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oświadczenia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zaparafowany wzór umowy. 3. Kosztorysy ofertowe (szczegółowe) wraz z tabelą elementów scalonych z wyszczególnieniem R, M, S, Kp i zysku, zestawienia wartościowo-ilościowe robocizny, materiałów i sprzętu z wyszczególnieniem cen jednostkowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
40-087 Katowice, ul. Sokolska 65.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych 40-087 Katowice, ul. Sokolska 65.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ciek Wierzchowina w km 0+000 - 3+300 w m. Dudki, Lubojenka gm.Mykanów - odcinek uregulowany, (zakres rzeczowy ciek: 3,3 km).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciek Wierzchowina w km 0+000 - 3+300 w m. Dudki, Lubojenka gm.Mykanów - odcinek uregulowany, (zakres rzeczowy ciek: 3,3 km) - zakres robót obejmuje: wykoszenie skarp cieku z wygrabieniem porostu gęstego i twardego, ścinanie krzaków, wywożenie gałęzi, usuwanie zatorów, odmulenie dna cieku, rozplantowanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ciek Lgoczanka w km 0+000 - 0+200 i 1+100 - 5+500 w m. Lgota Błotna, Lelów gm. Lelów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ciek Lgoczanka w km 0+000 - 0+200 i 1+100 - 5+500 w m. Lgota Błotna, Lelów gm. Lelów - zakres robót obejmuje: wykoszenie skarp cieku z wygrabieniem porostu gęstego i twardego, ścinanie krzaków, wywożenie gałęzi, usunięcie zatorów z wywiezieniem, odmulenie dna cieku z rozplantowaniem, usuwanie zniszczeń po bobrach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: rzeka Liswarta w km 22+600 - 22+800 w m. Rębielice Królewskie gm. Popów-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rzeka Liswarta w km 22+600 - 22+800 w m. Rębielice Królewskie gm. Popów- zakres robót obejmuje: wykoszenie skarp cieku z wygrabieniem porostu gęstego i twardego, ścinanie krzaków, wywożenie gałęzi, usuwanie zatorów, odmulenie dna cieku, rozplantowanie, formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie, wykonanie opasek z faszyny luzem o wymiarach 50/25 między rzędami kołków, umocnienie skarp wykopów i nasypów (geowłóknina bez humusu za opaską), sadzenie żywokołów o dług. 1,0 - 1,2 m o śr. 3-5 cm za opaską na półce skarpy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ciek Lublinica w m. Koszwice, Solarnia gm. Pawonków w km 6+850 - 9+000, 9+000 - 13+000, 13+000 -15+590 oraz teren miasta Lubliniec w km 19+750 - 21+470.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ciek Lublinica w m. Koszwice, Solarnia gm. Pawonków w km 6+850 - 9+000, 9+000 - 13+000, 13+000 -15+590 oraz teren miasta Lubliniec w km 19+750 - 21+470 - zakres robót w km 6+850 - 9+000 obejmuje: wykonanie opasek z faszyny luzem o wym. 50/25 miedzy rzędami kołków, wykoszenie porostów gęstych i twardych ze skarp rowów i koron i skarp nasypów, ścinanie krzaków, wywożenie gałęzi, odmulenie cieku z wbudowaniem urobku w skarpę, humusowanie skarp z obsianiem w rejonie opaski; zakres robót w km 9+000 - 13+000 obejmuje: wykoszenie porostów gęstych i twardych ze skarp rowów i koron i skarp nasypów, usunięcie zatorów, ścinanie drzew, wywiezienie dłużyć i gałęzi, roboty ziemne z transportem urobku i wbudowaniem urobku w skarpę, zakup gruntu, zagęszczenie nasypów, wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu Krata o wym. 90x60x10 , wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych o śr. 20x20 cm; zakres robót w km 13+000 - 15+590 obejmuje: odmulenie wraz z rozplantowaniem ziemi wydobytej z wykopów liniowych, podsiew w terenach zadarnionych, roboty ziemne z transportem urobku i wbudowaniem urobku w skarpę, zakup gruntu, zagęszczenie nasypów, wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu Krata o wym. 90x60x10, wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych o śr. 20x20 cm, ścinanie drzew wraz z wywiezieniem dłużyc i gałęzi, usunięcie zatorów; zakres robót w m. Lubliniec: przejazd w bród - rozbiórka bruków o grub. 15 cm, roboty ziemne, wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu Krata o wym. 90x60x10, zasypywanie wykopów, zagęszczanie nasypów, wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych o śr. 20x20 cm, plantowanie skarp i dna rowów, umocnienie skarp wykopów i nasypów, poniżej ul. Spokojnej (oczyszczalnia ścieków) - usunięcie zatorów, ścinanie drzew, rejon zb. Droniowiczki - rozbiórka bruków, roboty ziemne wraz z transportem i zakupem pospółki, zasypywanie wykopów, zagęszczanie nasypów, umocnienie skarp wykopów i nasypów geowłókniną, wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu Krata o wym. 90x60x10, wykonanie robót betonowych, wykonanie palisady przy śr. kołków 4-6 cm i głębokości wbicia 0,8 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa serwisowa aparatury chirurgicznej II
- Budowa sieci szkieletowej opartej o kable światłowodowe w Kampusie Cieszyńskim
- "Modernizacja infrastruktury wokół stawu Maroko w Katowicach"
- Dostawa instrumentów muzycznych (saksofonów) dla Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach
- Dostawa silników elektrycznych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół Zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach
- Usługa dostępu do sieci Internet dla potrzeb jednostek organizacyjnych Policji w garnizonie śląskim
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja zagrożenia i przywrócenie syfonu na Kanale "D" Bolszewo przechodzącego pod dnem rz. Redy w km 28+650, na działce 368/2, 160/3, 591/2 obręb 0002 Bolszewo do odpowiedniego stanu technicznego
- Remont i konserwacja budowli przejazdowych typu "S" zlokalizowanych w korycie rzeki Wisła na terenie Zarządu Zlewni w Radomiu
- Odbud.ujęcia wody w Gł-zach - Przeb. zbiorników reten.dla rzecznego ujęcia wody, Odtworz. połączenia rurociągu wody surowej przechodzącego przez rzekę wraz z infrastr. teletech. w trybie zapr. i wyb.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Korzeniówka Duża
- "Remont zapory czołowej zbiornika wodnego Cedzyna"
- Usunięcie nieprawidłowości stanu technicznego wałów rz. Gostynki w km P: 2+838-4+125 i 12+432-14+243, L: 4+107-4+193 m. Bieruń, Bojszowy, Tychy w formule"zaprojektuj i buduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.