eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁabunieUtworzenie Centrum Kultury w miejscowości Łabunie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Łabunie: Utworzenie Centrum Kultury w miejscowości Łabunie
Numer ogłoszenia: 302516 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łabunie , ul. Zamojska 50, 22-437 Łabunie, woj. lubelskie, tel. 084 6113019, faks 084 6113026.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.labunie.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie Centrum Kultury w miejscowości Łabunie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie remontu budynku w którym mieści się Dom Kultury w Łabuniach oraz dostawę wyposażenie tj. sprzętu nagłośnieniowego i przenośnej sceny do imprez plenerowych o wymiarach 5m x 5m. z zadaszeniem piramidalnym. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: roboty rozbiórkowe i murowe, wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV, wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych na stalowe, uzupełnienie tynków na ościeżach i malowanie ościeży farbami emulsyjnymi, rozebranie istniejącego pokrycia z blachy stalowej płaskiej, rozebranie rynien i rur spustowych, wzmocnienie krokwi deskami grubości 32 mm. poprzez obustronne nabicie, ułożenie w połaci dachowej izolacji wiatrochronnej z folii PE, wykonanie nowego pokrycia z blachy stalowej trapezowej T35 powlekanej, wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej płaskiej powlekanej, zamontowanie wcześniej zdemontowanych rynien i rur spustowych (ewentualne uzupełnienie), naprawa kominów nad połacią dachową: uzupełnienie tynków, wykonanie nowej czapki betonowej i malowanie, docieplenie ścian zewnętrznych budynku metodą lekko mokrą system Atlas Stopter, demontaż i ponowny montaż przewodów instalacji odgromowej, wykonanie opaski z kostki brukowej wokół budynku, roboty uzupełniające i towarzyszące wynikające z przyjętej technologii robót. Szczegółowy zakres robót do wykonania - wg załączonych przedmiarów robót. Zakres dostawy obejmuje dostawę sprzętu nagłośnieniowego tj. 2 kolumny aktywne szerokopasmowe o mocy min. 600 W każda, 2 kolumny aktywne basowe o mocy min. 600 W każda, kompaktową konsoletę mikserską min. 12 kanałową , 2 zestawy mikrofonów bezprzewodowych po 2 mikrofony każdy ze statywami z uchwytami mikrofonowymi (4 sztuki), kompletne okablowanie do zestawu (kable głośnikowe min. 20 m. każdy), sceny przenośnej do imprez plenerowych o wymiarach 5m. x 5 m. z zadaszeniem piramidalnym, podestami scenicznymi o grubości podłogi (wodoodporna) min. 22 mm. i konstrukcji metalowej rozbieralnej modułami osłoniętej z 3 stron i schodkami z poręczami mocowanymi z podestami, próbny montaż i demontaż wraz z przeszkoleniem obsługi Zamawiającego. Roboty budowlane - remontowe objęte zamówieniem wykonać należy zgodnie ze sztuką budowlaną, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Sprzęt nagłośnieniowy należy tak dobrać aby wszystkie elementy zestawu ze sobą współpracowały..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 44.21.21.40 - 44.21.21.40 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokosci 5 000 zł.(słownie: pięć tysiecy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w Art.22 ustawy Pzp a w szczególności: 1.Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. 2.Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: - zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami w postaci - kierownika budowy posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w zakresie objętym zamówieniem - robót ogólno-budowlanych). 3.Posiadają wiedzę, doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia w tym: - udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 złotych każda, 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 200 000,00 zł. - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie dostarczonych dokumentów poprzez stwierdzenie: SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: 1.1. Dowód wniesienia wadium. 1.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 1.3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert 1.5. Wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom. wg załącznika nr 4 do SIWZ. 1.6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i ustaloną wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 5 do SIWZ 1.7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierownictwa budowy), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć: pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy; uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności; aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa kierownictwa budowy (kierownika robót budowlanych) 1.8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej równą wartości brutto składanej oferty; 1.9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.10. Zaświadczenie z banku prowadzącego rachunek Wykonawcy potwierdzające posiadanie środków finansowych na realizację zamówienia lub zdolność kredytową w wysokości 200 000,00 zł. Dodatkowo: Kosztorys ofertowy szczegółowy z podaniem cen jednostkowych wykonania robót sporządzony na podstawie przedmiaru robót, oraz zestawienie oferowanego sprzętu nagłośnieniowego i sceny z podaniem ich nazwy handlowej. 2. Wyżej wymienione dokumenty powinny być załączone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania ofert obejmuje również uprawnienie do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.labunie.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia otrzymać można w Urzędzie Gminy Łabunie, ul. Zamojska 50, 22-437 Łabunie pokój 5a lub pobrać ze strony internetowej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Łabunie ul. Zamojska 50, pokój nr 5 (Biuro Obsługi Interesanta).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.