eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrnontowiceWYKONANIE PRZEBUDOWY KOTŁOWNI OLEJOWEJ CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU URZĘDU GMINY W ORNONTOWICACH PRZY UL. ZWYCIĘSTWA 26 A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-02

Ornontowice: WYKONANIE PRZEBUDOWY KOTŁOWNI OLEJOWEJ CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU URZĘDU GMINY W ORNONTOWICACH PRZY UL. ZWYCIĘSTWA 26 A
Numer ogłoszenia: 302512 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ornontowice , ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 Ornontowice, woj. śląskie, tel. 032 3306225, faks 032 3306214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ornontowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRZEBUDOWY KOTŁOWNI OLEJOWEJ CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU URZĘDU GMINY W ORNONTOWICACH PRZY UL. ZWYCIĘSTWA 26 A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy kotłowni olejowej w zakresie układu rozdziału ciepła, zabezpieczenia kotłowni, przebudowy kanalizacji sanitarnej wraz z robotami budowlanymi w zakresie kafelkowania i malowania pomieszczenia kotłowni oraz technicznego. Ponadto należy dokonać całkowitego demontażu istniejącego układu rozdziału ciepła z zaworami mieszającymi, pompami, licznikami ciepła, armaturą odcinającą i zwrotną oraz naczynia wzbiorczego przeponowego. Modernizacja polega na wykonaniu dwóch rozdzielaczy z trzema niezależnymi obiegami zasilającymi odbiory ciepła, gdzie dwa z nich wyposażone są w układ mieszający i pompę sterowaną z istniejącego regulatora koła zaś trzeci układ zasilający centralę wentylacyjną posiada pompę sterowaną zegarem, zawór upustowy i zawór regulacyjny, który sterowany jest z regulatora centrali wentylacyjnej. Całość orurowania należy wykonać z rur stalowych łączonych poprzez spawanie i zaizolować przed stratami ciepła. Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi wykonanie licowania płytkami glazurowanymi ścian- 33,6 m2, pokrycie posadzki glazurą ok. 13,8 m2 oraz pomalowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów w ilości ok. 40 m2 ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1.udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum jednej roboty budowlanej polegającej budowie lub przebudowie kotłowni olejowej, o łącznej wartości zamówienia min. 30 000,00 PLN, z podaniem jej wartości, daty wykonania oraz odbiorcy. 2.dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie co. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Posiadają środki finansowe umożliwiające realizację zadania w wysokości minimum 9.000,00zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania poszczególnych warunków przez wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez zamawiającego i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ornontowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ornontowice , 43-178 Ornontowice ul. Zwycięstwa 26a, pokój 322.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ornontowice , 43-178 Ornontowice ul. Zwycięstwa 26a, pokój 322.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.