eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaCZĘŚCIOWA REALIZACJA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. MODERNIZACJA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI SOLEC PRZY UL. SOLEC 71 OBEJMUJĄCA ROBOTY ZEWNĘTRZNE ZWIĄZANE Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU



Ogłoszenie z dnia 2007-05-28

POZYCJA 30240

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: CZĘŚCIOWA REALIZACJA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. MODERNIZACJA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI SOLEC PRZY UL. SOLEC 71 OBEJMUJĄCA ROBOTY ZEWNĘTRZNE ZWIĄZANE Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Warszawski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Zakład Budżetowy Urzędu Miasta Warszawa, do kontaktów: Anna Popławska tel. (022) 628-94-81 wew.121, ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6289489, fax 022 6288260, e-mail: zampub@wosir.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wosir.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZĘŚCIOWA REALIZACJA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. MODERNIZACJA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI SOLEC PRZY UL. SOLEC 71 OBEJMUJĄCA ROBOTY ZEWNĘTRZNE ZWIĄZANE Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ośrodek Sportu i Rekreacji SOLEC Warszawa ul. Solec 71. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty budowlano- instalacyjne polegające na wykonaniu: portierni, drogi, nawodnieniu zieleni, nasadzeniu zieleni, pielęgnacji zieleni, usunięciu drzew, oświetleniu terenu, modernizacji fontanny, wyposażeniu terenu w ławki i śmietniki. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty budowlano- instalacyjne polegające na wykonaniu: portierni, drogi, nawodnieniu zieleni, nasadzeniu zieleni, pielęgnacji zieleni, usunięciu drzew, oświetleniu terenu, modernizacji fontanny, wyposażeniu terenu w ławki i śmietniki. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 126

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wniósł przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 30 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat: a) Co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu ciągów pieszo-jezdnych z kostki brukowej (placów, parkingów, chodników, podjazdów itp.) o powierzchni nie mniejszej niż 3 000 m2 każda, b) Co najmniej jedną pracę ogrodniczą polegającą na zagospodarowaniu terenu o powierzchni nie mniejszej niż 10 000 m2 obejmującą wykonanie trawników, cięć sanitarnych, usunięciu drzew. i załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w tym: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń w wykonawstwie oraz posiadającym minimum 3 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku technicznym w budownictwie. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia tj.: Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł aktualne na dzień złożenia oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zaprosi do składania ofert 7 Wykonawców, który spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza - zamawiający zaprosi wszystkich tych wykonawców. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu przekroczy liczbę określoną w pkt 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - największą liczbę następujących robót: wykonanie ciągów pieszo-jezdnych z kostki brukowej (placów, parkingów, chodników, podjazdów itp.) o powierzchni nie mniejszej niż 3 000 m2 każda, i załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający informuje, iż do składania ofert zostaną zaproszeni Ci Wykonawcy którzy mają największe doświadczenie. W sytuacji gdy Wykonawcy zgodnie z warunkami określonymi w ogłoszeniu przedstawią informację, iż zrealizowali równą liczbę w/w przedsięwzięć Zamawiający zaprosi wszystkich tych Wykonawców. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informację z KRK muszą złożyć odpowiednio: przedsiębiorca w przypadku osób fizycznych, wspólnik w przypadku spółek jawnych, partner lub członek zarządu w przypadku spółek partnerskich, komplementariusz w przypadku spółek komandytowych oraz spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujący członek organu zarządzającego w przypadku osób prawnych; 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy informacji o orzeczeniu przez sąd zakazu ubiegania się o zamówienie przez podmioty zbiorowe, wydanym na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary); 6) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na załączniku nr 1 do wniosku; 7) dane o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzone wykazem przedsięwzięć zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z pkt 8 ppkt. 2 ogłoszenia na załączniku nr 2 do wniosku, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje); 8) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z uwzględnieniem wymagań określonych w pkt 8 ppkt 3 ogłoszenia na załączniku nr 3 do wniosku; 9) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z uwzględnieniem wymagań określonych w pkt 8 ppkt 4 ogłoszenia; 10) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: A) w pkt 1), 2), 3), 5) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; B) w pkt 4) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 11) dokumenty, o których mowa w pkt 10 ppkt A) lit a) i c) oraz pkt 10 ppkt B), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 10 ppkt A) lit b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 12) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Pkt 11 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena brutto oferty 80 2. termin wykonania (jednak nie dłużej niż 126 dni od daty podpisania umowy) 10 3. gwarancja -roboty budowlane (nie krócej niż 24 miesiące), 5 4. gwarancja - roboty ogrodnicze (nie krócej niż 12 miesiące). 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.06.2007, godzina 10:00, Warszawski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa pokój nr 33.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.