eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Dostawa sprzętu komputerowego (nowego i używanego) oraz oprogramowania - DZP 12/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-16

Bytom: Dostawa sprzętu komputerowego (nowego i używanego) oraz oprogramowania - DZP 12/2012
Numer ogłoszenia: 302406 - 2012; data zamieszczenia: 16.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bytomskie Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o.o. , ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 395 53 59, faks 32 395 53 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpm.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego (nowego i używanego) oraz oprogramowania - DZP 12/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego (nowego i używanego) oraz oprogramowania: Część I: Zakup komputerów stacjonarnych nowych lub używanych w ilości 36 sztuk oraz zakup serwera komputerowego nowego lub używanego w ilości 1 sztuki; Część II: Zakup monitorów LED 19 cali nowych w ilości 52 sztuk, zakup nowych przełączników sieciowych 24 porty w ilości 2 sztuk oraz nowego routera; Część III: Zakup serwera komputerowego nowego w ilości 2 sztuk oraz zasilacza awaryjnego UPS nowego w ilości 2 sztuk. Szczegółowe wymogi dotyczące sprzętu oraz oprogramowania zostały określone w Załączniku A do zał nr 5 do SIWZ dla każdej części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Wykazu wykonanych (zał nr 4 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykonania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Spełnienie powyższego warunku nastąpi poprzez wykazanie wykonania co najmniej 2 dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej (każda dostawa): 1) w przypadku składania oferty na część I - dostaw o wartości nie mniejszej niż na kwotę 12 000zł brutto, 2) w przypadku składania oferty na część II- dostaw o wartości nie mniejszej niż na kwotę 9 000zł brutto, 3) w przypadku składania oferty część III- dostaw o wartości nie mniejszej niż na kwotę 3 000 zł brutto, W przypadku składania oferty na więcej niż 1 część, należy wykazać wykonanie co najmniej 2 dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia o wartości, będącej sumą wartości dla w/w poszczególnych części (np. wykonawca składający ofertę na część I i II jest zobowiązany wykazać wykonanie co najmniej 2 dostawy we wskazanym zakresie o wartości co najmniej 21 000 zł brutto każda dostawa) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz zawierający co najmniej 2 usługi niezależnie od liczby części, na które startuje, oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że każda z wymienionych w wykazie usług była lub jest wykonywana należycie. Dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi wymienione w wykazie zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - dokumenty te składają wykonawcy, którzy potwierdzają spełnianie tego warunku w imieniu wykonawców występujących wspólnie)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Za zgodą Zamawiającego mogą nastąpić zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy pzp, zmiany polegające na zmianie obowiązującej stawki VAT w zakresie dostosowania jej do obowiązujących przepisów oraz zmianie podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bpm.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dziale Umów i Obsługi Technicznej Bytomskiego Przedsiębiorstwa Mieszkaniowego Sp. z o.o., ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom (pok. 113).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Dziale Umów i Obsługi Technicznej Bytomskiego Przedsiębiorstwa Mieszkaniowego Sp. z o.o., ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom (pok. 113).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.