eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzaplinekUdzielenie Gminie Czaplinek kredytu długoterminowego w kwocie 1 165 522 zł na okres 10 lat przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Czaplinek, w tym na sfinansowanie zadań inwestycyjnych zaplanowanych w budżecie do realizacji w 2015r. i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-10

Czaplinek: Udzielenie Gminie Czaplinek kredytu długoterminowego w kwocie 1 165 522 zł na okres 10 lat przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Czaplinek, w tym na sfinansowanie zadań inwestycyjnych zaplanowanych w budżecie do realizacji w 2015r. i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 302298 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czaplinek , Rynek 6, 78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 37 26 200, faks 94 37 26 202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czaplinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Czaplinek kredytu długoterminowego w kwocie 1 165 522 zł na okres 10 lat przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Czaplinek, w tym na sfinansowanie zadań inwestycyjnych zaplanowanych w budżecie do realizacji w 2015r. i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu dla Gminy Czaplinek o następującej charakterystyce: 1. Kredyt w kwocie: 1 165 522,00 zł (słownie: jeden milion sto sześćdziesiąt pięć tysięcy pięćset dwadzieścia dwa złotych 00/100 ). 2. Okres kredytowania: 1) Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem kredytu do dnia 31.12.2015 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. 2) Przewidywane uruchomienie kredytu - 01.12.2015 r. 3. Spłata kapitału w następujących 9 ratach począwszy od 2017 r. a) 30 000 zł do dnia 31.12.2017 r. b) 100 000 zł do dnia 31.12.2018 r. c) 100 000 zł do dnia 31.12.2019 r. d) 100 000 zł do dnia 31.12.2020 r. e) 100 000 zł do dnia 31.12.2021 r. f) 100 000 zł do dnia 31.12.2022 r. g) 100 000 zł do dnia 31.12.2023 r. h) 150 000 zł do dnia 31.12.2024 r. i) 385 522 zł do dnia 31.12.2025 r. 4. Oprocentowanie zmienne będące sumą marży zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie i wskaźnika WIBOR 1M z dnia 27.10.2015 r. 5. Spłata odsetek miesięcznie od nie spłaconej części kredytu, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu. Oprocentowanie w okresach odsetkowych (miesiącach) płatne będzie do ostatniego dnia danego miesiąca i obliczane będzie według zaproponowanej przez wybranego Wykonawcę marży oraz notowania wskaźnika WIBOR 1 M w ostatnim dniu roboczym poprzedniego miesiąca. 6. Dla potrzeb porównania i oceny ofert należy przyjąć notowanie wskaźnika WIBOR 1 M w dniu 27.10.2015 r. w wysokości 1,67. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę uczestniczącego w przetargu prowizji przygotowawczej w wysokości nie przekraczającej 0,1 % kwoty kredytu, tj. kwoty 1 166,00 zł. 8. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco. 9. Dla jednolitego sposobu obliczenia ceny i jednocześnie zagwarantowania porównywalności ofert, należy przyjąć terminy spłaty rat kredytowych na 31 grudnia w latach 2016 - 2025 bez względu na to, czy terminy te przypadają na dni wolne od pracy (sobota, niedziela). Szczegółowe zasady spłaty rat kredytu zostaną określone w umowie podpisanej z wybranym Wykonawcą..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2025.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00- PLN (słownie złotych: osiem tysięcy złotych 00/100 ). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 1100 dnia 19.11.2015 r. w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Urzędu Miejskiego w Czaplinku, Pomorski Bank Spółdzielczy O/Czaplinek nr rachunku 48 8581 1027 0400 0505 2000 0008 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Środki pieniężne w chwili otwarcia ofert powinny znajdować się na rachunku Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w siedzibie Zamawiającego przy ul. Rynek 6 w pokoju nr 8 (kasa) w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą, określony w rozdziale IX. Do oferty należy dołączyć kopię w/w dokumentu, który został złożony w oryginale w pokoju nr 8 (kasa). Wadium może być złożone wyłącznie w formie gwarancji nieodwołalnej. Gwarancja musi mieć postać gwarancji bezwarunkowej, tj. gwarancji na pierwsze żądanie. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w rozdz. VIII pkt 1, w formie lub formach, o których mowa w rozdz. VIII pkt 2 zostanie wykluczony z postępowania. 5. Zamawiający dokonuje zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zapisami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełnienia warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Wykonawca musi wykazać posiadanie statusu banku. Ocena spełniania warunków, o których mowa powyżej, dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dostarczonych dokumentach lub oświadczeniach

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań szczegółowych. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków, o których mowa powyżej, dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dostarczonych dokumentach lub oświadczeniach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań szczegółowych. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków, o których mowa powyżej, dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dostarczonych dokumentach lub oświadczeniach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań szczegółowych. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków, o których mowa powyżej, dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dostarczonych dokumentach lub oświadczeniach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań szczegółowych. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków, o których mowa powyżej, dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dostarczonych dokumentach lub oświadczeniach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, w przypadku ustanowienia pełnomocnika. c) Projekt umowy kredytowej uwzględniający zapisy niniejszej SIWZ, w tym warunki ujęte w rozdziale III i XVI.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas uruchomienia kredytu - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czaplinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, pokój nr 12 78-550 Czaplinek ul. Rynek 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski, pokój nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta) 78-550 Czaplinek ul. Rynek 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.