eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Roboty budowlane - HOL

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-18

Poznań: Roboty budowlane - HOL
Numer ogłoszenia: 302281 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276203 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8271861, faks 061 8271882.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - HOL.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: IV. Przedmiot zamówienia: Nazwa nadana zamówieniu: Roboty budowlane - HOL. Wykonanie robót ogólnobudowlanych w holu wejściowym oraz w portierni budynku biurowego stanowiącego siedzibę ZGiKM GEOPOZ w Poznaniu, ul. Gronowa 20 obejmujących: Część I - Roboty budowlane w holu wejściowym. Część II - Dostawa i montaż ścianek przeszklonych z drzwiami. Część III - Wymiana sufitu podwieszanego wraz z oświetleniem w holu wejściowym. Szczegółowy zakres prac zawierają: załącznik nr 7 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), rysunki w projekcie wykonawczym, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i projekcie. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem - parametry nie gorsze - Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych i estetycznych, niż wskazane w dokumentacji. Udowodnienie równoważności leży po stronie wykonawcy, który winien do oferty dołączyć stosowne dowody potwierdzające, że zaproponowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego w dokumentacji projektowej i STWiOR. Przyjmuje się, że jeżeli wykonawca nie złoży wykazu przyjętych rozwiązań równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi ich zgodność z rozwiązaniami żądanymi przez zamawiającego, to będzie realizował zamówienie zgodnie z projektem. Zamawiający przewiduje dla części Ii części III zamówienia, możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju robót budowlanych. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana; 2) termin realizacji - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania, konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a fakt ten zostanie potwierdzony przez inspektora nadzoru, 3) zmiany w zakresie ilości wykonanych robót, robót zamiennych, technologii wykonania, zmiany dokumentacji projektowej, jeżeli są konieczne dla dalszej realizacji zamówienia lub są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że nie prowadzą do zwiększenia wynagrodzenia; 4) zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, w szczególności kierownika budowy; 5) zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6) nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjna Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiana stawki VAT, o ile Zamawiający wyrazi nań zgodę, b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami. jednakże nie stanowi to obowiązku, z którego Wykonawca mógłby wnosić roszczenie wobec Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy. Wymagana gwarancja na przedmiot zamówienia - minimum 36 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru. CPV : 45000000-7, 45213150-9 V. Zamawiający dopuszcza składanie ofertczęściowych na 1, 2 lub 3 części - w zależności od wyboru Wykonawcy. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, zamiennych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie robót ogólnobudowlanych w holu wejściowym oraz w portierni budynku biurowego stanowiącego siedzibę ZGiKM GEOPOZ w Poznaniu, ul. Gronowa 20 obejmujących: Część I - Roboty budowlane w holu wejściowym..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza Zdunów Usług Budowlanych i Produkcji Różnej w Poznaniu, ul. Słowiańska 53C, 61-655 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22235,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24688,78

  • Oferta z najniższą ceną: 24688,78 / Oferta z najwyższą ceną: 33246,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie robót ogólnobudowlanych w holu wejściowym oraz w portierni budynku biurowego stanowiącego siedzibę ZGiKM GEOPOZ w Poznaniu, ul. Gronowa 20 obejmujących: Część II - Dostawa i montaż ścianek przeszklonych z drzwiami..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza Zdunów Usług Budowlanych i Produkcji Różnej w Poznaniu, ul. Słowiańska 53C, 61-655 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15916,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20066,86

  • Oferta z najniższą ceną: 20066,86 / Oferta z najwyższą ceną: 49167,71

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wykonanie robót ogólnobudowlanych w holu wejściowym oraz w portierni budynku biurowego stanowiącego siedzibę ZGiKM GEOPOZ w Poznaniu, ul. Gronowa 20 obejmujących: Część III - Wymiana sufitu podwieszanego wraz z oświetleniem w holu wejściowym.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MALBUD Zakład Remontowo-Budowlany Eugeniusz Nowak, ul. Zagłoby 5, 60-177 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75490,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81822,93

  • Oferta z najniższą ceną: 81822,93 / Oferta z najwyższą ceną: 96232,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.