Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-18
Rzeszów: Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla PRz
Numer ogłoszenia: 302175 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla PRz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Mętnościomierz laboratoryjny - 1 sztuka. ; Zestaw skladajacy się ze wzbudnika modalnego wraz z akcesoriami czujnika siły.; Oscyloskop cyfrowy - 1 szt.; Lotniczy spalinowy zespół napędowy na bazie silnika Wankla o mocy do 30 kW - 1 szt. ; 1. Rejestrator -16 uniwersalnych kanałów pomiarowych - 1 szt. 2)Rejestrator - 8 uniwersalnych kanałów pomiarowych - 1 szt. 3) 3 szt. przetworników prędkości , temperatury i wilgotności względnej powietrza z sondą 4) 3 szt. przetworników termoanemometrycznych o charakterystyce dookólnej, ; Penetrometr (stempel) do asfaltu lanego - 1 szt. ; Skaner optyczny 3D wraz z oprogramowaniem umożliwiający trójwymiarową digitalizację obiektów fizycznych oraz tworzenie na ich podstawie numerycznych modeli geometrycznych i dalsze ich przetwarzanie z wykorzystaniem systemów CAD/CAM/CAE - 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.; Słuchawki lotnicze - 9 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0, 34.73.11.00-1, 32.34.21.00-3, 31.15.70.00-1, 31.64.40.00-2, 38.40.00.00-9, 38.00.00.00-5, 38.34.20.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wzór oferty na dostawy;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku : - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). - niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy, W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b)zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana wynagrodzenia: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 207 bud. A ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mętnościomierz laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mętnościomierz laboratoryjny - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Mętnościomierz laboratoryjny - 1 sztuka..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wzbudnik modalny - zestaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw składajacy się ze wzbudnika modalnego wraz z akcesoriami czujnika siły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Zestaw skladajacy się ze wzbudnika modalnego wraz z akcesoriami czujnika siły..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.15.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oscyloskop cyfrowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oscyloskop cyfrowy - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Oscyloskop cyfrowy - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lotniczy spalinowy zespół napędowy na bazie silnika Wankla o mocy do 30 kW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lotniczy spalinowy zespół napędowy na bazie silnika Wankla o mocy do 30 kW Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Lotniczy spalinowy zespół napędowy na bazie silnika Wankla o mocy do 30 kW - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw pomiarowo-rejestrujący prędkość i temperaturę powietrza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw pomiarowo-rejestrujący prędkość i temperaturę powietrza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 1. Rejestrator -16 uniwersalnych kanałów pomiarowych - 1 szt. 2)Rejestrator - 8 uniwersalnych kanałów pomiarowych - 1 szt. 3) 3 szt. przetworników prędkości , temperatury i wilgotności względnej powietrza z sondą 4) 3 szt. przetworników termoanemometrycznych o charakterystyce dookólnej,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.64.40.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Penetrometr do asfaltu lanego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Penetrometr (stempel) do asfaltu lanego - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Penetrometr (stempel) do asfaltu lanego - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Skaner optyczny 3D.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner optyczny 3D z wyposażeniem - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Skaner optyczny 3D wraz z oprogramowaniem umożliwiający trójwymiarową digitalizację obiektów fizycznych oraz tworzenie na ich podstawie numerycznych modeli geometrycznych i dalsze ich przetwarzanie z wykorzystaniem systemów CAD/CAM/CAE - 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Słuchawki lotnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Słuchawki lotnicze - 9 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ Słuchawki lotnicze - 9 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wytrząsarki laboratoryjnej do mikropłytek
- Remont i modernizacja budynków Ochotniczej Straży Pożarnej Rzeszów-Zalesie w formule zaprojektuj-zbuduj
- Dostawa druków resortowych i akcydensowych dla jednostek Policji województwa podkarpackiego
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie schodów przy ul Piastów
- Remont chodnika/odbojówki przy budynku PZDW w Rzeszowie położonego przy ul. Boya-Żeleńskiego 19a od strony ul. Batalionów Chłopskich
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego dla Instytutu Nauk Medycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- "Dostawa mikroskopu sił atomowych (AFM) o zakresie minimalnym zakresie pracy 100 um x 100 um x 12 um wraz ze szkoleniem, oprogramowaniem i darmową dożywotnią licencją dla Politechniki Poznańskiej"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wytrząsarki laboratoryjnej do mikropłytek
- WIW.DA.272.11.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Chemii WIW w Opolu.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadania nr: 1-8.
więcej: Skanery komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.