eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla PRz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-18

Rzeszów: Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla PRz
Numer ogłoszenia: 302175 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla PRz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Mętnościomierz laboratoryjny - 1 sztuka. ; Zestaw skladajacy się ze wzbudnika modalnego wraz z akcesoriami czujnika siły.; Oscyloskop cyfrowy - 1 szt.; Lotniczy spalinowy zespół napędowy na bazie silnika Wankla o mocy do 30 kW - 1 szt. ; 1. Rejestrator -16 uniwersalnych kanałów pomiarowych - 1 szt. 2)Rejestrator - 8 uniwersalnych kanałów pomiarowych - 1 szt. 3) 3 szt. przetworników prędkości , temperatury i wilgotności względnej powietrza z sondą 4) 3 szt. przetworników termoanemometrycznych o charakterystyce dookólnej, ; Penetrometr (stempel) do asfaltu lanego - 1 szt. ; Skaner optyczny 3D wraz z oprogramowaniem umożliwiający trójwymiarową digitalizację obiektów fizycznych oraz tworzenie na ich podstawie numerycznych modeli geometrycznych i dalsze ich przetwarzanie z wykorzystaniem systemów CAD/CAM/CAE - 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.; Słuchawki lotnicze - 9 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0, 34.73.11.00-1, 32.34.21.00-3, 31.15.70.00-1, 31.64.40.00-2, 38.40.00.00-9, 38.00.00.00-5, 38.34.20.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór oferty na dostawy;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku : - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). - niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy, W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b)zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana wynagrodzenia: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 207 bud. A ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mętnościomierz laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mętnościomierz laboratoryjny - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Mętnościomierz laboratoryjny - 1 sztuka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wzbudnik modalny - zestaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw składajacy się ze wzbudnika modalnego wraz z akcesoriami czujnika siły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Zestaw skladajacy się ze wzbudnika modalnego wraz z akcesoriami czujnika siły..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.15.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oscyloskop cyfrowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oscyloskop cyfrowy - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Oscyloskop cyfrowy - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lotniczy spalinowy zespół napędowy na bazie silnika Wankla o mocy do 30 kW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lotniczy spalinowy zespół napędowy na bazie silnika Wankla o mocy do 30 kW Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Lotniczy spalinowy zespół napędowy na bazie silnika Wankla o mocy do 30 kW - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.73.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw pomiarowo-rejestrujący prędkość i temperaturę powietrza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw pomiarowo-rejestrujący prędkość i temperaturę powietrza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 1. Rejestrator -16 uniwersalnych kanałów pomiarowych - 1 szt. 2)Rejestrator - 8 uniwersalnych kanałów pomiarowych - 1 szt. 3) 3 szt. przetworników prędkości , temperatury i wilgotności względnej powietrza z sondą 4) 3 szt. przetworników termoanemometrycznych o charakterystyce dookólnej,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.64.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Penetrometr do asfaltu lanego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Penetrometr (stempel) do asfaltu lanego - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Penetrometr (stempel) do asfaltu lanego - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Skaner optyczny 3D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner optyczny 3D z wyposażeniem - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Skaner optyczny 3D wraz z oprogramowaniem umożliwiający trójwymiarową digitalizację obiektów fizycznych oraz tworzenie na ich podstawie numerycznych modeli geometrycznych i dalsze ich przetwarzanie z wykorzystaniem systemów CAD/CAM/CAE - 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Słuchawki lotnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Słuchawki lotnicze - 9 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ Słuchawki lotnicze - 9 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.