eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrześniazakup, dostawa i montaż mebli

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-06-08

POZYCJA 30210

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Września: zakup, dostawa i montaż mebli Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Piotr Kaźmierczak, ul. Chopina 10, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6404457, fax 061 6402051, e-mail: promocja@września.powiat.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.września.powiat.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup, dostawa i montaż mebli. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Starostwo Powiatowe. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: zakup, dostawa i montaż mebli 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: ZUS, US, KRS lub wyciąg z ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 Pzp, akceptacji SIWZ, związaniu ofertą 30 dni od terminu .. podpisania umowy w terminie nie krótszym .. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: aneks kuchenny - 2 kpl., szafa z drzwiami suwanymi - 2 szt., biurko z półką - 2 szt., stół owalny - 2 szt., stolik pod TV z obrotnicą - 2 zt., toaletka z lustrem - 2 szt., kanapa rozkładana - 4 szt., fotel - 2 szt., szafa gospodarcza - 1 szt., biurka - 6 szt., stoły - 2 szt., szafy biurowe - 4 szt., nadstawki pod monitor - 6 szt., szafa gospodarcza - 1 szt., szafa odzieżowo-biurowa - 1 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 19.06.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ww. ustawy, zob. się do podpisania umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni, akceptują SIWZ i związanie ofertą 30 dni od dnia otwarcia ofert Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/ nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZUS, US, KRS lub wyciąg z ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 Pzp, związaniu ofertą 30 dni od terminu .., akceptują SIWZ, podpisaniu umowy terminie nie krótszym niż 7 dni ...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: poczta, droga elektroniczna, osobiście; www.września.powiat.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.06.2006, godzina 10:00, Starostwo Powiatowe ul. Chopina 10, 62-300 Września, pok. 56, I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: A Nazwa: Zakup, dostawa i montaż mebli. 1) Krótki opis: Meble stanowiące wyposażenie pokoi gościnnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: aneks kuchenny - 2 kpl., szafa z drzwiami suwanymi - 2 szt., biurko z półką - 2 szt., stół owalny - 2 szt., stolik pod TV z obrotnicą - 2 zt., toaletka z lustrem - 2 szt., kanapa rozkładana - 4 szt., fotel - 2 szt., szafa gospodarcza - 1 szt., 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: B. Zakup, dostawa i montaż mebli. 1) Krótki opis: spełnia/ nie spełnia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00. 3) Wielkość lub zakres: szafy biurowe - 4 szt., biurka - 6 szt., nadstawki pod monitor - 6 szt., stołów - 2 szt., szafa gospodarcza - 1 szt., szafa odzieżowo-biurowa - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 14; Rozpoczęcie: 19.06.2006; Zakończenie: 10.09.2006 5) Kryteria oceny ofert: 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.