Ogłoszenie z dnia 2007-05-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecin: dostawa pojazdu specjalnego - Mobilnego Centrum Montoringu wykonanego zgodnie z wymaganiami użytkowymi i techniczno - eksploatacyjnymi oraz łącznościowymi w ilości: 1 sztuka Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Kinga Ewa Kordecka-Izbicka, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, fax (091) 8211477 8215406, e-mail: zamowieniakwp@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szczecin.kwp.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pojazdu specjalnego - Mobilnego Centrum Montoringu wykonanego zgodnie z wymaganiami użytkowymi i techniczno - eksploatacyjnymi oraz łącznościowymi w ilości: 1 sztuka. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wydział Transportu KWP w Szczecinie ul. Wernyhory 5. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu specjalnego - Mobilnego Centrum Montoringu wykonanego zgodnie z wymaganiami użytkowymi i techniczno - eksploatacyjnymi oraz łącznościowymi w ilości: 1 sztuka o następującym zakresie rzeczowym :a)zakup przez Wykonawcę pojazdu bazowego, fabrycznie nowego, o określonych parametrach techniczno-użytkowych,b)zakup przez Wykonawcę fabrycznie nowego wyposażenia informatycznego, łączności, urządzeń zasilania oraz wyposażenia dodatkowego o parametrach technicznych i w ilościach określonych w załączniku nr oraz dokonanie ich montażu w przedziale operatorskim i technicznym pojazdu bazowego,c)dostarczenie wyposażonego pojazdu specjalnego do siedziby Zamawiającego,d)wykonanie i dostarczenie przez Wykonawcę dokumentacji technicznej zawierającej wykaz wszystkich urządzeń zainstalowanych w pojeździe oraz sposób ich instalacji, schematy montażowe, w trzech egzemplarzach i na nośniku elektronicznym,e)przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi pojazdu specjalnego oraz instrukcji obsługi wszystkich zainstalowanych urządzeń, wyposażenia i oprogramowania, f)przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi pojazdu specjalnego (około 10 osób) w uzgodnionym między Zamawiającym, a Wykonawcą terminie. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 5 siwz. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: szczegółowo zostały określone w rozdz.VI siwz 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.42.00 - Radiowozy policyjne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.42.00 - Radiowozy policyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000,00 euro, a jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 03.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.spełnianie warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (wymienionych szczegółowo w załączniku do siwz nr 1), 2.niepodleganie wykluczeniu z art. 24. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia-nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w roz. VI siwz. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik nr 1). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub uaktualnione przez właściwy urząd nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wypełniona kolumna \e\- OFEROWANE PARAMETRY- tabeli wymaganych parametrów techniczno-użytkowych dla pojazdu bazowego (załącznik nr 2). 4.Kopie świadectwa homologacji na zgodność z regulaminem 65 EKG/ONZ dla urządzeń świetlnej sygnalizacji uprzywilejowania. 5.Kopie dokumentu z badań wykonanych w zróżnicowanych warunkach rzeczywistych przez uprawniony do tego instytut potwierdzających spełnienie wymogu jazdy z maksymalną prędkością przez lampę niebieską pulsacyjną stroboskopową lub ledową (wykonaną z poliwęglanu) z mocowaniem magnetycznym lub elektromagnetycznym. 6.Wypełniony i podpisany wykaz uwzględniający wyposażenie informatyczne, łączności, urządzenia zasilania oraz wyposażenie dodatkowe według typów i producentów zgodne z SIWZ (załącznik nr 3). 7.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli kilku wykonawców wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.kwp.gov.pl. Opłata: 9,45 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można uzyskać:1)na str.intern.-bezpłatnie,2)osob.po okazaniu dow.zapł. 9,45 zł. uiszczonej w kasie znajd. się w siedzibie zamaw.czynnej w godz.11.00-14.00;3)drogą poczt.,po dostarczeniu zamawiającemu wniosku o przesłanie siwz zawierającego:a)czytelną nazwę,adres oraz numer telefonu,faksu i NIP-u wykonawcy,b)oświadczenie wykonawcy wyrażające zgodę na wyst.rachunku tytułem opłaty za koszty sporządzenia siwz na kwotę 9,45 zł plus koszty przesyłki w wys. 11,00 zł, bez jego podpisu. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 12:00, 1.Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w KWP w Szczecinie, ul. Małopolska 47, w Zespole ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 220. 2.Za termin złożenia oferty uważa się dzień jej dotarcia do Zespołu ds. Zamówień Publicznych.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.05.2007.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego nieoznakowanego pojazdu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wydziału Prewencji Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
- Dostawa pojazdu osobowego nieoznakowanego segmentu D typu plug-in.
- Dostawa samochodów dala jednostek Policji garnizonu dolnośląskiego.
więcej: Radiowozy policyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





