eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Dostawa tablic interaktywnych wraz z projektorem i uchwytem ściennym realizowana w ramach projektu pt. "Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowanie Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-22

Ogłoszenie nr 30205 - 2017 z dnia 2017-02-22 r.

Słupsk: Dostawa tablic interaktywnych wraz z projektorem i uchwytem ściennym realizowana w ramach projektu pt. "Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowanie Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych", projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa: 03. Edukacja, Działanie: 03.02.Edukacja ogólna, Poddziałanie: 03.02.01.Jakość edukacji ogólnej oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinasowania Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 6345


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Henryka Sienkiewicza, ul. W. Lutosławskiego 23, 76-200 Słupsk, zwana dalej SP -1,, 2) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki, ul. H. Pobożnego 2, 76 - 200 Słupsk, zwana dalej SP -2,, 3) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka, ul. Banacha 5, 76-200 Słupsk, zwana dalej SP -3,, Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 im. G ustawa Morcinka, ul. Leszczyńskiego 17, 76-200 Słupsk, zwana dalej SP -4,, 5) Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 im. Gryfitów, ul. Hubalczyków 7, 76-200 Słupsk, zwana dalej SP-5,, 6) Szkoła Podstawowa nr 6 im. Ludwika Waryńskiego, ul. Starzyńskiego 6, 76-200 Słupsk, zwana dalej SP -6,, 7) Szkoła Podstawowa nr 8 im. Żołnierzy Armii Krajowej, ul. Grottgera 10 a, 76-200 Słupsk, zwana dalej SP -8,, 8) Szkoła Podstawowa nr 9 im. kmdra por. Stanisława Hryniewieckiego, ul. Małachowskiego 9, 76-200 Słupsk, zwana dalej SP -9,, 9) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 10 im. Polonii, ul. prof. S. Kulczyńskiego 1 a, 76-200 Słupsk zwana dalej SP -10.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4, krajowy numer identyfikacyjny 90814200000, ul. ul. Leszczyńskiego  17, 76-200   Słupsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 59 845 70 66, faks 59 841 79 55, e-mail sp4slupsk@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://sp4slupsk.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): 1. Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 im. Gustawa Morcinka w Słupsku jest Partnerem wiodącym projektu pt. "Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowania Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r. i jest upoważniony do przeprowadzenia postępowania wspólnego i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz ww. szkół. 2. Niniejsze zamówienie jest zamówieniem wspólnym w rozumieniu art. 16 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "Ustawą".

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa tablic interaktywnych wraz z projektorem i uchwytem ściennym realizowana w ramach projektu pt. "Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowanie Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1/ZP/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic interaktywnych wraz z projektorem i uchwytem ściennym realizowana w ramach projektu pt. "Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowanie Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres obowiązków w toku realizacji zamówienia zawarty jest we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia, z włączeniem lamp projektorów na które minimalny okres gwarancji wynosi 1000 godzin. Okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (z wyłączeniem lamp na które minimalny okres gwarancji wynosi 1000 godzin) stanowi kryterium oceny ofert z wagą 10 % i będzie oceniane zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 14 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 38652000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa tablic interaktywnych wraz z projektorem i uchwytem ściennym realizowana w ramach projektu pt. "Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowanie Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT117073.17
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert17
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
F.H.U. HORYZONT KRZYSZTOF LECH,  ,  11 Listopada 21,  38-300 ,  Gorlice,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 114 832.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 114094.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 148278.96
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.