eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa urządzeń teleinformatycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-18

Warszawa: Dostawa urządzeń teleinformatycznych
Numer ogłoszenia: 302015 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej , ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 500 44 22, faks 022 500 47 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń teleinformatycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowych urządzeń teleinformatycznych i będzie ona realizowana w czterech częściach opisanych w Załączniku I pn. Informacje dotyczące ofert częściowych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na jedną lub więcej części zamówienia). Oferta częściowa musi obejmować wszystkie zamawiane w danej części (danych częściach) zamówienia rodzaje sprzętu/oprogramowania w określonych przez Zamawiającego ilościach. 3. Jeżeli w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń/oprogramowania, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w OPZ spełniające wymagania Zamawiającego co najmniej w tym samym zakresie co produkty opisane w OPZ. W takim wypadku do oferty należy załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. 4. Wykonawcy wyłonieni w trakcie procedury udzielenia zamówienia publicznego zobowiązani są do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego (stosownie do zakresu przedmiotowego złożonej oferty).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40-7, 38.52.00.00-6, 42.96.23.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.31.32-5, 48.32.20.00-1, 32.25.00.00-0, 30.21.30.00-5, 31.21.41.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca składający ofertę na wszystkie części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 6.200, 00 zł (sł: sześć tysięcy dwieście zł 00/100) zaznaczając cel wpłaty. W przypadku częściowego składania ofert wadium należy wnieść w następujący sposób: dla części 1 zamówienia - w kwocie 2.000, 00 zł (sł: dwa tysiące zł 00/100), dla części 2 zamówienia - w kwocie 150, 00 zł (sł: sto pięćdziesiąt zł 00/100), dla części 3 zamówienia - w kwocie 650, 00 zł (sł: sześćset pięćdziesiąt zł 00/100), dla części 4 zamówienia - w kwocie 3.400, 00 zł (sł: trzy tysiące czterysta zł 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dokonano konkretyzacji warunku określonego w pkt III.3.1)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dokonano konkretyzacji warunku określonego w pkt III.3.2)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dokonano konkretyzacji warunku określonego w pkt III.3.3)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dokonano konkretyzacji warunku określonego w pkt III.3.4)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dokonano konkretyzacji warunku określonego w pkt III.3.5)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu(ów) wskazanych w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsce zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania przy zachowaniu terminów wystawienia wymaganych dla poszczególnych rodzajów dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół do Spraw Zamówień Publicznych KGSG - 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, budynek nr 5, pokój nr 230, tel. 22 5004476, 22 5004422, fax: 22 5004781.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zespołu do Spraw Zamówień Publicznych KGSG - 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, budynek nr 5, pokój nr 229, w godz. 8.30 - 15.30 (od poniedziałku do piątku), tel. 225004372 lub 225004422.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzeń teleinformatycznych (część pierwsza zamówienia).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowych urządzeń teleinformatycznych obejmująca: 1) ploter - 1 szt., 2) skaner wielkoformatowy - 1 szt., 3) stacje robocze służące do obróbki grafiki - 5 szt. 4) komputer typu notebook do pracy z grafiką - 1 szt., 5) komputer typu notebook do prezentacji multimedialnych - 1 szt., 6) laserową drukarkę monochromatyczną - 1 szt., 7) zewnętrzne dyski twarde - 2 szt., 8) oprogramowanie graficzne (tj. pakiety MicroStation SELECT (2 szt.), oprogramowanie MicroStation Power Draft (1 szt.), pakiet MicroStation Power Draft SELECT (1 szt.) i oprogramowania Corel Draw Graphics Suite x5 Small Business Edition (1 szt.) - licencja na 3 komputery), 2. Wymagane okresy gwarancji dla poszczególnych urządzeń wynoszą: 1) dla plotera - 24 miesiące, 2) dla skanera wielkoformatowego - 24 miesiące, 3) dla każdej ze stacji roboczych służących do obróbki grafiki - 36 miesięcy, 4) dla komputera typu notebook do pracy z grafiką - 36 miesięcy, 5) dla komputera typu notebook do prezentacji multimedialnych - 36 miesięcy, 6) dla laserowej drukarki monochromatycznej - 24 miesiące, 7) dla każdego z zewnętrznych dysków twardych - 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40-7, 38.52.00.00-6, 42.96.23.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.31.32-5, 48.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń teleinformatycznych (część druga zamówienia).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa 3 szt. fabrycznie nowych skanerów z podajnikiem dokumentów. Wymagany okres gwarancji dla każdego z ww. skanerów wynosi 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.52.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urządzeń teleinformatycznych (część trzecia zamówienia).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowych urządzeń teleinformatycznych obejmująca: 1) netbooki - 16 szt., 2) telefony komórkowe - 12 szt. 2. Wymagany okres gwarancji wynosi: 1) dla każdego z netbooków - 24 miesiące, 2) dla każdego z telefonów komórkowych - 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 32.25.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa urządzeń teleinformatycznych (część czwarta zamówienia).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowych urządzeń teleinformatycznych obejmująca: 1) komputery stacjonarne - 36 szt., 2) przełączniki sieciowe - 3 szt. 2. Wymagany okres gwarancji wynosi: 1) dla każdego z komputerów stacjonarnych - 36 miesięcy, 2) dla każdego z przełączników sieciowych - 36 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 31.21.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.