eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potulice › Usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych ZNAK SPRAWY17/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-09

Potulice: Usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych ZNAK SPRAWY: 17/2015
Numer ogłoszenia: 302002 - 2015; data zamieszczenia: 09.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, faks 052 5874400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieziennictwo.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych ZNAK SPRAWY: 17/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Grupa 1: a) Usługa wywozu sprasowanych niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01 (nomenklatura CPV: 90511000-2) z prasokontenera na odpady (poj. 10 m3). Ilość szacunkowa wywozów - 52 razy w roku, która może ulec zmianie w czasie trwania umowy, z terenu ZK w Potulicach. Termin wywozu przekazywany będzie Wykonawcy zgodnie z umową, uzależniony od stopnia zapełnienia prasokontenera i odbywałby się w dni robocze: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:30. Po opróżnieniu ww. prasokontenera Wykonawca dostarcza go w stanie niepogorszonym, w dniu świadczenia usługi do godz. 14:30 do ZK w Potulicach. 2) Grupa 2: a) Usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01 (nomenklatura CPV: 90511000-2) z Oddziału Zewnętrznego w Potulicach z 2 pojemników na odpady o poj. 1,1 m3. Ilość szacunkowa wywozów - 92 pojemniki w roku, która może ulec zmianie w czasie trwania umowy. Termin wywozu przekazywany będzie Wykonawcy zgodnie z umową, uzależniony od stopnia zapełnienia pojemnika i odbywałby się w dni robocze: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:30. Ilość liczonych pojemników podczas ich wywozu jest zależna od stopnia zapełnienia np. w przypadku zapełnienia pojemnika w dniu wywozu w 1/2 objętości Wykonawca obciąża Zamawiającego za 0,5 poj. 3) Ilość dotycząca liczby wywozu i opróżniania prasokontenera oraz pojemników jest wartością szacunkową. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że wielkość zamówienia nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne. 4) Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. a) Wykonawca zobowiązuje się, że transport oraz utylizacja odpadów odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. b) Wykonawca na czas trwania umowy bezpłatnie użyczy zamawiającemu 2 pojemniki o poj. 1,1 m3 do gromadzenia odpadów (dotyczy tylko grupy 2) oraz na wniosek zamawiającego przeprowadzi bezpłatnie ich dezynfekcję. 5) Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII pkt 1 i pkt 2, na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX. 3) Wykonawca spełnieni warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, określony w siwz rozdział VIII pkt 1 ppkt 1), tj. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przedstawi aktualny wpis do rejestru działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych stosownie do wymogów art. 9 c ust. 1, w związku z art. 9 b ust. 2 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII pkt 1 i pkt 2, na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX. 3) Wykonawca spełnieni warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, określony w siwz rozdział VIII pkt 1 ppkt 1), tj. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przedstawi aktualny wpis do rejestru działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych stosownie do wymogów art. 9 c ust. 1, w związku z art. 9 b ust. 2 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 z późn. zm.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII pkt 1 i pkt 2, na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX. 3) Wykonawca spełnieni warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, określony w siwz rozdział VIII pkt 1 ppkt 1), tj. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przedstawi aktualny wpis do rejestru działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych stosownie do wymogów art. 9 c ust. 1, w związku z art. 9 b ust. 2 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 z późn. zm.)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII pkt 1 i pkt 2, na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX. 3) Wykonawca spełnieni warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, określony w siwz rozdział VIII pkt 1 ppkt 1), tj. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przedstawi aktualny wpis do rejestru działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych stosownie do wymogów art. 9 c ust. 1, w związku z art. 9 b ust. 2 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 z późn. zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII pkt 1 i pkt 2, na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX. 3) Wykonawca spełnieni warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, określony w siwz rozdział VIII pkt 1 ppkt 1), tj. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przedstawi aktualny wpis do rejestru działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych stosownie do wymogów art. 9 c ust. 1, w związku z art. 9 b ust. 2 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 z późn. zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji reklamacji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.). 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2; 2) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy; 3) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem § 3 pkt 3. 3. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy. 4. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu, z zastrzeżeniem pkt 5.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład AKrny w Potulicach, ul. Al. PArkowa 1, 89-120 Potulice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2015 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Usługa wywozu sprasowanych niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01 (nomenklatura CPV: 90511000-2) z prasokontenera na odpady (poj. 10 m3). Ilość szacunkowa wywozów - 52 razy w roku, która może ulec zmianie w czasie trwania umowy, z terenu ZK w Potulicach. Termin wywozu przekazywany będzie Wykonawcy zgodnie z umową, uzależniony od stopnia zapełnienia prasokontenera i odbywałby się w dni robocze: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:30. Po opróżnieniu ww. prasokontenera Wykonawca dostarcza go w stanie niepogorszonym, w dniu świadczenia usługi do godz. 14:30 do ZK w Potulicach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Tewrmin realizacji rekalamcji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01 (nomenklatura CPV: 90511000-2) z Oddziału Zewnętrznego w Potulicach z 2 pojemników na odpady o poj. 1,1 m3. Ilość szacunkowa wywozów - 92 pojemniki w roku, która może ulec zmianie w czasie trwania umowy. Termin wywozu przekazywany będzie Wykonawcy zgodnie z umową, uzależniony od stopnia zapełnienia pojemnika i odbywałby się w dni robocze: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:30. Ilość liczonych pojemników podczas ich wywozu jest zależna od stopnia zapełnienia np. w przypadku zapełnienia pojemnika w dniu wywozu w 1/2 objętości Wykonawca obciąża Zamawiającego za 0,5 poj..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji rekalmacji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.