Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-12
Piekary Śląskie: Dostawa materiałów eksploatacyjnych ( tusze, tonery, taśmy do drukarek , pendrive, płyty CD i DVD )
Numer ogłoszenia: 30195 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych ( tusze, tonery, taśmy do drukarek , pendrive, płyty CD i DVD ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostawy materiałów eksploatacyjnych. Szczegóły dotyczące ilości i rodzaju zamawianych materiałów eksploatacyjnych do następującego sprzętu : HP 1010 - 110 szt. HP 1100 - 8 szt. HP 1005/1200 - 8 szt. HP P1005 - 40 szt. HP P2015 - 8 szt. HP 2410/2420 (HP11) - 1 szt. HP 4250/4350 ORYGINAŁ - 4 szt. HP 400A (CP4005)-black - 6 szt. HP 401A (CP4005)-cyan - 4 szt. HP 402A (CP4005)-yellow - 4 szt. HP 403A (CP4005)-magenta -4 szt. HP 540A (CP1515)-black - 12 szt. HP 541A (CP1515)-cyan -10 szt. HP 542A (CP1515)-yellow -10 szt. HP 543A (CP1515)-magenta -10 szt. Lexmark E120 - 17 szt. Bęben do Lexmark E120 - 2 szt. Lexmark E232 - 6 szt. Bęben do Lexmark E232 - 1 szt. Lexmark E321, E323 - 7 szt. Lexmark T420 -1 szt. Lexmark T640 -2 szt. Samsung ML 1210 - 1 szt. Xerox Phaser 5550 - 6 szt. Samsung SCX-4720 (4520) - 3 szt. Samsung SCX-4500 ML-1630 -3 szt. Samsung SCX-4824 FN -12 szt. Samsung SCX-4521 - 4 szt. Mita KM 1635 (do każdego tonera 2 pojemniki na zużyty toner) - 8 szt. Mita KM 1525 (do każdego tonera 2 pojemniki na zużyty toner) - 6 szt. Mita KM 3060 (do każdego tonera 2 pojemniki na zużyty toner) - 8 szt. Taśma Barwiąca Quasar 180 - 3 szt. Taśma Barwiąca Olympia Carrera II - 2 szt. Taśma barw Citizen 440 DPII (red/bk) -4 szt. Wałek barw Citizen CX123A (bk/red) -20 szt. HP 11 (black) - 1 szt. HP 15 - 20 szt. HP 17 - 8 szt. HP 27 - 2 szt. HP 28 - 2 szt. HP 45 - 6 szt. HP 56 - 10 szt. HP 57 - 5 szt. HP 78 -10 szt. HP 343 -8 szt. HP 338 -5 szt. HP 339 -6 szt. OKI 320/390 -80 - szt. Pendrive 2 GB ( USB 2.0) - 10 szt. Pendrive 8 GB ( USB 2.0) - 4 szt. Pendrive 32 GB ( USB 2.0) odczyt 30mb/s, zapis 15mb/s - 3 szt. DVD +R 4,7GB SLIM - 200 szt. CD+R 700MB SLIM -250 szt. Tasiemka do DYMO (RHINO P/N 18759) - 5 szt. Nośnik Blu-Ray 25 GB -6 szt. Nośnik Blu-Ray 25 GB RE, wiel. zapisu - 2 szt. Xerox 6300 Black - 2 szt. Xerox 6300 Cyan - 2 szt. Xerox 6300 Yellow -2 szt. Xerox 6300 Magenta -2 szt. Samsung ML-4050 N -2 szt. OKI C710DN czarny -2 szt. OKI C710DN cyan -2 szt. OKI C710DN magenta -2 szt. OKI C710DN yellow -2 szt. OCE TCS500 black + głowica -1 szt. OCE TCS500 cyan + głowica -1 szt. OCE TCS500 yellow + głowica -1 szt. OCE TCS500 magenta + głowica -1 szt. Wtyk RJ45 -300 szt. Kasetka TRAVAN 20GB -5 szt. Kasetka LTO3 800GB -10 szt. Docujet 4021 -3 szt. Agfa X-210 -4 szt. MITA KM 1510 (do każdego tonera 2 pojemniki na zużyty toner) -3 szt. Naklejka na płytę CD/DVD 12 cm - 100 szt, Dostarczone materiały eksploatacyjne powinny być dopuszczone do obrotu, powinny być nowe, nie regenerowane ( tzn. materiały uzupełniane, wypełniane nowym wkładem, tonerem, tuszem), współpracujące bezkolizyjnie z urządzeniami Zamawiającego, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 m-cy przed datą dostawy. Materiały powinny być dostarczone w opakowaniach na których będzie wskazany producent urządzenia, rodzaje urządzeń do których mogą być stosowane dane materiały eksploatacyjne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wzór oferty wraz z wypełnionym załącznikiem cenowym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie
Biuro Zamówień Publicznych , pok. 218
ul. Bytomska 84
41-940 Piekary Śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych , pok. 218 ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ratowniczo- gaśniczego wraz z wyposażeniem dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Brzezinach Śląskich
- Sukcesywna dostawa kruszywa dolomitowego
- Usługa szkoleniowa polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów w formie wyjazdowej.
- Rozbiórka nieużytkowanej zabudowy gospodarczej - II części
- Remont instalacji elektrycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Zakup płyt CD i DVD, artykułów biurowych i papieru ksero dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- 27/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w tym: tonery, tusze, taśmy i inne materiały eksploatacyjne do drukarek przez okres 18 miesięcy"
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.