eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Zakup i dostawa notebooków wraz z oprogramowaniem, projektorów multimedialnych, tablic interaktywnych i radiomagnetofonów w związku z realizacją Projektu Wygraj swoją przyszłość w ramach POKL Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-22

Będzin: Zakup i dostawa notebooków wraz z oprogramowaniem, projektorów multimedialnych, tablic interaktywnych i radiomagnetofonów w związku z realizacją Projektu Wygraj swoją przyszłość w ramach POKL Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 301858 - 2010; data zamieszczenia: 22.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Będzina , ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 267-35-16, faks (032) 267 62 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa notebooków wraz z oprogramowaniem, projektorów multimedialnych, tablic interaktywnych i radiomagnetofonów w związku z realizacją Projektu Wygraj swoją przyszłość w ramach POKL Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalne wymagane parametry techniczne: 1. notebook 12 sztuk -Procesor min.: dwurdzeniowy, zgodny z architekturą x86, zaprojektowany do pracy w urządzeniach przenośnych, fabrycznie zamontowany na płycie głównej zaprojektowanej przez producenta oferowanego komputera z chipsetem dedykowanym do oferowanego procesora, o częstotliwości 2,1GHz, pamięć podręczna L2 L3: 512kB 3 MB lub procesor o równoważnej wydajności według wyników testów przeprowadzonych przez Wykonawcę. Pamięć operacyjna RAM min.: 3GB DDR3 1066MHz Dysk twardy min.: 320 GB serial ATA - 5400 obr. min. Napęd optyczny: nagrywarka DVD+ -RW z oprogramowaniem Wyświetlacz LCD: min.15,4 cali Kamera internetowa wbudowana o rozdzielczości min.: 0,3Mp Karta sieciowa bezprzewodowa zintegrowana kompatybilna z Wireless LAN 802.11 b g n: BLUETOOTH: standard 2.1 Karta sieciowa zintegrowana:10 100 RJ-45 Karta dźwiękowa zintegrowana, wbudowane głośniki stereo Fabrycznie wbudowane porty i interfejsy: RJ-45, WLAN, USB 2.0 - 3 szt., VGA, wyjście słuchawkowe i mikrofonowe, wejście zasilacza, ExpressCard, czytnik kart pamięci Typ wskaźnika: touchpad multimedialny (Multi-Touch) Bateria min.: litowo-jonowa, 6 ogniwowa Torba do notebooka Mysz optyczna bezprzewodowa System operacyjny o standardzie MS Windows 7 Professional PL Gwarancja min. 2-letnia producenta 2.oprogramowanie 12 licencji - Office 2010 Word + Exel + PowerPoint PL w wersji dla szkół (12 licencji) Program antywirusowy + zapora - 12 licencji na 24 miesiące 3.tablica interaktywna 6 sztuk - Technologia pracy urządzenia: elektromagnetyczna Obszar roboczy (interaktywny tablicy): > lub = 158,6 cm x119 cm (78) Format tablicy: 4 3 Komunikacja tablicy z komputerem: za pomocą przewodu USB o długości 7,5 m, Rozdzielczość: > lub = 9600x9600, 600 dpi, Precyzja: > lub = 0,05 mm, Tempo śledzenia sygnału: > lub 5 m s, Tempo przetwarzania sygnału: > lub = 480 punktów s, Bezbateryjny pisak elektroniczny ActivPen zapewniający pełną zgodność sprzętową z myszką komputerową. Wymiary ActivPen (nauczycielski): 167mm x 20mm x 23mm Wymiary ActivPen (uczniowski): 150mm x 20mm x 23mm Ilość dołączonych urządzeń wskazujących min.: - 2 pióra elektroniczne ActivPen (nauczycielskie) o wadze każdego nie przekraczającej 25g. - 2 pióra elektroniczne ActivPen (uczniowskie) o wadze każdego nie przekraczającej 22g. Możliwość uruchomienia kalibracji urządzenia bez konieczności korzystania z klawiatury komputera Możliwość obsługi tablicy z użyciem dwóch pisaków elektronicznych jednocześnie w tym samym czasie. Powierzchnia tablicy: matowa, wierzchnia warstwa odporna na uszkodzenia mechaniczne, zoptymalizowana zarówno do projekcji jak i pisania po niej pisakami suchościeralnymi, łatwa do czyszczenia, Dopuszczalna temperatura pracy: 0°C - 50°C Zasilanie: bezpośrednio z portu USB Porty dla urządzeń peryferyjnych min. 2 x USB Zainstalowane głośniki stereofoniczne wraz ze wzmacniaczem w obudowie tablicy tak, aby nie wystawały poza obrys obudowy Dołączone uchwyty do montażu naściennego System operacyjny: Windows XP Vista Windows 7, Oprogramowanie tablicy: oprogramowanie w języku polskim, sterowanie komputerem przy pomocy tablicy interaktywnej , ustawianie skrótów do najczęściej używanych programów 4.projektor multimedialny 6 sztuk- Technologia - DLP Rozdzielczość ekranu - > lub =1024 x 768 Jasność - > lub = 2700 ANSI lum Kontrast - > lub = 3000:1 Ilość wyświetlanych kolorów - > lub = 16,7 mln Wielkość obrazu - od 23 cali do 300 cali Obsługiwane systemy - SECAM, PAL, NTSC Złącza zewnętrzne -Composite Video: Mini Din 4 pin x 1, Component Video: D-Sub 15 pin dzielony z analog RGB, Digital: HDMI x 1, Analog RGB: D-Sub 15 pin Czas pracy lampy - > lub = 3000 godz. Cechy dodatkowe: kompatybilność, wyszukiwanie źródła sygnału, ukrywanie obrazu, szybkie chłodzenie, automatyczne wyłączenie, licznik prezentacji, Akcesoria dodatkowe: pilot, baterie do pilota, torba, kabel VGA, kabel zasilający. Gwarancja > lub = 24 miesiące. 5.radiomagnetofon lektorski - 12 sztuk Urządzenie standardowe wykorzystywane na zajęciach z języków obcych Gwarancja - 24 miesiące Liczba głośników - 2 Liczba kieszeni - 1 Moc głośników - min. 2 W System fonii - stereo Rodzaj odtwarzanych płyt - MP3, CD, CD-RW, CD-R Radio - cyfrowe Zasilanie - bateria sieć Wejście USB Dostawa sprzętu do następujących szkół prowadzonych przez miasto Będzin uczestniczących w realizacji Projektu Wygraj swoją przyszłość: 1) Projektory multimedialne: Nazwa placówki Gimnazjum nr 1, 42-500 Będzin, ul. Sportowa 1, 32-267-72-58, 1 szt. Gimnazjum nr 3, 42-500 Będzin, ul. Krakowska 14, 32-267-44-68,32-761-61-12, 1 szt. Miejski Zespół Szkół nr 1, 42-500 Będzin, ul. Wolności 51, 32-267-38-36, 32-267-02-77, 1 szt. Miejski Zespół Szkół nr 2im. Huberta Wagnera, 42-500 Będzin, ul. Rewolucjonistów 18, 32-267-50-35,32-267-47-57, 1 szt. Miejski Zespół Szkół nr 3, 42-506 Będzin, ul. Kołłątaja 63, 32-267-49-96, 1 szt. Miejski Zespół Szkół nr 4 im. Noblistów Polskich, 42-504 Będzin, ul. Jedności 38, 32-360-61-78, 1 szt. 2) Tablice interaktywne: Nazwa placówki Gimnazjum nr 1, 42-500 Będzin, ul. Sportowa 1, 32-267-72-58, 1 szt. Gimnazjum nr 3, 42-500 Będzin, ul. Krakowska 14, 32-267-44-68,32-761-61-12, 1 szt. Miejski Zespół Szkół nr 1, 42-500 Będzin, ul. Wolności 51, 32-267-38-36, 32-267-02-77, 1 szt. Miejski Zespół Szkół nr 2im. Huberta Wagnera, 42-500 Będzin, ul. Rewolucjonistów 18, 32-267-50-35,32-267-47-57, 1 szt. Miejski Zespół Szkół nr 3, 42-506 Będzin, ul. Kołłątaja 63, 32-267-49-96, 1 szt. Miejski Zespół Szkół nr 4 im. Noblistów Polskich, 42-504 Będzin, ul. Jedności 38, 32-360-61-78, 1 szt. 3) Magnetofony lektorskie: Gimnazjum nr 1, 42-500 Będzin, ul. Sportowa 1, 32-267-72-58, 2szt. Gimnazjum nr 3, 42-500 Będzin, ul. Krakowska 14, 32-267-44-68,32-761-61-12, 2 szt. Miejski Zespół Szkół nr 1, 42-500 Będzin, ul. Wolności 51, 32-267-38-36, 32-267-02-77, 2 szt. Miejski Zespół Szkół nr 2im. Huberta Wagnera, 42-500 Będzin, ul. Rewolucjonistów 18, 32-267-50-35,32-267-47-57, 2 szt. Miejski Zespół Szkół nr 3, 42-506 Będzin, ul. Kołłątaja 63, 32-267-49-96, 2 szt. Miejski Zespół Szkół nr 4 im. Noblistów Polskich, 42-504 Będzin, ul. Jedności 38, 32-360-61-78, 2 szt. 4) Notebooki wraz z oprogramowaniem: Miejski Zespół Szkół nr 2im. Huberta Wagnera, 42-500 Będzin, ul. Rewolucjonistów 18, 32-267-50-35,32-267-47-57, 12 szt. Uwaga!!! 1.Wykonawca dostarczy zamawiany sprzęt do miejsca przeznaczenia, przetestuje i uruchomi na wskazanym stanowisku oraz dla notebooków zainstaluje i skonfiguruje zakupione oprogramowanie. Wykonawca zobowiązany jest do udzielania wszelkiej pomocy przy eksploatacji sprzętu i oprogramowania. 2.Zamawiający wymaga, aby oferowane komputery znajdowały się na liście zgodności sprzętu z Windows 7 tworzonej przez Microsoft lub aby producent sprzętu był w trakcie ubiegania się o taki certyfikat. 3.Model proponowanego sprzętu musi posiadać aktualny certyfikat bezpieczeństwa CE. 4.Cały komputer musi być wyprodukowany przez producenta komputera (montaż wszystkich elementów składowych). 5.Udzielane gwarancje muszą być gwarancjami producenta sprzętu. 6.Czas reakcji na awarię określa się na 24 godziny licząc od czasu powiadomienia (fax, telefon). Przez czas reakcji rozumie się czas, w którym pracownik Wykonawcy określi rodzaj uszkodzenia oraz termin naprawy. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii w ciągu 24 godzin Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż uszkodzony. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć niezwłocznie uszkodzony sprzęt do punktu serwisowego, a naprawiony zwrócić Zamawiającemu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zakres zamówień uzupełniających obejmuje powtórzenie tego samego rodzaju zamówień. Zakres zamówień uzupełniających: 32.32.20.00-6 Urządzenia multimedialne, 30.21.31.00-6 Komputery przenośne, 48.00.00.00-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się wykazania dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie, Wykonawca winien wykazać 3 dostawy o łącznej wartości 90 000,00zł brutto. Za dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia uznaje się dostawy, których zakresem rzeczowym było dostarczenie notebooków i lub projektorów multimedialnych i lub tablic interaktywnych i lub magnetofonów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy. UWAGA ! Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum. 2. Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym wynikające z art. 23 ust.2ustawy Pzp. 3. Wykaz sprzętu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w umowie w przypadkach i na warunkach jak niżej: 1.1 Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku opóźnień wynikających z: -przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, -działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, zjawiska gospodarcze lub pogodowe) w pełni niezależnej od Stron umowy, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania, -przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania zadania, -wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, w tym wydłużenie terminu realizacji zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.117 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20 tel.fax.32 267 91 34.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.117 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wygraj swoją przyszłość w ramach POKL Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.