Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-02
Gdynia: Wykonanie Planu Generalnego (Master Plan) Portu Lotniczego GDYNIA-KOSAKOWO - lotniska EPOK wraz z aktualizacją
Numer ogłoszenia: 301846 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Port Lotniczy Gdynia-Kosakowo Sp. z o.o. , Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 713 29 42, faks 0-58 713 29 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Planu Generalnego (Master Plan) Portu Lotniczego GDYNIA-KOSAKOWO - lotniska EPOK wraz z aktualizacją.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie Planu Generalnego (Master Plan) Portu Lotniczego GDYNIA-KOSAKOWO - lotniska EPOK oraz, wykonanie jednej aktualizacji Planu Generalnego (PG) (zgodnie z zaleceniami ICAO w tym względzie) przed upływem czterech lat, licząc od daty udzielenia zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.00.00 - 74.25.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych, - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 2 usługi których przedmiotem było sporządzenie Planu Generalnego (Master Planu) dla portów lotniczych o przepustowości min. 1 milionów pasażerów na rok lub min. 20 tysięcy operacji na rok - wykażą się osobami które posiadają następujące doświadczenie: a) Kierownik zespołu, który posiada łącznie: 1) minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie infrastruktury lotniskowej, 2) brał udział w planowaniu lub projektowaniu budowy/rozbudowy minimum 3 międzynarodowych portów lotniczych, w tym minimum 1 przedsięwzięcia jako kierownik zespołu, 3) brał udział w przygotowaniu Planów Generalnych (Master Planów) dla budowy/rozbudowy minimum 2 międzynarodowych portów lotniczych. b) Ekspert ds. prognozowania ruchu lotniczego, który posiada łącznie: 1) minimum 7 lat doświadczenia w dziedzinie szacowania i prognozowania ruchu pasażerskiego i operacji lotniczych zarządzania ruchem lotniczym (ATM) 0-25 lat. 2) brał udział w minimum 2 projektach związanych z szacowaniem i prognozowaniem ruchu lotniczego. c) Ekspert ds. planowania strategicznego, który posiada łącznie: 1) minimum 7 lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie rozwoju infrastruktury transportowej, w tym planowania strategicznego rozwoju lotnisk, 2) brał udział w przygotowaniu Master Planów dla minimum 2 międzynarodowych portów lotniczych. d) Ekspert ds. analiz ekonomiczno-finansowych, który posiada łącznie: 1)minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie analiz ekonomicznych i finansowych związanych z planowaniem budowy/rozbudowy lotnisk i prognozowaniem ruchu, 2)brał udział w przygotowaniu analiz ekonomicznych i finansowych dla minimum 3 projektów związanych z rozwojem międzynarodowych portów lotniczych, w tym minimum 1 Master Plan. e) Ekspert ds. analiz środowiskowych, który posiada łącznie: 1)minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie analiz środowiskowych związanych z opracowaniem Raportu oddziaływania na środowisko. 2) brał udział w wykonaniu co najmniej 2 Raportów oddziaływania na środowisko dotyczących lotnisk oraz przynajmniej 1 Raportu w obszarach Natura 2000. Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta wykonawcy musi zawierać: 1.1 wypełniony Formularz oferty 1.2 aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza). 1.3 wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi których przedmiotem było sporządzenie Planu Generalnego (Master Planu) dla portów lotniczych o przepustowości min. 1 milionów pasażerów na rok lub min. 20 tysięcy operacji na rok, z podaniem przepustowości pasażerów na rok lub operacji na rok, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 1.4 wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; a) Kierownik zespołu, który posiada łącznie: 1) minimum 10 lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie infrastruktury lotniskowej, 2) brał udział w planowaniu lub projektowaniu budowy/rozbudowy minimum 3 międzynarodowych portów lotniczych, w tym minimum 1 przedsięwzięcia jako kierownik zespołu, 3) brał udział w przygotowaniu Planów Generalnych (Master Planów) dla budowy/rozbudowy minimum 2 międzynarodowych portów lotniczych. b) Ekspert ds. prognozowania ruchu lotniczego, który posiada łącznie: 1) minimum 7 lat doświadczenia w dziedzinie szacowania i prognozowania ruchu pasażerskiego i operacji lotniczych zarządzania ruchem lotniczym (ATM) 0-25 lat. 2) brał udział w minimum 2 projektach związanych z szacowaniem i prognozowaniem ruchu lotniczego. c) Ekspert ds. planowania strategicznego, który posiada łącznie: 1) minimum 7 lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie rozwoju infrastruktury transportowej, w tym planowania strategicznego rozwoju lotnisk, 2) brał udział w przygotowaniu Master Planów dla minimum 2 międzynarodowych portów lotniczych. d) Ekspert ds. analiz ekonomiczno-finansowych, który posiada łącznie: 1) minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie analiz ekonomicznych i finansowych związanych z planowaniem budowy/rozbudowy lotnisk i prognozowaniem ruchu, 2) brał udział w przygotowaniu analiz ekonomicznych i finansowych dla minimum 3 projektów związanych z rozwojem międzynarodowych portów lotniczych, w tym minimum 1 Master Plan. e) Ekspert ds. analiz środowiskowych, który posiada łącznie: 1) minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w dziedzinie analiz środowiskowych związanych z opracowaniem Raportu oddziaływania na środowisko. 2) brał udział w wykonaniu co najmniej 2 Raportów oddziaływania na środowisko dotyczących lotnisk oraz przynajmniej 1 Raportu w obszarach Natura 2000. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców. pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 1.6 wykaz usług/prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom (w przypadku powierzenia podwykonawcom części usług); 1.7 polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87/2006, poz. 605 z późniejszymi zmianami)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Cena za wykonanie II części zamówienia - 10
- 3 - Termin wykonania I części zamówienia - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/BIPInfo/5493_.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. T. Wendy 7/9, 81-341 Gdynia. Piętro IV, pok. 47.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 11:30, miejsce: ul. T. Wendy 7/9, 81-341 Gdynia. Piętro IV, pok. 47.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W rozdziale IV.2.1) Kryteria oceny ofert, w pkt 1 przez cenę rozumie się: Cenę za wykonanie I części zamówienia.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Unieszkodliwianie lub odzysk w II półroczu 2025 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
- Usługi głosowe telefonii komórkowej wraz z Internetem mobilnym oraz dostawą sprzętu.
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, mienia i terenów Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Remont stalowych słupów i elementów odwodnienia zadaszenia Placu Targowego oraz żelbetowych słupów podziemnej kondygnacji Hali Płaskiej (II)
- Obsługa w II półroczu 2025 r. pięciu Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych zlokalizowanych na terenie Gdyni
- Remont korytarza na I piętrze budynku C-2 i C-3 oraz remont pomieszczenia C-105, C-106, C-146 w budynku C-2 przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.