To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-14
Częstochowa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie oraz odbiór materiałów zużytych
Numer ogłoszenia: 301760 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220122 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Częstochowski, ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie oraz odbiór materiałów zużytych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, plotera, kserokopiarki i faksów, określonych w załączniku Nr 3 (Pdf). Dostarczane materiały muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Materiały eksploatacyjne muszą być produktami zalecanymi przez producenta danego urządzenia i niepowodującymi utraty gwarancji producenta urządzenia. Nie dopuszcza się dostaw materiałów regenerowanych i przeterminowanych. Zaoferowane produkty muszą charakteryzować się wysoką jakością tj. wytwarzane przez producenta urządzenia lub przez niego zalecane do stosowania w eksploatacji. Oferty proponujące tzw. zamienniki muszą posiadać oświadczenie producenta sprzętu o zgodności oferowanego produktu, i że korzystanie z niego nie spowoduje utraty gwarancji producenta urządzenia. Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą spełniać następujące wymagania: - być kompatybilne ze wskazanym urządzeniem, zapewniać jego prawidłową eksploatację, - nie powodować utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, - być fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie prefabrykowane, nie poddawane procesowi ponownego napełnienia, wolne od wad technicznych, kompletne, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, nieregenerowane; Za produkt fabrycznie nowy i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy uzupełnionego. - zapewniać wydajność oraz wysoką jakość wydruku, nie gorsze niż materiały oryginalne producentów urządzeń - posiadać oznaczenie produktu, termin ważności, kartę charakterystyki, - być dostarczane do zamawiającego w fabrycznie zamkniętym opakowaniu zabezpieczonym odpowiednią banderolą lub hologramem stwierdzającym autentyczność produktu. W Starostwie Powiatowym są drukowane dokumenty, za które petenci ponoszą opłaty, więc dostarczane materiały eksploatacyjne muszą zapewniać wysoką jakość druku. W związku z tym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia jakości dostarczonych materiałów poprzez wykonanie próbnego wydruku. W razie stwierdzenia, że wydruk jest złej jakości (blady, niepełny, zabrudzony, mało czytelny), zamawiający złoży stosowną reklamację dostawcy, który udzieli odpowiedzi w ciągu 24 godzin. Po upływie tego terminu reklamacja uważana będzie za uznaną i dostawca zobowiązany będzie dostarczyć następnego dnia nowy produkt o lepszej jakości. Dostawca będzie także odbierał od zamawiającego zużyte materiały i poniesie koszty związanych z tym czynności. Oferowane produkty muszą być objęte minimum 12 miesięczną gwarancją. W zakresie gwarancji dostawca każdorazowo będzie wymieniał nieprawidłowo działający produkt, w terminie 24 godzin od zgłoszenia tego faktu przez zamawiającego. Gwarancja będzie obejmować także naprawy i konserwację urządzeń, jeśli ich wykonanie konieczne będzie z powodu złej jakości materiału eksploatacyjnego. Koszty związane z wszelkimi naprawami i konserwacją urządzeń poniesie dostawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ostatecznej liczby zamawianych produktów podanych w załączniku nr 3 (Pdf) do SIWZ. Z tego tytułu dostawcy nie będzie przysługiwać żadne roszczenie. Dostawy realizowane będą zgodnie z zamówieniem złożonym przez zamawiającego, w którym zostanie określona ilość i asortyment materiałów. Termin realizacji dostawy - 3 dni od daty złożenia zamówienia. Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy. Oferowana cena powinna zawierać koszty transportu do siedziby zamawiającego. Warunki płatności - przelew 30 dni od daty dostawy po przedłożeniu faktury na konto Dostawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 22.60.00.00 - Tusz 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IT TRADE Sp. z o.o., ul. Złota 61/100, 00-819 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147648,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 174744,98
Oferta z najniższą ceną: 64687,32 / Oferta z najwyższą ceną: 215379,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont pobocza na drodze powiatowej DP 1083S Lipie Raczkowice w miejscowości Nowa Wieś
- Remont chodnika na drodze powiatowej nr DP 1084 S na odc. Raczkowice - Radoszewnica w miejscowości Soborzyce.
- Remont pobocza i krawędzi jezdni przy DP 1036 S w miejscowości Wierzchowisko.
- Zakup i dostawa komputerów typu All in One dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie
- "Remonty dachów na budynkach zarządzanych i administrowany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o."
- Zakup samochodu dostawczego
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa tonerów, tuszy, bębnów, etykiet oraz rolek termicznych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach - postępowanie nr 2.
- BZP.271.35.2025 Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza - Punkt Obsługi Ekodoradcy.
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH
- 2025 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.