eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup sprzętu informatycznego dla KMP Mysłowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-01

Katowice: Zakup sprzętu informatycznego dla KMP Mysłowice
Numer ogłoszenia: 30168 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 274356 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu informatycznego dla KMP Mysłowice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje zakup sprzętu informatycznego, w szczególności: stanowiska dostępowe, notebooki, skanery, drukarki. Szczegółowe informacje dotyczące minimalnych parametrów technicznych oraz ilości zakupywanego sprzętu znajdują się w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. UWAGA: Jednocześnie Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia opcję zwiększenia ilości zakupywanego sprzętu. Ilości podane w załączniku nr 3 do SIWZ stanowią minimum, które Zamawiający na pewno zrealizuje w ramach zamówienia. Ilość sprzętu zakupywanego w ramach opcji będzie wynikać z kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą podaną przez Zamawiającego na otwarciu przewidzianą przez niego na realizację zamówienia, a ceną brutto oferty wybranej jako najkorzystniejsza (w przypadku przeprowadzenia aukcji elektronicznej będzie to cena najkorzystniejsza ustalona w wyniku tej aukcji). Cena jednostkowa sprzętu zakupywanego w ramach opcji będzie taka jak cena sprzętu wskazana w ofercie lub wynikająca z aukcji elektronicznej w przypadku jej przeprowadzenia. Ponadto sprzęt zakupywany w ramach opcji musi stanowić ten sam model w tej samej konfiguracji, co w złożonej ofercie. Dostawa sprzętu zakupywanego w ramach opcji będzie musiała się odbyć w terminie określonym dla realizacji niniejszego zadania tj. w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy. Tym samym Wykonawcy nie będzie przysługiwał dodatkowy czas na realizację zamówienia. CPV: 30213100-6; 30213000-5; 30232100-5; 30216110-0 Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go. Gwarancja na stanowiska dostępowe ma wynosić minimum 24 miesiące na cały zestaw, a na pozostały asortyment należy wskazać gwarancję jakiej udziela producent. Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy. Dostawy za zgodą Zamawiającego mogą być realizowane przez Wykonawcę w transzach. Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie sprzętu do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego. W okresie gwarancji sprzęt podlegający naprawie ma być odbierany z, oraz po naprawie dostarczany (w tym wniesiony) do Wydziału Teleinformatyki KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 , bez dodatkowych kosztów dojazdu (i wniesienia). Zamawiający dopuszcza podwykonawców. Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia należy wskazać wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Komputerowe PLANETA Marcin Dejas, ul.Piwna 32, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168292,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 237499,99

  • Oferta z najniższą ceną: 220074,06 / Oferta z najwyższą ceną: 282598,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.