eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynZP32/2013 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-30

Olsztyn: ZP32/2013 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 301688 - 2013; data zamieszczenia: 30.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246278 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Pstrowskiego 28B, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392727, faks 089 5392710.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP32/2013 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa sprzętu i oprogramowania określonego w Opisie Przedmiotu Zamówienia dalej OPZ (stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ) w podziale na dwie części tj.: CZĘŚĆ 1: a) Urządzenie wielofunkcyjne- 2 szt. b) Drukarka laserowa- 1 szt. c) Komputer PC typ 1 - 2 szt. d) Komputer PC typ 2 - 2 szt. e) Monitor LCD typ 1 - 2 szt. f) Monitor LCD typ 2 - 2 szt. g) Laptop - 1 szt. h)Dysk zewnętrzny USB - 2 szt. CZĘŚĆ 2: a) Licencja VPN Client- 1 szt. b) Oprogramowanie Office- 1 szt. 2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieprefabrykowany i nieregenerowany, nienaprawiany, wolny od wad i usterek. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry, cechy, funkcjonalność oraz wyposażenia określone zostały w Załączniku nr 1 odo SIWZ. 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (według wzoru zawartego w Załączniku nr 6 i 6a do SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z rozładunkiem sprzętu określonego w Opisie Przedmiotu Zamówienia tj.: a) Urządzenie wielofunkcyjne- 2 szt. b) Drukarka laserowa - 1 szt. c) Komputer PC typ 1 - 2 szt. d) Komputer PC typ 2 - 2 szt. e) Monitor LCD typ 1 - 2 szt. f) Monitor LCD typ 2 - 2 szt. g) Laptop - 1 szt. h)Dysk zewnętrzny USB - 2 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa Replay Grzegorz Żebrowski, Dąbrowszczaków 39/413, 10-542 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20392,17

  • Oferta z najniższą ceną: 20392,17 / Oferta z najwyższą ceną: 27460,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oprogramowania (szczegółowo określonego w załączniku nr 1 do SIWZ): 1) Licencja VPN Client - 1 szt. 2) Oprogramowanie Office - 1 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa REPLAY Grzegorz Żebrowski, Dąbrowszczaków 39/413, 10-542 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1252,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1661,73

  • Oferta z najniższą ceną: 1661,73 / Oferta z najwyższą ceną: 2060,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.