Ogłoszenie z dnia 2007-05-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tomaszów Mazowiecki: docieplenie stropodachu sali W-F i ścian budynku łącznika sali W-F z zapleczem w I Liceum Ogólnokształcącym w Tomaszowie Maz. Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Pan Kaludiusz Wilmański - Naczelnik Wydziału Funduszy Pomocowych, Strategii Rozwoju i Inwestycji, ul. Św. Antoniego 26, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7242127, fax 044 7242727, e-mail: Powiat_Tom_Maz@piotrkow.home.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat-tomaszowski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim, Pani Monika Cajdler, ul. Barlickiego 23, 97-200 Tomaszów Maz., woj. łódzkie, tel. (0-44) 724 27 50 wew. 26, fax (0-44) 724 27 50, e-mail: zamowienia@powiat-tomaszowski.pl, www.bip.powiat-tomaszowski.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Starostwo Powiatowe, Pan Klaudiusz Wilmański, ul. Św. Antoniego 26, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. (0-44) 724 27 50, fax (0-44) 724 27 50, e-mail: zamowienia@powiat-tomaszowski.pl, www.bip.powiat-tomaszowski.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: docieplenie stropodachu sali W-F i ścian budynku łącznika sali W-F z zapleczem w I Liceum Ogólnokształcącym w Tomaszowie Maz. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: I Liceum Ogólnokształcące w Tomaszowie Maz. ul. Mościckiego 22/24. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające między innymi na: - wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, - obróbkach blacharskich z blachy powlekanej, - wykonaniu podokienników prefabrykowanych, - ociepleniu ścian styropianem FS 15, gr. 15 cm z tynkiem akrylowym, - ocieplenie stropodachu płytami styropianowymi gr. 15 cm. - pokryciu dachu papą termozgrzewalną na papie podkładowej, - obróbkach ogniomurów z blachy powlekanej, - wykonaniu rynien i rur spustowych z tworzywa sztucznego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, zrealizowanie w okresie ubiegłych pięciu lat (2002-2006) przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 podobnych zamówień wykonanych na rzecz osób trzecich o wartości minimum 200.0000,00zł brutto , odpowiadających rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 4. Wykonawca musi wykazać, że posiada potencjał kadrowy odpowiedni pod względem kwalifikacji: Stanowisko Całkowitedoświadczenie(ilość lat) Doświadczenie dla podobnych robót Uprawnienia budowlane KIEROWNIK BUDOWY 3 3 TAK MAJSTER ROBÓT 3 3 TAK 5. Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Udzielą Zamawiającemu gwarancji związanej z przedmiotem zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Dokumenty, jakie należy dołączyć do oferty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (poświadczone kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami), zgodnie z rozdziałem III pkt 4. Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Sporządzony kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi opracowany na podstawie przedmiaru robót i kosztorysu przekazanych przez Zamawiającego załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Zaakceptowany wzór przyszłej umowy załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość zamówienia powyżej 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, zrealizowanie w okresie ubiegłych pięciu lat (2002-2006) przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 podobnych zamówień wykonanych na rzecz osób trzecich o wartości minimum 200.0000,00zł brutto , odpowiadających rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 4. Wykonawca musi wykazać, że posiada potencjał kadrowy odpowiedni pod względem kwalifikacji: Stanowisko Całkowitedoświadczenie(ilość lat) Doświadczenie dla podobnych robót Uprawnienia budowlane KIEROWNIK BUDOWY 3 3 TAK MAJSTER ROBÓT 3 3 TAK 5. Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Udzielą Zamawiającemu gwarancji związanej z przedmiotem zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szcególności zgodność załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń z wymogami i przedstawionymi w SIWZ oraz ustawą Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, jakie należy dołączyć do oferty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (poświadczone kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami), zgodnie z rozdziałem III pkt 4. Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Zaleca się sporządzenie wykazu na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Sporządzony kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi opracowany na podstawie przedmiaru robót i kosztorysu przekazanych przez Zamawiającego załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Zaakceptowany wzór przyszłej umowy załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Każdy z Wykonawców , który będzie żądal SIWZ w wersji papierowej dokona płatności w siedzibie Zamawiającego tj. budynek przy ul. Barlickiego 23 w Tomaszowie Maz. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 11:50, tarostwo Powiatowe, 97-200 Tomaszów Maz., Św. Antoniego 26 pokój nr 8.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.05.2007.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Zakup i dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn na potrzeby własne Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4319E w m. Ciosny"
- Aktualizacja oprogramowania antywirusowego w ramach projektu dofinansowanego w konkursie grantowym "Cyberbezpieczny Samorząd", w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC)
- Remont klatek schodowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Warszawskiej 28, Piłsudskiego 26 i Piłsudskiego 33/35 w Tomaszowie Mazowieckim.
- Dostawa i zakup mobilnych agregatów prądotwórczych 100kW (2 szt.) wraz z przyczepami transportowymi (2 szt.)
- Dostawa i zakup 4 zestawów mobilnych masztów oświetleniowych LED z agregatami na przyczepach w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Małcu
- Poprawa efektywności energetycznej budynków komunalnych w Nowym Dworze Mazowieckim - Budynek przy ul. Paderewskiego 20
- Remont (termomodernizacja) leśniczówki w Góranach
- "Remont dachu łącznika i części świetlicowej w budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Powierciu"
- Poprawa efektywności energetycznej obiektu Szkoły Podstawowej w Glinach Małych wraz z instalacją urządzeń OZE oraz wymianą źródła ciepła
- Modernizacja pomieszczeń magazynowych przy budynku Urzędu Gminy Ustronie Morskie
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.