Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-04
Żary: Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych pochodzących z działalności 105 Szpitala Wojskowego z Przychodnią Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Żarach.
Numer ogłoszenia: 30165 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 105 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Domańskiego 2, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4707810, 4707874, faks 068 4707815.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.105szpital.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych pochodzących z działalności 105 Szpitala Wojskowego z Przychodnią Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Żarach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych pochodzących z działalności 105 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach z terenów dwóch województw (lubuskiego, dolnośląskiego), w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 6 niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas realizacji zamówienia nieodpłatnie pojemniki do gromadzenia odpadów medycznych o poj. 660 litrów w ilości 12 szt. (Żary, Żagań), pojemniki o poj. 120 litrów szt. 2 (Świętoszów, Osiecznica). Zamawiający zastrzega sobie, że ilość pojemników na odpady może ulec zwiększeniu w zależności od potrzeb. 3. W przypadku zużycia, uszkodzenia lub jakiejkolwiek innej przyczyny niesprawności należących do Wykonawcy pojemników, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy lub wymiany na sprawne, na koszt własny Wykonawcy, w ciągu 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia Wykonawcy tego faktu przez Zamawiającego. 4. Ważenie odpadów odbywać sie będzie każdorazowo na wadze umiejscowionej w samochodzie Wykonawcy w obecności pracownika Wykonawcy i pracownika Zamawiającego. Przed podpisaniem umowy należy dostarczyć dokument poświadczający legalizację wagi. Zamawiający będzie kontrolował aktualność legalizacji wagi w trakcie realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca zaopatrzył Zamawiającego w wagę z atestem, która będzie umieszczona w miejscu składowania odpadów do każdorazowego ustalania masy odbieranych odpadów. W przypadku ważenia załadowanych pojemników Wykonawca odliczy każdorazowo wagę pustych pojemników. 5. Transport odpadów medycznych wytworzonych przez Zamawiającego odbywał się będzie pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów niebezpiecznych posiadającymi w tym względzie wszelkie upoważnienia zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w zakresie transportu towarów niebezpiecznych. 6. Wykonawca transportujący odpady jest obowiązany dostarczyć odpady do miejsca przeznaczenia odpadów i przekazać je zgodnie z art. 20 ust. 3-6 ustawy o odpadach. 7. W przypadku, gdy Wykonawca będzie prowadził zbieranie odpadów poza miejscem wytwarzania, zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu zezwolenie marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zbierania odpadów, zgodnie z art. 23 ustawy o odpadach. 8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił unieszkodliwienie odpadów poprzez spalenie w spalarni odpadów medycznych z zachowaniem zasady bliskości określonej w art. 20 ust. 3-6 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013.21 z póżn. zm.). 9. Zamawiający wymaga aby stosowane odstępstwa od zasady bliskości, których zasady określa art. 20 ust. 6 ustawy o odpadach udokumentowane były pisemnie i przedstawione na wezwanie Zamawiającego lub uprawnionych organów nadzorujących. 10. Wskazana przez Wykonawcę spalarnia musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa pozwolenia oraz wolne moce przerobowe, pozwalające w całości unieszkodliwiać odpady medyczne wytworzone przez Zamawiającego, w sposób przewidziany przepisami ustawy. 11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczał dokument potwierdzający unieszkodliwienie każdej partii przekazanych zakaźnych odpadów medycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13.01.2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz.U. 2014.107). 12. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania po każdym odbiorze wypełnionych i podpisanych kart przekazania odpadów z dokładnym oznaczeniem instalacji, w której wykonano unieszkodliwienie z podaniem jej lokalizacji osobno dla każdego kodu, wedle Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia, pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności: a) ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2013. 1232 j.t.), b) ustawy z dnia 28 sierpnia 2011 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r., Nr 227, poz. 1367), c) ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U. 2013.poz. 21 z późn. zm.), d) obowiązującymi rozporządzeniami szczegółowymi w zakresie zamówienia, e) przepisami i zaleceniami sanitarnymi i epidemiologicznymi, obowiązującymi w tym zakresie, f) przepisami b.h.p. i p. poż..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.33.00 - Usługi spalania odpadów 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział V SIWZ ) oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział V SIWZ ) oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział V SIWZ ) oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział V SIWZ ) oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Rozdział V SIWZ ) oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zmiana niniejszej umowy jest dopuszczalna pod warunkiem, że jest ona korzystna dla Zamawiającego. Zmiana umowy może dotyczyć: a) rezygnacji z realizacji części usług objętych przedmiotem zamówienia; b) rezygnacji z części wynagrodzenia w przypadku, o którym mowa w ust. 3 pkt. a; c) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; d) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynnik zewnętrzny, którego nie można było przewidzieć z pewnością, a w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; e) z powodu działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; f) zmianę wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian a zmianie ulega tylko wysokość podatku VAT; g) zmianę wynagrodzenia (w szczególności jego obniżenia), w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.105szpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 105 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ 68-200 Żary ul. Domańskiego 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 11:00, miejsce: 105 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ 68-200 Żary ul. Domańskiego 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Montaż instalacji zasilania awaryjnego w Urzędzie Miejskim w Żarach wraz z agregatem prądotwórczym
- Zasilanie elektroenergetyczne obiektu schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Żurawiej w Żarach
- Roboty drogowe w Nadleśnictwie Lipinki w 2025 r.
- "Sprzedaż i dostawa pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka - JG/2/2025"
- Sukcesywna dostawa testów molekularnych do pilnych badań układu oddechowego, pokarmowego i nerwowego wraz z dzierżawą dwóch modułów analizatora.
- "Budowa i przebudowa dróg ul. Dolnośląska i Huculska w Żarach"
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu, utylizacji odpadów medycznych
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku oraz z Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Wołczynie
- -"Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach: 20 01 32, 20 01 21*,16 01 03 oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04". Znak sprawy: 03/RZP/SWZ/2025.
- TRANSPORT ODPADÓW O KODZIE 20 03 01 - NIESEGREGOWANE (ZMIESZANE) ODPADY KOMUNALNE Z ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW (ZZO) W NOWYM SĄCZU PRZY UL. TARNOWSKIEJ 120 DO INSTALACJI
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ułęż
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.