eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościerzynaDostawa sprzętu komputerowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Kościerzyna: Dostawa sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 301635 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Kościerzynie , ul. Staszica 6, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 0-58 680 89 00, faks 0-58 686 40 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uskoscierzyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SWITCH - przełącznik sieciowy - szt. 1. Drukarka wraz z czytnikiem kodów - 1 kpl. Wymienny moduł bateryjny RBC6 dla UPS Smart 1000 APC 2 kpl. (dotyczy kompletnej wymiany dla 2 ups). Drukarka laserowa - 2 szt. Wymienny moduł bateryjny RBC11 dla UPS Smart 2200 APC 3 kpl. Zestaw sprzętu komputerowego - 4 szt. Komputer klasy PC - 16 szt. Laptop - 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wnoszenia wadium do przedmiotowego postępowania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć: 1.1. Specyfikacje minimalnych parametrów technicznych - załącznik nr 1, 1.2. Wzór oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3, 1.3. Wzór formularza ofertowego - załącznik nr 4, 1.4. Specyfikację asortymentu oferowanego przez Wykonawcę - załącznik nr 5. 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Aktualny odpis właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie, o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w punkcie 2.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania. Terminy ważności takich oświadczeń muszą być zgodne z podanymi w niniejszym punkcie 2.3.Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, będzie żądał umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę powinna określać m.in.: podmioty składające ofertę, cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa, zasady realizacji i prowadzenia spraw, oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji). Umowa, o której mowa wyżej nie może być umową przedwstępną ani umową zawartą pod warunkiem zawieszającym. 2.3.Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty dokumentację techniczną potwierdzającą spełnianie wymagań zapisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Dla potrzeb niniejszego postępowania przez dokumentację techniczną rozumie się opis techniczny producenta, opis techniczny na stronie internetowej producenta, folder reklamowy producenta, certyfikat wystawiony przez podmiot do tego uprawniony. Dopuszcza sie dołączenie takiej dokumentacji w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski. 2.4.Jeśli Wykonawca w treści oferty powołuje sie na dodatkowe fakty, dotyczące przedmiotu zamówienia, musi dostarczyć dokumenty potwierdzające te fakty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uskoscierzyna.pl (zakładka przetargi)..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Kościerzynie ul. Staszica 6, 83-400 Kościerzyna pok. Nr 13 (sekretariat) od poniedziałku - piątku od godz. 8.00 do godz. 15.00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 08:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Kościerzynie ul.Staszica 6, 83-400 Kościerzyna pok. nr 13 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.