Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-05
Bystra: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 301601 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Chorób Płuc i Gruźlicy , ul. J. Fałata 2, 43-360 Bystra, woj. śląskie, tel. 033 4991800, faks 033 4991802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpitalbystra.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla potrzeb Specjalistycznego Zespołu Chorób Płuc i Gruźlicy w Bystrej aparatury i sprzętu medycznego: videbronchofiberoskop, gastroskop, koncentratory tlenu, myjnie-dezynfektory, kardiomonitory, pompy infuzyjne, sterylizator sprzętu medycznego, aparat do elektrochirurgii mono i biopolarnej (lancetron), elektroniczne wagi lekarskie, laryngoskopy, analizator hematologiczny, komara laminarna, cieplarka bakteriologiczna..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00 - Endoskopy 33.15.78.10 - Urządzenia do terapii tlenowej 33.15.78.00 - Urządzenia do podawania tlenu 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.19.51.00 - Monitory 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne 38.31.10.00 - Wagi elektroniczne i akcesoria 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: - dla zadania nr 1 : 1.500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), - dla zadania nr 2 : 800, 00 złotych (słownie: osiemset złotych 00/100), - dla zadania nr 3 : 1.100,00 złotych (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100), - dla zadania nr 4 : 300,00 złotych (słownie: trzysta złotych 00/100), - dla zadania nr 5 : 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), - dla zadania nr 6 : 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych 00/100), - dla zadania nr 7 : 900,00 złotych (słownie: dziewięćset złotych 00/100), - dla zadania nr 8: 100, 00 złotych (słownie: sto złotych 00/100), - dla zadania nr 9: 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych 00/100), - dla zadania nr 10: 100,00 złotych (słownie: sto złotych 00/100), - dla zadania nr 11: 100,00 złotych (słownie: sto złotych 00/100), - dla zadania nr 12: 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych 00/100), - dla zadania nr 13: 700,00 złotych (słownie: siedemset 00/100), - dla zadania nr 14: 100,00 złotych (słownie: sto złotych 00/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności oraz czynności objętych zakresem przedmiotu zamówienia, w tym: - wykonują działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tym: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat (licząc od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością, przynajmniej dwa zamówienia w zakresie dostawy sprzętu medycznego podobnego do oferowanego, o wartości brutto nie niższej niż cena własnej oferty; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: - posiadają aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 tys. złotych; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu określonych w pkt 1 zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w tym niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, wraz z ewentualnym pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami (np. opiniami, referencjami) potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na warunkach określonych w siwz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Warunki gwarancji i serwisu - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbystra.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Zespół Chorób Płuc i Gruźlicy 43-360 Bystra, ul. J. Fałata 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Specjalistyczny Zespół Chorób Płuc i Gruźlicy 43-360 Bystra, ul. J. Fałata 2 Sekretariat Dyrekcji.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 (Videobronchoskop).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Videobronchoskop - 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Warunki gwarancji i serwisu - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 (Gastroskop).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gastroskop - 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Warunki gwarancji i serwisu - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 (Koncentratory tlenu).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koncentratory tlenu - 30 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Warunki gwarancji i serwisu - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 (Aparat do nieinwazyjnej wentylacji).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do nieinwazyjnej wentylacji - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Warunki gwarancji i serwisu - 20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup monitorów ergonomicznych w ramach projektu "Starostwo Powiatowe w Poddębicach stawia na pracowników" FELD.08.04-IZ.00-0097/24
- Zakup sprzętu medycznego i doposażenie Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich część 3
- Zakup sprzętu do genetyki diagnostycznej dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Zakup sprzętu medycznego do badań endoskopowych
- ZP.271.18.2025 "Nowa jakość i większa dostępność edukacji przedszkolnej w Gminie Pruszcz"
- Przebudowa i remont pomieszczeń wraz z dostawą kolumny i lampy anestezjologicznej na potrzeby Oddziału Ginekologicznego SP ZOZ w Łapach
więcej: Urządzenia do podawania tlenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.