eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osielsko › budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej wraz z przykanalikami oraz przepompownią i siecią wodociągową w ul. Sielskiej, ul. Rutkiewiczowej, ul. Strzeleckiej, ul. Konopnickiej i ul. Smukalskiej w Niemczu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-08

POZYCJA 30158

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Osielsko: budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej wraz z przykanalikami oraz przepompownią i siecią wodociągową w ul. Sielskiej, ul. Rutkiewiczowej, ul. Strzeleckiej, ul. Konopnickiej i ul. Smukalskiej w Niemczu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Osielsko, do kontaktów: Karolina Frydrychowicz, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3813120 w. 22, fax 052 3813196, e-mail: gmina@osielsko.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): wybory@osielsko.lo.pl. Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej wraz z przykanalikami oraz przepompownią i siecią wodociągową w ul. Sielskiej, ul. Rutkiewiczowej, ul. Strzeleckiej, ul. Konopnickiej i ul. Smukalskiej w Niemczu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Niemcz gm. Osielsko. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej wraz z przykanalikami oraz przepompownią i siecią wodociągową w ul. Sielskiej, ul. Rutkiewiczowej, ul. Strzeleckiej, ul. Konopnickiej i ul. Smukalskiej w Niemczu w zakresie rzeczowym: - kanalizacja grawitacyjna PCV Ø 250 o długości 506,0 m - kanalizacja grawitacyjna PCV Ø 200 o długości 406,5 m - przykanaliki 33 szt. o długości 215,0 m - kanalizacja tłoczna PCV Ø 90 o długości 978,0 m - przepompownia - siec wodociągowa PCV Ø 110 o długości 1234,0 m - sieć wodociągowa PCV Ø 90 o długości 434,5 m 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm ) b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 17 poz. 177 z późn. zm) c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, e) zaświadczenia z właściwego: - naczelnika Urzędu Skarbowego - oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert f) wykazu wykonanych w przeciągu ostatnich 3 lat długości podanych w metrach sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej, sieci wodociągowej popartych referencjami, a także ilość wykonanych przepompowni w przeciągu ostatnich 3 latach popartych referencjami. g) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej h) wykaz osób odpowiedzialnych za realizacje zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych, aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Techników i Inżynierów Budownictwa z posiadanym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej. i) bilans oraz rachunek zysku i strat za ostatnie 3 lata (chyba że prowadzona działalność jest krótsza), a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności j) informacji z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej o wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: kanalizacja grawitacyjna PCV śr. 250 o długości 506,0 m - kanalizacja grawitacyjna PCV śr. 200 o długości 406,5 m - przykanaliki 33 szt. o długości 215,0 m - kanalizacja tłoczna PCV śr. 90 o długości 978,0 m - przepompownia - siec wodociągowa PCV śr. 110 o długości 1234,0 m - sieć wodociągowa PCV śr.90 o długości 434,5 m 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm ) b)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 17 poz. 177 z późn. zm) c)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d)aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, e)zaświadczenia z właściwego: - naczelnika Urzędu Skarbowego - oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert f)wykazu wykonanych w przeciągu ostatnich 3 lat długości podanych w metrach sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej, sieci wodociągowej popartych referencjami, a także ilość wykonanych przepompowni w przeciągu ostatnich 3 latach popartych referencjami. g)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej h)wykaz osób odpowiedzialnych za realizacje zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych, aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Techników i Inżynierów Budownictwa z posiadanym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej. i)bilans oraz rachunek zysku i strat za ostatnie 3 lata (chyba że prowadzona działalność jest krótsza), a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności j)informacji z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej o wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)kryterium ilości wykonanych metrów sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wciągu 3 ostatnich lat (musi to zostać poparte referencjami) - 25 pkt. ilość wykonanych m kanalizacji grawitacyjnej danego wykonawcy x 25 Xc = ---------------------------------------------------- = ilość pkt największa ilość wykonanych metrów kanalizacji grawitacyjnej b)kryterium ilości wykonanych metrów sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej wciągu 3 ostatnich lat (musi to zostać poparte referencjami) - 25 pkt. ilość wykonanych metrów kanalizacji tłocznej danego wykonawcy x 25 Xc = --------------------------------------------- = ilość pkt największa ilość wykonanych metrów kanalizacji tłocznej c)kryterium ilości wykonanych metrów sieci wodociągowej wciągu 3 ostatnich lat (musi to zostać poparte referencjami) - 25 pkt. ilość wykonanych metrów sieci wodociągowej danego wykonawcy x 25 Xc = ----------------------------------------------------------- = ilość pkt największa ilość wykonanych metrów sieci wodociągowej d)ilość wykonanych przepompowni w ostatnich 3 latach (musi to być poparte referencjami) - 25 pkt. ilość wykonanych przepompowni wykonawcy x 25 Xc = ---------------------------------------------------------- = ilość pkt największa ilość wykonanych przepompowni Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm ) b)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 17 poz. 177 z późn. zm) c)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d)aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, e)zaświadczenia z właściwego: - naczelnika Urzędu Skarbowego - oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert f)wykazu wykonanych w przeciągu ostatnich 3 lat długości podanych w metrach sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej, sieci wodociągowej popartych referencjami, a także ilość wykonanych przepompowni w przeciągu ostatnich 3 latach popartych referencjami. g)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej h)wykaz osób odpowiedzialnych za realizacje zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych, aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Techników i Inżynierów Budownictwa z posiadanym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej. i)bilans oraz rachunek zysku i strat za ostatnie 3 lata (chyba że prowadzona działalność jest krótsza), a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności j)informacji z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej o wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2006 godzina 09:15. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.07.2006, godzina 09:15, Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pok. nr 16.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.