eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpcrozbudowa budynku laboratoryjno - socjalnego o część laboratoryjną i dydaktyczną na obiekcie oczyszczalni ścieków



Ogłoszenie z dnia 2007-05-28

POZYCJA 30157

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sierpc: rozbudowa budynku laboratoryjno - socjalnego o część laboratoryjną i dydaktyczną na obiekcie oczyszczalni ścieków Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Empegek" Sp. z o.o., do kontaktów: Józef Klimek, ul. Konstytucji 3-go Maja 48, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2751512 w. 216, fax 024 2752468, e-mail: empegek.sierpc@shnet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.empegek.shnet.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa budynku laboratoryjno - socjalnego o część laboratoryjną i dydaktyczną na obiekcie oczyszczalni ścieków. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 09-200 Sierpc, ul. Bojanowska 1, Oczyszczalnia Ścieków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego budynku laboratoryjno - socjalnego o część laboratoryjną i dydaktyczną na obiekcie Oczyszczalni Ścieków przy ul. Bojanowskiej 1 w Sierpcu. Przedmiot zamówienia obejmuje: - roboty konstrukcyjno - budowlane, - roboty remontowo wykończeniowe, - instalacje co i ct - instalacje wentylacji mechanicznej - instalacje wod - kan i p - poż - instalacje elektryczne, odgromowe i teletechniczne, Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót, projekty wykonawcze oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca integralną część niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na obiekcie czynnym. Czynności i działania wykonawcy robót nie mogą zakłócać procesów technologicznych oraz organizacji pracy czyszczalni. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Przy odbiorze końcowym robót Wykonawca dostarczy świadectwa jakości, certyfikaty, atesty oraz świadectwa wykonanych prób. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.46.10 - Laboratoria Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.46.10 - Roboty budowlane w zakresie budynków laboratoryjnych Oryginalny kod CPV: 45.21.44.20 - Sale wykładowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.20 - Roboty budowlane w zakresie sal wykładowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Poniżej 5278000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 16.07.2007; lub data zakończenia: 31.12.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres minimum dwóch robót budowlanych dotyczących budownictwa kubaturowego o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 złotych każda potwierdzonych przez zamawiających o należytym ich wykonaniu. 2. Posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne na okres wykonania zamówienia o wartości co najmniej 1 500 000 zł., a jeżeli okres ubezpieczenia jest krótszy wykonawca dostarczy pisemne zobowiązanie do jego przedłużenia na okres wykonywania zamówienia. 3. Prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia 4. Nie zaleganie z opłatami podatków oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne 5. Spełnienie wymogów określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. "Prawo zamówień publicznych" 6. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy warunek udziału rozpatrywany będzie odrębnie 2. Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni wykonawcy spełniający wszystkie w/w warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z krajowego rejestru karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych dotyczących budownictwa kubaturowego wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie 6. Polisę potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wraz z oświadczeniem o jej przedłużeniu. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. 8. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust 1 ustawy 9. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.empegek.shnet.pl. Opłata: 200 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Poczta - SIWZ zostanie przekazana za zaliczeniem pocztowym osobiście w siedzibie zamawiającego 09-200 Sierpc, ul Konstytucji 3-go Maja 48 /sekretariat/, za okazaniem przekazu pocztowego lub dowodu wpłaty z kasy spółki "empegek". 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 11:15, Spółki "EMPEGEK" przy ul. Konstytucji 3-go Maja 48 w Sierpcu pokój Nr 8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.