Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-27
Nowy Dwór Gdański: Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów.
Numer ogłoszenia: 30152 - 2014; data zamieszczenia: 27.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowodworski , ul. gen.Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 55 2473668, faks 55 2473670.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.nowydworgdanski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy (na koszt wykonawcy) do siedziby Zamawiającego tablic rejestracyjnych w asortymencie oraz szacunkowych ilościach: 1) Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe - ok. 20.000 szt. 2) Tablice samochodowe indywidualne - ok. 200 szt. 3) Tablice do przyczep, zwyczajne, jednorzędowe i dwurzędowe - ok. 2.000 szt. 4) Tablice do przyczep, czasowe, dwurzędowe - ok. 396 szt. 5) Tablice motocyklowe / ciągnikowe, zwyczajne - ok. 800 szt. 6) Tablice motocyklowe / ciągnikowe, czasowe - ok. 396 szt. 7) Tablice motorowerowe, zwyczajne - ok. 400 szt. 8) Tablice motorowerowe, czasowe - ok. 396 szt. 2. Zamawiający określa ust. 1 pkt 1 pozycja 1 -Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe, jako Kluczową część zamówienia i nakłada obowiązek jej wykonania osobiście przez Wykonawcę 3. Maksymalny termin dostawy zamówionych tablic na adres Zamawiającego nie może przekroczyć 14 dni od daty otrzymania pisemnego ( także mailem lub faksem) zamówienia. 4. Forma płatności - 14 dni po zrealizowaniu dostawy i wpłynięciu faktury. 5. Tablice muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007r.Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.). 6. Termin gwarancji minimum - 3 lata..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.52.00.00 - 27.52.00.00 28.52.74.10 - 28.52.74.10 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający na podst. art. 45 ust. 2 Ustawy Pzp, żąda od Wykonawców wniesienia wadium o wartości 10 tys. zł. 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść na nr konta: 43 8306 0003 0000 4734 2000 0120. 3. Zasady wnoszenia oraz zwrotu wadium regulują art. 45 oraz 46, Ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zmawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie kopii zezwolenia na produkcje tablic rejestracyjnych wydanego przez odpowiedni organ oraz oświadczenia Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat wykonywał przynajmniej 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł., którego przedmiotem były dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie -Wykazu wykonanych dostaw Wykonawcy, oraz oświadczenia Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zmawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zmawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zmawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartych w niniejszej umowie. 2. W szczególności zmiany mogą dotyczyć przedmiotu zamówienia, terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia, w sytuacji gdy: 1) zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) zmiany przepisów prawnych w tym zmiany stawki podatku VAT, 3) sytuacji niezależnych od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy, w tym termin wykonania. W takim przypadku przesunięcie terminu może nastąpić o okres w jakim wykonywanie przedmiotu umowy było niemożliwe ze względu na działanie siły wyższej. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej, 4) gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmian natury technicznej, 5) przerw w realizacji dostaw powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 6) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania postępowania: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, 7) produkcja tablic objętych umową została wstrzymana przez właściwe organy, co uniemożliwia terminową realizację przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.nowydworgdanski.pl/97,przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
ul. gen Władysława Sikorskiego 23
82 - 100 Nowy Dwór Gdański
woj. pomorskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim ul. gen Władysława Sikorskiego 23 82 - 100 Nowy Dwór Gdański woj. pomorskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.